![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn debielen mentaal gehandikapt?
De vraag stellen.... ![]()
#22 |
Minister
|
![]() Ik kan begrijpen dat de VRT de vlag met de vuile tong (
![]() Maar deze bestaande uit drie kleuren zouden ze moeten aanvaarden. Als ze wapperen op stadhuizen enz. Is het ons symbool. Dit is wat ik juist bedoel, als de VRT het niet toont, hoe kunnen ze het in het buitenland dan weten. De Prins zal dit op de buitenlandse missies zeker ook niet verklaren. Het wordt hoog tijd dat we terug en beetje respect krijgen voor onszelf. Bruegel, Rubens, de Vlaamse primitieven herijzen. Al is het maar door dat de gehele wereld de Vlaamse boerenhesp te leert kenen. De friet hebben ze ons al afgepakt ( franse friet ) Witloof is Brussels, dus de VRT moet onze hespen promoten met Vlaamse Leeuwen. Want de liefde gaat door de maag. ![]() Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 juni 2007 om 02:34. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De laatste tijd kijk ik regelmatig naar de Vlaamse TV.De Vlaamse vlag zie ik nooit. Dus in het buitenland is deze vlag onbekend. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oeps...nooit naar een koers gekeken?...VL² niet gezien met hun leeuwen?
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spelen ze het Limburgs of het Fries volkslied als een Nederlander van die regio's een koers wint?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Als er nu af en toe een vlag van het Rode Kruis tussenzat, dan zou men dat nog kunnen appreciëren.
Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 10:03. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Limburg mi landj, mi sjoen landj. Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Chauvinisme is belangrijk en wel hierom :
Trots zijn op uw land overstijgt de politieke tegenstellingen en zorgt voor een gevoel van verbondenheid waardoor bv. een zwarte, democratische, intellectuele New Yorker bereid is solidair te zijn met een blanke, ultra-republikeinse veeboer uit Texas (en vice versa). Het zorgt voor een zachte lijm die breuklijnen en tegenstrijdigheden wat aan elkaar lijmt en dus geweld en oorlog voorkomt en solidariteit bevordert. Natuurlijk kan nationalisme ook 'doorslaan' en leiden tot de drang om grondgebied te veroveren of te zuiveren. Maar deze verschijningsvorm is gelukkig uitzondering en de vredebevorderende vorm regel. |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat: