![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lacan. Onuitspreekbaar oerfantasma van de mens dat bedekt wordt door uitspreekbare symptomen in een poging om het te grijpen én ontwijken.
Maar je mag dat allemaal zever vinden hoor. Iemand die het beter kan uitleggen dan ik is Paul Verhaeghe. Bijvoorbeeld Verhaeghe, P., Tussen hysterie en vrouw, Leuven, Acco, derde gewijzigde editie, 2000.
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Wel, dit is iets waar ik reeds een tijd mee in mijn hoofd zit. Ik heb vaak interessante (althans dat zijn ze voor mij toch) gedachten, doch ik kan ze moeilijk aan andere mensen overbrengen en uitleggen, vind vaak de juiste woorden niet. In mijn hoofd lijk ik een andere taal te gebruiken dan wanneer ik met mensen spreek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |