![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Spa heeft weer eens een onnozel onderwerp om zich mee bezig te houden.
Nu nog iedereen computers geven! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ten andere vind ik niet dat de overheid zich moet gaan moeien met wat telefoon-verbinding-aanbieders (allles da belt, dus ook een gsm enzo) moet gaan zeggen wat deze moeten vragen. Binnen de perken houden, ok.. maar zoals jij het voorsteld. Als ik morgen zo een netwerk opstart wil ik wel bepalen wat dat kost, en als dat teveel is dan gaan ze op een ander, dus verlaag ik menne prijs..
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Binnekort is alles gratis wie gaat dat allemaal betalen die mooie zaken wat de SPA allemaal regelt,haha wij kunnen er weer eens voor opdraaien op het laatste van het jaar,ik hoop dat ze allemaal een klop van de hamer krijgen binnekort!!!!!!!!
Bart.L |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Spijtig voor u moet ik je zeggen dat juist in deze sector de overheid de vinger aan de pols moet houden en bepaalde afspraken moet maken. anders zou je misschien geen gas, electriciteit,water, telefoon hebben omdat je toevallig nietcommercieel genoeg woont. En zij doen dat ook. Voor telefonie o.a. via de BIPT. Eigenlijk zou het moeten verboden zijn om een vast recht voor een dienst te vragen. Stel je maar even voor wanneer dat zou doorgetrokken worden naar de privé sector. Om te kopen in de suppermarkt moet je eerst een abo nemen, voor de bakker idem. Voor een prijsofferte moet je betalen, enz. In de privesector zou dat alleen maar lukken als er verboden afspraken werden gemaakt. In de monopoliebedrijven (telefonie, electriciteit, gas, water, enz) vind men dat echter heel normaal. Men eet daar graag van 2 walletjes.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zitten de vivanters om deze paradox verder uit te spinnen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog iets gehoord van die gasten ? De ene verkoopt nu kleine computerbeestjes (ratten of zoiets) in China, geloof ik .... Is de andere teruggekeerd naar de stofzuiger-branche ?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens diegene die nu de vluvhten plukt van L&H speech technologies is Bill Gates die heel de boel voor een appel en een ei opkochten uit domheid van de curratoren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
(PS : die mag je nu wel rekenen tot één van die hogervermelde 'slimmere" vlamingen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Hij zou hem beter met zijn jobs bezig houden, als ge hem daarover mailt gebeurt er niets!
Laatst gewijzigd door titin : 17 februari 2007 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() We zullen dit maar klasseren onder de noemer verkiezingskoorts zeker?
![]() Dat hij eerst maar is aan de echte armen denkt die het geld nog niet hebben om een brief te versturen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() De verkiezingen naderen en de sossen zijn er weer als de kippen bij om met GRATIS te goochelen. Pffffffffffffff.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topic is wel al opgestart in 2004, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() met zijn dom activaplan en vijftigplussersplan, de werkgever die doet een zaak ja, wij krijgen niets in tegendeel, weet ge dat ge als weduwe uw weduwepensioen kwijt zijt door die tegemoetkomingen? als je gewoon gaat werken heb je daar echt op,
Laatst gewijzigd door titin : 17 februari 2007 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() om nog maar te zwijgen over de zinloosheid van het vijftigplussersplan, ze nemen u voor één jaar aan, nog één jaar omdat ze verplicht zijn en dan bonjoeren ze u buiten, ik heb GEEN werkervaring meer nodig dat ze dat geven aan jongeren,
Laatst gewijzigd door titin : 17 februari 2007 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Wie doet hier een zaak denkt ge?
WAAR moet IK mijn motivatie halen? Laatst gewijzigd door titin : 17 februari 2007 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Zo maken ze charlatangs bij...
Laatst gewijzigd door titin : 17 februari 2007 om 14:29. |
![]() |
![]() |