![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Twee jaar.
![]() Vreselijk. Ik leef met de nabestaanden mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel als ik ooit een amokmakende "jongere" bijstuur en hij doet wat lastig, zal ik er van de eerste keer voor zorgen dat m niet meer rechtstaat, dat is de moraal van het verhaal , ... geef ze de kans om te reageren en ze slaan u dood en gij zijt ne uitlokker en ne racist, ... die "jongeren" hebben het verdomme zelf uitgelokt, ! en de straf is wel degelijk mild zo iemand hoort minstens 10 jaar effectief te zitten,.... we zullen eens zien hoeveel van Temsche gaat krijgen, ... en pas op verdient, ... maar die gaat er zo makkelijk nie vanaf komen, ... en in weze zijn het allebei moordenaars.... Want als ge iemand op dergelijke manier op het hoofd trapt weet ge dat ge die persoon kunt doden, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straks krijg je nog meer om de een of andere pipo te verwijten. Van een scheefgetrokken situatie gesproken. De dader in dit geval was waarschijnlijk een native Belg...
Een 52-jarige inwoner uit Sint-Niklaas is veroordeeld tot twee maanden cel en een boete van 1.100 Euro omdat hij burgemeester Freddy Willockx beledigd had. De man had een tijdlang een affiche voor het raam van zijn woning hangen waarop hij Willockx met Hitler vergeleek. De burgemeester liet het daar niet bij en diende een klacht in. De man zei de affiche te hebben opgehangen omdat hij boos was op Willockx, die geweigerd zou hebben met hem te praten.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is inderdaad sprake van uitlokking, maar niet door Demoor! Grijp jij zonder reden iemand bij de kraag/keel?
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge door 6 van die shit for brains getreiterd wordt is dat wel het minste wat ge doet als ge er genoeg van hebt, gewoon zijn keel wat toenijpen, zolang dat niet te hard is gaade daar nie van dood, (als ze blauw worden of met hun voeten beginnen trappen moete wel stoppen, ![]() Demoor had ze beter van de eerste keer knock out tegen de grond geklopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip*
Niet persoonlijk worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet trouwens de NMBS schadevergoeding krijgen? Kan dat niet allemaal naar de weduwe gaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k Wou de strafmaat vergelijken en tot de conclusie komen dat er toch op zijn minst met twee maten en gewichten recht wordt gesproken. Sorry als het niet voldoende duidelijk was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ik denk niet dat de buurtvaders mensen bij de keel grijpen en dat wordt gezien als uitlokking. Niet het aanmanen tot kalmte. En dat weet je maar al te goed. Verder heeft de rechtbank Demoor er helemaal niet gesproken over een daad van racisme. En ook dat weert je maar al te goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijken ze wat scheef, eten ze varkensvlees of drinken ze bier provoceren ze nietwaar , ik heb ze zelf al geprovoceerd door nekeer te lachen, ... Marokaans hangcrapuul doet dan ook nooit iets verkeerd , ze waren daar altijd toevalig, en hebben nooit iets gedaan, ... ze zijn zo goed als heilig, ... zie je dat aureooltje dan niet branden boven hun baseball klaksken, ... ? als ik zo iets lees wordt ik fucking pissed, ! onrechtvaardigheid en gekrom in zijn puurste vorm.... het slachtoffer was een uitlokker en racist omdat hij vroeg of ze niet wat stiller konden zijn... Hoe gaan we ons voelen Edina als ge verkracht wordt en de verkrachter niet veroordeeld wordt omdat uwe rok te kort was volgens de rechter ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strafmaten vergelijken van 2 misdrijven die totaal niet te vergelijken zijn is nogal nutteloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demoor heeft tot drie keer toe gevraagd aan die kerels om het kalmer aan te doen. Dat hebben ze gewoon genegeerd en ze zijn nog meer lawaai gaan maken en begonnen Demoor te viseren. Demoor legde "moegeterd" z'n hand op de leuning. Ik weet niet wat jij onder "moegetergd" verstaat maar een beetje lawaai kan een mens zover niet drijven. Die hand werd dan ook nog eens weggeslagen door Redouan. Niemand grijpt zonder reden iemand anders bij de kraag/keel. De aanleiding is er gekomen door die zes amokmakers, niet door Demoor. Hadden die zes zich kalm gedragen op de bus, had dit nooit plaatsgevonden. Ik weet niet of jij ooit al eens met zes amokmakers op de bus/tram hebt gezeten, maar ik kan je vertellen dat het geen pretje is. En tot hiertoe werd ik, i.t.t. Demoor, nog niet eens persoonlijk geviseerd.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 28 juni 2007 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |