![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als België gesplitst wordt => Couldn't care less. Maar een partij van het VB die electoraal wordt afgestraft/electoraal verzwakt => Juij. Meer zelfs. Zelfs als die volledige 20% integraal naar de Nva gaat, dan nog zou ik dat leuk vinden. Want de stijl van politiek voeren van het VB staat me niet aan. Net zoals hun inhoud. Wat natuurlijk niet betekent dat ik voorstander ben van processen tegen het vb. Halen gene fuck uit. Ja, je straft - heel mss, in hun hoofden - racisme. Maar wat ben je daarmee, als je niets doet aan de oorzaken daarvan? Racisme is nu typisch zo iets dat je niet wegkrijgt door het strafrechterlijk te vervolgen. Dus moet je dat ook niet doen. En voor alle duidelijkheid. Ik vind het vb als geheel niet racistisch. Ik vind bepaalde leden van het VB wel héél dubieuze uitspraken doen, die voor mij 'erover' gaan (in zake veralgemeeningen en boutade's). Maar dat is ook meer persoonlijk, natuurlijk.
|
|
|
|
|
#23 |
|
Burgemeester
|
Hahaha, ja, wat had ge gedacht. De sossen hebben op hunne smoel gekregen en zijn er compleet niet goed van. En aangezien zowel de media als de juridische wereld gemanipuleerd wordt door de sossen zijn die er ook niet goed van.
Ik heb me de laatste maanden een breuk gelachen te zien hoe de VRT dit zag aankomen en de linkse redacteurs en presentators/presentatrices plots gematigder taal begonnen spreken en ietwat subtieler de rooi naar voor duwden op de buis. Gezien hoe groot de ontgoocheling was bij Bracke en dat lelijk wijf? Hahaha, die slapen er nog steeds niet goed van.
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
---------- bv :Het Vlaams Blok is een rascistische partij, een partij die een trefpunt is van mensen met een crimineel verleden en mensen met een potentieel criminele toekomst." Deze zin komt uit een interview dat Yves Leterme op vrijdag 4 juni in De Tijd liet verschijnen -------------- Dit is geen verontschuldiging voor bepaalde dubieuze uitspraken van VB-ers. Wij moeten er alles aan doen om dat te vermijden, en nog meer om zo te zijn. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het racisme van het VB tegen Walen en franstaligen en dat in eigen land is natuurlijk wel heel uitgesproken. Vandaar die logische link.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Ik denk dat De Winter tamelijk dicht bij de ideeën staat van Fortuyn zowel als van Wilders, hoewel geen van die beiden hem -zijn partij- moe(s)t en ondanks allerlei beschuldigingen, demonisering, lijkt mij "racisme" een volkomen misgegrepen aantijging tegen elk van de drie.
Feit blijft echter, dat alle 3 te lijden hebben/hadden onder infiltratie in hun partijen door ongure elementen, die in aantal te klein zijn om een eigen politieke partij van bruikbare omvang op te zetten en daarom iedere partij met enige "nationalistische" onder- of achtergrond als een voor de hand liggende 2e keus waarderen en vervolgens "van binnenuit" proberen beleid en gezicht van de partij te beïnvloeden. Paradoxaal: die techniek op zich is niet bepaald nieuw, communisten stelden die lang geleden te boek voor hun eigen doeleinden. De Winters positie lijkt mij bovendien moeilijker en minder duidelijk dan die van één van de twee andere voornoemden, omdat het/de VB grotendeels gegroeid is of minstens schijnt te zijn uit (ledenbestanden van) enige veel oudere radicale en militante(re) verenigingen waarvan in Nederland geen voorbeelden op vergelijkbare schaal voorhanden zijn. Ik maak mij enige zorg over het moment van waaraf niet meer De Winter het gezicht van VB zou bepalen.
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
inzetten voor de vierde wereld hier in Vlaanderen ! De actie zelf-zelf-zelf. De actie vorige week in Gent was een duidelijk teken aan de wand. Veel Vlamingen worden armer en niemand doet er iets aan of voor.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tegenover 2004 het topjaar in verkiezingen scoorden we zéér hoog - misschien wel te hoog na de onterechte veroordeling - en scoorden we nu in juni weer "normaal"... Redenen zijn er genoeg : 1. amper aanwezig in de media en de algemene boycot 2. de tweestrijd Leterme-Verhofstadt die op de spits werd gedreven door VRT en VTM, doelbewust om het Vlaams Belang stemmen af te nemen 3. het plotseling wel halen van de kiesdrempel door JMDD, waarbij de twijfelaars en onbeslisten kozen voor de verstotene en de nieuwe underdog
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die staat nog niet in verhouding tegen de haat van het FDF en de wallinganten als Mangain, Milquet, Onkelinkx, Happaert en zijn bende !
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Filip Dewinter is het Vlaams Belang, hij is de spreekbuis, het imago, het uithangbord, het symbool, de mentor, de leider... Pim Fortuyn had dat ook allemaal en spijtig voor Nederland dat hij er niet meer is, hééél spijtig. Daar keek ik naar op. Dat was een Politicus met hoofdletter. "At your service !" was zo sterk aan het worden als onze slogan "eigen volk eerst"...
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Men kan niet iedereen in gelijke mate graag zien maar men kan wel iedereen rechtvaardig behandelen.
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Europees Commissaris
|
?? Geïnfiltreerd? Het IS de patij van de ongure elementen en de corruptie!
|
|
|
#39 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Citaat:
Anders dan een niet te onderschatten deel van zijn achterban, taxeer ik de zéker niet "weerloze" FDW als een in wezen zeer zachtmoedige en eerlijke Mens, zij het met een lovenswaardig-onverbiddelijke weerstand tegen van vele kanten ondernomen, op Genetische Manipulatie gelijkende, pogingen tot onderwerping van het Eigen Volk aan zich dagelijks aandienende afculturen.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 25 juni 2007 om 01:24. |
|
|
|
|