![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij heeft u gestemd op 10 juni? | |||
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,08% |
OpenVLD |
![]() ![]() ![]() |
9 | 9,18% |
PVDA+ |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,12% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
8 | 8,16% |
SPA-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,08% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
44 | 44,90% |
CD&V - NVA |
![]() ![]() ![]() |
9 | 9,18% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,14% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Andere ... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,02% |
Ongeldig / Blanco |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,12% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Om mee te doen aan enquetes moet je al een zeker aantal postings gepleegd hebben. Ik geloof zolang je onder de categorie "vreemdeling" valt. Dat zal wel ergens in het reglement te vinden zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Net zoals die voor het VB, jammer dat jullie dat niet (willen) inzien...
Ik heb voor LDD gestemd en gelukkig al vier mensen uit mijn omgeving dat ook kunnen laten doen. Eén stemde voor het VB, één voor VLD en twee voor CD&V... Het is een beetje, maar het is al iets. |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaams Belang. Deze partij biedt, spijts alle onzin van diegenen die het betwisten, de enige garantie dat het beleid steeds verder naar rechts opschuift. Een stem op het VB is dus allesbehalve een verloren stem. Geen partij die zo zwaar op het beleid kan wegen als deze!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minimum 1 maand geregistreerd zijn en 100 postings gedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 10 juni 2007 om 12:38. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb twee maal op CAP gestemd en mijn vechtgenoot ook.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Wel grappig hoe Vlaams Belang kiezers zeggen dat het stemmen voor de vuilbak zijn. Terwijl Vlaams Belang een groot zwart gat is.
Versta mij niet verkeerd, ik ben tegen het Cordon. Maar die is er nu eenmaal. ![]() Er is geen enkele reden om een Cordon rond Lijst Dedecker te hebben.. dus indien deze de kiesdrempel haalt is het geen verloren stem. Daarbij verliest de VLD een stem wanneer ik voor LDD stem. Wat op zich ook al een verdienstelijk iets is. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht het vb niet bestaan hier dan zouden ze ons allemaal voor gek houden,beetje zoals mee de amerikanen. Het vb kan en heeft weldegelijk al gewogen op het beleid. En ldd:als deze de 5% niet haalt dan is dat zeer zeker een verloren stem. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En het VB heeft gewogen op het beleid door het aankaarten van problemen en het aanbrengen van oplossingen daarvoor zeer moeilijk, zoniet onmogelijk te maken. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vechtgenoot?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Je zou ons eens in bed moeten zien tekeer gaan. Dat lijkt wel op een worstelpartij.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VB, as usual. Ik heb even getobd en dan maar 1, 2, 3 ... volgende raak gedaan.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat dacht ik ook. Maar er zit hier meer dan één Duveltje. Toevallig hebben er al twee in dit topic een reply gegeven. Maar volgen mij zijn er nog meer met die naam in hun nick.
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Wij willen niet persee mee regeren,hetgeen wij willen is dat er naar ons word geluisterd en punten van ons worden uitgevoerd.
|
![]() |