![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() [quote="jan hyoens
Efkens off topic... Zit jij toevallig ook in de paarden JH? (uw opvallende bladwijzer bedoel ik ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Na al zijn uitspraken vraagt het Blok hem om lijsttrekker te worden...
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() op basis van het onderschrijven van dit:
Allez, dat algemeen stemrecht. Waar slaat dat nu op? Ik vind het raar dat een snotneus van 18 jaar evenveel te zeggen heeft als een vader van zeven kinderen. De ene heeft geen enkele verantwoordelijkheid, terwijl de tweede de burgers van morgen aflevert. Ik vind dat raar. |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() dubbel
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Joos heeft een andere invulling van de democratie dan u en ik, dat maakt hem echter nog niet anti-democratisch. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Hilde Dillen]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ziet U Hans in deze topic? |
||
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is zijn stem dan minder waard dan die van één of andere heikneuter met vijf kinderen die op Freya stemt voor haar mooie benenpartij? |
||
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() @zorroaster:
ten eerste heb ik het over een heel grote groep van mensen die ook in deze maatschappij leven, maar geen stem hebben: de groep van 0 tot 17 j. ten tweede: je voorbeeld van de 18 j, is uiteindelijk slechts..... een voorbeeld. De situatie die je schetst zal altijd bestaan in een democratie, en bestaat NU ook al. Mijn voorstel gaat dit zeker niet in de hand helpen.
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook antilinks. Voor mij zijn zij de kinderen van Satan ![]() |
||
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |