![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Dat is helemaal de bedoeling niet! Het gaat om "virtueel" ontslaan. Het grootste deel zal dus op post blijven. Op die manier kan Stevart het niveau van prestaties hoog houden. Nu houdt hij ze scherp en weten ze dat als ze niet voldoende presteren ze misschien kunnen gaan. Anders worden ministers voor 4 jaar benoemd en kunnen ze maar wat klooien zoveel ze willen, eens de eed afgelegd is hun zekeheid binnen en doen ze maar op (remember Daems). Het is enkel een kwestie van hoe je het bekijkt.
ps: ik zie enkel Freya naar onderwijs doorschuiven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ze had gewoon niet in die federale moeten stappen als ze geen engagement van vier jaar tijd aan de dag wilde leggen. Een ministerpost betekent besturen en verantwoordelijkheid, dat is geen wachtkamer voor je vedetten. 2. Mij een vraag waarom federale en Vlaamse verkiezingen moeten samenvallen. In de federale staat Duitsland is dat nochtans niét het geval en daar werkt de democratie prima. Niemand die daar in verwarring is en zegt dat het een "must" is om de verkiezingen te laten samenvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() @Niels
U denkt te weten uit welke hoek ik kom? Omdat ik het woord partijfascist gebruik? Als de rol van de Koning protocolair is, dan schrijft men dat in in de Grondwet. Als partijvoorzitters dat op eigen houtje veranderen, welke naam moet ik ze dan wel geven? Als ik Van Dale bekijk, dan leunt de definitie van het fascisme daar het dichtst bij aan. Waar haalt u het recht vandaan om zelf te beslissen dat de Grondwet een andere inhoud krijgt? Uit een democratisch recht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb besloten dat de stemplicht niet langer deel uitmaakt van de bepalingen van de Grondwet. Als u het recht hebt om de Grondwet naast u neer te leggen, dan heb ik dat recht ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De juiste man op de juiste plaats zegt u, dus ge geeft eindelijk toe dat de huidige spa ministers (maar niet alleen de spa ministers) maar miserabel onbekwame ministerkes zijn. Dat de spaten nu wil terug naar Vlaams niveau brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik elke verkiezingsdag interessant, spannend, en een hoogdag voor de democratie. Niet minder, maar juist meer lijkt mij beter.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen, discutieer beter niet met Niels. Je ziet dat deze man het rood voor de ogen heeft, zoveel zelfs dat hij stekeblind is geworden. Relativeren is hem vreemd. Hij is eenmaal verblind door het rode succes van enkele maanden geleden. Wat moet die man geleden hebben toen zijn rooië vrienden elke verkiezing verloren, ja zelfs voor de rechter gedaagd werden. En dat hij niet wil inzien dat de geschiedenis zich aan het herhalen is, tja daar kan ik hem niet snugger genoeg voor vinden. Hij is nu eenmaal blind van rood fanatisme. Robert Stevaert (artiestennaam Steve Stevaert) zal het hem ook nooit kunnen leren. De reden: om dezelfde reden dat Hitler het aan sommige Duitsers ook nooit heeft kunnen leren dat hij een facist was. Men zegt al eens: In het land der blinden is éénoog koning. Maar als je zelfs die ene oog niet meer hebt, tja dan ben je gewoon blind. Heer vergeef het hem, hij weet niet wat hij zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |