![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Hans" <Hans@hans> schreef in bericht news:[email protected].. . > Dat van die verwarming vind ik onzin. Ik zit ook de hele dag in de kou, > een warme trui doet wonderen. Sinds ik thuiszit ben ik niet meer gaan > verstoken dan voorheen. Ook dat is een kwestie van keuzes maken, karakter > tonen en vooral geen dief proberen te zijn van je eigen portemonnee! Ik werk in de bouw en in de tijd dat ik thuis zat was het zeker warmer dan op menig bouwplek waar ik geweest was rond die tijd. Dus ik had het zelfs behagelijk zelfs zonder verwarming aan. Het is een gewenning, en begin je eraan dan wen je heel snel aan die warme huiskamer, dus gewoon wat lager houden, blijf je ook nog eens actiever. |
![]() |
#22 |
|
![]() "Havel" <[email protected]> wrote on Sun 18 Feb 2007 03:42:46p:
> <[email protected]> schreef in bericht > >> Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat dit >> onredelijk deel van belasting-wetgeving zo snel mogelijk >> verandert . > > Door politieke druk. De rechter maakt de wet niet Wat bijstand betreft kun je je de moeite besparen, want het normbedrag is naar ik begrijp netto. Een verandering zou slecht leiden tot het verlagen van de bijdrage loonbel/premie waardoor de netto-uitkering gelijk zou blijven. En ww ed zijn feitelijk verbonden met voergere arbeid, waardoor de rechtbank er naar ik me voorstel inderdaad geen uitspraak over zal doen. |
![]() |
#23 |
|
![]() "FTHVD" <mail=@=absolutely.void> schreef in bericht news:[email protected]... > "Havel" <[email protected]> wrote on Sun 18 Feb 2007 03:42:46p: > >> <[email protected]> schreef in bericht >> >>> Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat dit >>> onredelijk deel van belasting-wetgeving zo snel mogelijk >>> verandert . >> >> Door politieke druk. De rechter maakt de wet niet > > Wat bijstand betreft kun je je de moeite besparen, want het > normbedrag is naar ik begrijp netto. Een verandering zou slecht > leiden tot het verlagen van de bijdrage loonbel/premie waardoor de > netto-uitkering gelijk zou blijven. En ww ed zijn feitelijk verbonden > met voergere arbeid, waardoor de rechtbank er naar ik me voorstel > inderdaad geen uitspraak over zal doen. > > En voor de rest is de arbeidskorting in feite gewoon de opvolger van de "aftrekbare kosten" c.q. "kosten ververwerving" zoals die sinds mensenheugenis in de wetgeving waren geregeld. Niets nieuws onder de zon dus. |