![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Anja Deschoemacker (LSP) - 9 tot 15 februari "Deze 34-jarige alleenstaande moeder is sinds 1986 actief in de toenmalige voorganger van de LSP: Militant Links. Begin jaren negentig stond ze ook in voor het opzetten van de Blokbuster-campagnes. Ze is verantwoordelijk voor de vrouwenwerking van de |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier worden plots twee totaal verschillende zaken op een hoopje gegooid. Ik verdedig het spreekrecht en het uiten van ideeën, hoe verwerpelijk of idioot ook, en plots gooi jij het over een andere boeg en bepleit je (terecht) het optreden tegenover 'geweldplegers' Het gaat niet op om gewenste maatregelen tegen fysiek geweld te transponeren op ongewenste maatregelen (censuur) tegenover meningen! Citaat:
Dat klinkt me niet erg logisch in de oren. Geef iedereen spreekrecht. Laat fasco's zichzelf te kakken zetten. Belachelijke ideeën behoeven niet eens een verweer: onzin is voor de meeste mensen perfect herkenbaar. Zo er ideeën geventileerd worden die je tegenstaan, dan is het aan jou om ze met dezelfde wapens te bestrijden: woord tegen woord, en moge de beste winnen d.m.v. debat. Niet via selectieve censuur.
![]() |
![]() |
#22 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik erken gewoon de aard van fascistische groeperingen, ik besef dat als ze zich getrekt voelen ze tot geweld kunnen overgaan. En dat als ze merken dat geweld of bepaalde ideeën niet getolereerd worden, ze zich tijdelijk "beter" kunnen voordoen dan ze in wkh zijn. over dat de meeste mensen onzin herkennen; ik denk dat er altijd wel mensen te vinden zijn die je van eendert welke onzin kunt overtuigen... |
|||
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Als we mensen verwerpelijke ideeën laten verspreiden.. kan dat geen kwaad want de meerderheid zal die meningen belachelijk vinden en verwerpen ...
Zoals bv. de meningen van radio des 1000 colines die vonden dat elke rechtgeaarde hutu zijn machete moest pakken en alle slechte hutu's en natuurlijk vooral de duivelse tutsi's hun schedel moesten inkloppen.. Wat een belachelijk idee .. welke mens zou zoiets nu doen ? Juist ! Of zoals anno 1933 iemand een boek schreef en bewees dat besneden mannen die bovendien geen varkensvlees of weekdieren eten eigenlijk uit te moorden "untermenschen" zijn : een belachelijk idee nietwaar ? of zoals nu 80 % van de inwoners von das Flämische Reich sagen : Fremden mitbestimmen lassen in unsere eigenen gemeinden : Nie ! Dass sind ja Islamisten ! Ofer Islamisten : hoeveel % van die 1,7 miljard mensen vinden de UVRM maar niks vooral als het over vrouwen gaat ? Hoe democratisch is het die oude sukkel in Rome toe te laten de nooddurftige aidslijders wijs te maken dat Condooms niet beschermen tegen aids - sexuele onthouding en niets dan sexuele onthouding ! & toch blijven wij democraat ? Of zijn er grenzen aan alles ?