![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat men nu al een bepaalde bevolkingsgroep uit de 'wind' wil zetten, is veelzeggend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De man heeft openlijk verklaart dat hij zijn vrouw tot nu toe niets kan kwalijk nemen omdat de feiten nog niet bekend zijn, dat is misschien een houding die u ook zou sieren.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij moeten evenveel recht hebben om haar te verdedigen. Of je dat nu graag hoort of niet. Ofwel houd de media zich erbuiten, ofwel moet elke partij haar 'waarheid' kunnen verkondigen. En daar maak ik me zorgen om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De man staat nog altijd aan de zijde van zijn vrouw.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vandaag in het nieuws was er alle aandacht voor rouwende moslims. Zonder dat men weet in welke mate deze Godsdienst, al dan niet aan de oorzaak ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() De vrouw is schuldig zonder meer, ik vraag me af waarom ze tot zoiets in staat was. En wat haar kan 'gedreven' hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De familie van de vrouw is al druk bezig met de schuld in zijn schoenen te schuiven, terwijl hij enkel vraagt hem met rust te laten totdat zijn kinderen begraven zijn en hij zijn vrouw gesproken heeft. Wie handelt er dan met kiesheid?
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mij leek het dat hij juist om dat soort respect vroeg. En jij verklaart je blijkbaar bereid om hem dat te gunnen in weerwil van de media. En misschien kun je dat juist doen door niet in het wilde weg te gaan speculeren over wat er zich afgespeeld heeft tussen twee personen die we niet kennen. Want je belandt tenslotte bij redeneringen waarbij mensen in stereotypen worden geduwd, van waaruit dan conclusies worden getrokken die volledig los komen te staan van de realiteit.
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nee, om welke reden of door wie dan ook aangeraden, heeft hij de 'bevolking' toegesproken... Is dat met 'rust' laten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() En dan nog... de kinderen zijn 'ritueel' afgeslacht....
En jij stelt daarbij geen vragen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Le Soir van vandaag (vertaling) :
Citaat:
Dit is dus gewoon een beschrijving van de doorsnee-ellende in het doorsnee-leven van elke vrouw die gehuwd is met een échte moslimman... Ik denk steeds meer dat ik het bij het rechte eind had wat het tragische lot van Geneviève Lhermitte betreft... ![]() ![]() ![]() En al de politiek correcte dhimmi's in ons land maar lullen en op die manier alle vrouwenellende van de moslimechtgenotes (al dan niet zelf moslima) ontkennen!!!! Jullie moesten je schamen!!!!
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vijf kinderen vermoorden om dan de hand aan zichzelf te willen slaan lijkt mij als ritueel al afschrikwekkend genoeg. Natuurlijk stel ik mij vragen. Maar dat betekent nog niet dat ik er maar meteen wat antwoorden bij ga fantaseren. Wat dat is het enige dat we kunnen doen bij de huidige stand van zaken.
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dan gaat het over "de achterlijkheid van Islam en Islamieten, oftewel kamelenneukers". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We bezien alleen de feiten. En ik wil eerst de beide kanten van het verhaal kennen. Nu laat de media uitschijnen dat de man geen schuld treft. En daar zet ik me tegen af. Als vader heb je een verantwoordelijkheid tov uw gezin. Het is maar al te gemakkelijk te zeggen: Zij heeft ze vermoord, en daarmee is de kous af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() Het is een voorrecht om op dit forum in het gezelschap te mogen verkeren van toppsychiaters, gerechtsdeskundigen, helderzienden en dergelijke meer.
Ik voel me plots zo nietig worden tussen al dit intellect dat op basis van mediaberichtgeving een oordeel kan vellen. Kunnen jullie me ook zeggen aan welke cafétoog jullie eerstvolgende spreekuur doorgaat?
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar zal de bevolking 'moeten' oordelen op basis van diezelfde mediaberichtgeving. Gelukkig is er inderdaad nog het internet, waar iedereen zich kan afvragen of de 'media' wel de juiste toppsychiaters, gerechtsdeskundigen, helderzienden en dergelijke meer in huis heeft om de burger in te lichten... Of zich gewoon baseert op de 'mening' van de journalisten... |
|
![]() |
![]() |