![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze thread is zwak, want het is gebaseerd op roddel. Mijn gedacht? Zou een Dedecker zo'n plaats zijn aangeboden, hij zou ze met twee handen en twee voeten hebben aangenomen en nooit meer losgelaten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht ik toch ook enkele maanden terug gehoord te hebben (voor het nva avontuur van jmdd). Dus, waar zit het nieuws.
Laatst gewijzigd door Bob : 9 april 2007 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar heel de tijd over het VB ... het is vooral de VLD die onrustig mag slapen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanhecke heeft openlijk in de pers verklaart dat hij die lijsttrekkerspost voor West-Vlaanderen open hield voor Dedecker. Moet ik er echt de artikels uit Januari bijhalen of ben je hardhorig. En in een andere thread zal ik je ook nog eens van woord dienen over de nieuwe houding van de VB keffers zoals jij bent. Hou vooral threads over Verstrepen in het oog... niet moeilijk, want jij start ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaming en fier !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"de meeste dromen zijn bedrog..." JMDD haalt er nog geen 100.000 ! 10 juni wordt uw grootste nachtmerrie !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JMDD is geen Vlaams Belanger...
zegt nooit... NOOIT !
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het probleem met die ouderwetse nationalisten is dat ze een soort VLaming voor ogen hebben dat niet bestaat.
Als je dan vraagt of Fouad Ahidar een Vlaming is kijken ze ontzet. Verhofstadt, Vande Lanotte, zelf Anciaux: dat zijn blijkbaar VLamingen waar ze niet fier over zijn. Ik denk dat de fierheid over Vlaams zijn puur sectarisme is. De fierheid van Vlamingen die een soort Vlaanderen willen dat nooit bestaan heeft, nooit zal bestaan met bekrompen Vlamingen zoals zijzelf die nooit aan de macht komen, al was het uit de eigen onbeschoftheid, asocialiteit en de onmogelijkheid om om te gaan met normale mensen. Een soort natte autistendroom voor beroepspummels. ZIELIG |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank U Eric
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 april 2007 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat 'Belg' op mijn paspoort en d�*�*r ben ik pas vet mee.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nochtans een erg dure titel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |