![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luc Broes schreef :
"Maar het is wel vriendelijk van je om je te verheugen over een ruil waarbij het VB zijn geld behoudt. Waarvoor mijn dank. Ik vind het trouwens ook goed dat NVA zijn geld krijgt" Luc, Dan zijn we het voor éénmaal eens over de partijfinanciering van het Blok en N-VA. Dat kamerlid en Blokker De Man, twee maanden lang moest stampen naar N-VA, en zich verlagen tot leugens en laster, heb ik trouwens nooit begrepen. Hopelijk gij ook. |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Clemens, met leugen en laster heb ik niets gemeen.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() De titel van dit topic trouwens niet helemaal juist. De Standaard berichtte dat het bedrag rond de 700.000 euro ligt en niet rond de 600.00 euro. Des te beter natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mijn berekening 627 090 € maar in De Standaard staat méér dan 700 000 € |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Porsche? boom?
on topic: gaat Bourgeois ons vertegenwoordigen op buitenlandse handelsmissies? Volgens mij onthoofden ze die in Saoedi-Arabië ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Tacitus
In welke mate worden er meer handelscontracten afgesloten op buitenlandse missies, omdat Filip mee is? Herrineren we ons ook nog de handelsmissie van Verhofstadt naar de VSA waarbij hij trots aankondigde bij zijn terugkomst welke contracten hij allemaal had, alhoewel hij deze al had voor hij vertrok.
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() kan hij trouwens al lezen en schrijven? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() 600.000 euro in een bodemloze put...
De B.U.B. krijgt niets. Maar we zagen er niet om. Voor ons mag alle partijfinanciering worden afgeschaft. Dan gaan we wat zien. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U gaat toch niet afkomen als de BuB ooit ![]() de koninklijke familie, honderden miljoenen bef in een diepe krater (geld die in privé zakken verdwijnt ) |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In die landen geniet een Prins zeer veel aanzien. |
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is dus genoteerd: vanaf het moment dat we één verkozene hebben, 700.000 euro op onze rekening. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer diploma’s dan ik?? Weet gij ook al welke diploma’s ik heb? ![]() ![]() Denk ik niet, maar hij heeft ze gekregen zomaar! Al zijn diploma’s hebben geen ENKELE waarde. Waarom denkt ge dat alle professoren en rector van KU Leuven tegenstand hebben geboden voor zijn doctoraat. Ik ben zeker dat zijn "collega prinsen" uit het buitenland hem beschouwen als een van de grootste onnozelaars, de hofnar van het Belgische koninkrijk en van de Europese monarchieën. |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Secundo: De rector alsook 95% van de Professoren waren voorstander van dat Eredoctoraat (slechts 5% tekenden een petitie tegen). Tertio: Welke diploma's heeft u dan wel, dan kunnen we uw c.v. misschien vergelijken met die van de Kroonprins. |
||
![]() |