![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Welke Rechtbank Is Daarvoor Bevoegd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, dat hadden ze mijn meteen kunnen meedelen, ipv mij anderhalfjaar te laten wachten en mij allerlei inspanningen te laten getroosten om het bouwvallig verklard te krijgen voor het bekomen van dezelfde huursubsidie (dat is namelijk ook noodzakelijk)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Men is verplicht u binnen de drie maanden te antwoorden indien men dat niet doet kan U een beroepsprocedure inspannen bij de administrateur-generaal wonen Vlaanderen. Indien U dat niet gedaan heeft, moet u de verantwoordelijkheid deels bij uzelf zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, ik geloof u niet zomaar. Alé, ik geloof wel bepaalde dingen van u verklaringen maar ik denk gewoon dat je iedereen bij het ocmw tegen hun kar aan het rijden bent geweest zoals hier zonder reden en dat je gewoon een moeilijk persoon bent om te helpen omdat alles verkeerd is. Waarom zou je anders niet gewoon gezegt hebben wat je zou willen doen of wat je diploma is. Geef me 1 goede reden?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() [quote]Meneer Degryze (dacht ik), hoofddeskundige van ROHM (wonen W.VL) heeft bij mij maar één creatuur gestuurd, en die moest, bleek achteraf, niets anders doen dan de rolmeter hanteren om het criterium oppervlakte na te meten.
Die van bouwval is nooit bij mij geraakt. Maar jij weet nu toch eenmaal alles beter dan de bertokkenen.. Citaat:
Dank je trouwens, voor dat 'deels' Het is helemaal mijn verantwoordelijkheid, dat ik geen hopeloze processen ga voeren, waarvoor ik ook geen centen heb. Niet één cent. En ik zou niets anders moeten doen dan processen voeren. Ook tegen het federaal niveau dat inzake het nagaan van de bouwvalligheid HELEMAAL NIETS gedaan heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, ik geloof u niet zomaar. Alé, ik geloof wel bepaalde dingen van u verklaringen maar ik denk gewoon dat je iedereen bij het ocmw tegen hun kar aan het rijden bent geweest zoals hier zonder reden en dat je gewoon een moeilijk persoon bent om te helpen omdat alles verkeerd is. Waarom zou je anders niet gewoon gezegt hebben wat je zou willen doen of wat je diploma is. Geef me 1 goede reden?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks mee te maken. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2007 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh? U zit toch elke dag (als het slecht weer is) te internetten in het ocmw. Als ik ergens bijna dagelijks over de vloer kom dan zeg ik toch niet dat ik daar niks mee te maken heb. Waarom heeft u geen acties ondernomen toen u na 3 maand nog niks gehoord had van uw aanvraag tot huursubsidies? Moest ik krap bij kas zitten dan zou ik dat toch zo snel mogelijk in orde willen zien. Welke acties gaat u nu ondernemen nu u blijkbaar onterecht huursubsidies bent geweigerd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik soms bij het OCMW dienstencentrum niet internetten? Zoals alle andere stadsgenoten? Ik kan me trouwens zelf geen ADSL-verbinding veroorloven, alhoewel ik straks een PC krijg. Wat scheelt er met jou eigenlijk? Voel je nu echt niet aan hoe belachelijk je je maakt? Het sop is de kolen niet waard foxke. You don't make the weight... Ik heb geen acties ondernomen omdat ik in de zomer geen tijd heb, niet om processen te voeren, en niet voor internet. En omdat ik met mijn ellebogen wel aanvoelde dat ik wel niet in aanmerking zou komen met hun bepalingen, die erop gemaakt zijn dat je niet in aanmerking kan komen. Het sop is de kolen niet waard foxke. Ook jij niet. You don't make the weight... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen 5 minuten tijd om een belletje te doen? ![]() Je bent onzin aan het verkopen kerel.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar 1 reden geven waarom je het niet wilde zeggen kun je niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat je geen tijd hebt is al helemaal lachwekkend. Je hebt geen job dus je hebt tijd zat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb net papieren aangevraagd om een huursubsidie aan te vragen bij Wonen Vlaanderen, ik ga de papiermolen doorlopen en eens kijken hoelang het hier gaat duren eer ik er al dan niet wat van hoor. Ik hou je op de hoogte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Komt u even de appartementsgebouwen van het OCMW bekijken hier in Hoboken ? Daar woont geen enkele blanke meer in. Voor ze hier allemaal weer gaan stijgeren : iedereen heeft recht op een degelijke woonst. Alleen worden de blanken letterlijk uit deze woningen weggepest om plaats te maken voor nieuwe Belgen, die uiteraard voorrang krijgen. Pittig detail : van de bloembakken in de vroeger verzorgde hallen is niets meer over. Ze hebben plaats gemaakt voor arabische opschriften in grafiti. Deze gebouwen zijn gezet met overheidsgeld. Met andere woorden : met ons geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie maar dat je toekomstige woning niet te klein is en niet te duur. En je huidieg niet te klein en niet te niet-bouwvallig. Je moet er ook zo anderhalf jaar voor uittrekken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |