Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2007, 06:43   #21
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Aantal terroristische aanslagen tegen landen die zich al jaren agressief opstellen in het midden-oosten: hoog.

Aantal terroristische aanslagen tegen landen die dat niet doen, die zich niet bezighouden met oorlog in Irak maar het politie-agent spelen voor de hele wereld aan anderen overlaten en nochtans niet islamitisch zijn: laag.

Hoeveel keer is het Atomium al opgeblazen door moslimstrijders? Hoeveel vliegtuigen van SN Brussels Airlines heeft men al doen crashen op grote Belgische kantoorgebouwen? Hoeveel Brusselse of Antwerpse metro's zijn al opgeblazen door terroristen? Hoeveel bomaanslagen heeft de NMBS al moeten verwerken?

Het moet zijn dat de moslims in hun Anti-Westerse Jihad 'n beetje de meest non-interventionistische landen vergeten aan te vallen.
is dit een suggestie om zich als vazallen van de radikale islamieten te gaan gedragen?indien ja dan is uw reactie een uiting van lafheid.
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2007, 06:47   #22
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Hoeveel aanslagen zijn er reeds gepleegt in de gehele "westerse wereld" zelf door terroristen uit het Midden Oosten?

Hoeveel aanslagen zijn er reeds gepleegd in het Midden Oosten zelf tegen "westerse" doelwitten in het algemeen?

Ik zie in dit nieuwsbericht eerder weer een strategische scaremonger, enkel en alleen met de bedoeling de "westerse" bevolking schrik aan te jagen en naar de overheid te jagen, smekend om nieuwe Patriot Acts. Dat acht ik waarschijnlijker dan een effectief complot.
gij behoort duidelijk tot die mensen die niet houden van de overheid en de door haar genomen beperkende maatregelen en gij ontkent dus alles wat een reden zou kunnen zijn om repressieve maatregelen te nemen.zeer doorzichtig en een voorbeeld van de wijze waarop sommige mensen de wereld door een brilletje bekijken.uw houding is:ik hou niet van een medicijn dus ontken ik de ziekte;zeer doorzichtig en niet geloofwaardig.
Oud 10 juni 2007, 06:49   #23
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Laat ons eventjes vaststellen dat de veiligheidsdiensten dat zaakje opgekuist hebben,niet met "homeland security" gezever,en niet gevolgd door een paniekerig stilleggen van het vliegverkeer over ganse werelddelen,maar met ouderwets-degelijke observatie van een als potentieel gevaarlijk beoordeelde doelgroep,gevolgd door een infiltratie!
Ziezo,de FBI heeft ondertussen dus de beschikking over agenten die rustig kunnen doorgaan voor kandidaat-moslim-extremisten,net zoals ze indertijd de Chinese Triades,de Italiaanse maffia,de Caraibische en Columbiaanse drugscartels van binnenuit opgevreten hebben....

Ouderwets,non-high-tech,HUMINT-gebaseerd politiewerk,Precies zoals de "G-men" van de jaren 30 en 40 vorige eeuw het ook deden.

Precies het soort werk waarvan ik vermoed dat de meeste Europese-,Noord-Afrikaanse- en de Turkse veiligheidsdiensten het ook presteren,iedere dag opnieuw....
waarom die onnozele uitlating over homeland-security zever?het is toch niet meer dan logisch dat de verschillende veiligheidsdiensten gecoördineerd optreden.
Oud 10 juni 2007, 06:50   #24
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ze kunnen zeggen wat ze willen, ik geloof er geen bal van. De war on terror moet toch een beetje geloofwaardig blijven en af en toe zenden ze eens zo'n bericht de wereld in.
gij zijt ook zo ene die het medicijn niet lust en dus de ziekte ontkent.zeer doorzichtig.
Oud 10 juni 2007, 06:52   #25
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
FAmilielid van een de plotters voor het JFK vliegveld op te blazen zegt dat haar vader erin geluisd is. Ze werden bezocht door personen die hun wilden meesleuren in activiteiten waar ze niets van wisten. Ze geeft zelf als uitleg eraan dat ze denkt dat de republikeinen zo aan de macht willen blijven.
dat zeggen ze altijd en gij gelooft het omdat ge de maatregelen niet lust die tegen terroristen moeten genomen worden.
Oud 10 juni 2007, 06:53   #26
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zeg gewoon de feiten hierboven.
nee,gij leeft in een verwarde wereld die niets met die van de normale mensen te maken heeft;kijk eens naar buiten en anschouw de echte wereld..
Oud 10 juni 2007, 09:37   #27
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Alé een vraagje john: als ik koppijn heb, moet ik dan ook met men kop tegen de muur gaan lopen om het te genezen?
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2007, 13:19   #28
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Nestbevuiler, die kilgore.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2007, 20:19   #29
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De feiten?
Je ként de feiten helemaal niet.

Weet je bijvoorbeeld welke bewijzen Homeland Security exact heeft tegen deze beschuldigden?
Als we onze lessen uit de geschiedenis mogen nemen zal het vrij mager zijn hé.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be