![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() 0 procent moet zelfs voor de BUB wel haalbaar zijn.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Hoe kan je nu in 'shemelsnaam spiritist zijn?
Spirit heeft simpelweg alle "leuke" programmapunten van de andere partijen opgepikt en er een links-liberaal hutsepotje van gebrouwen, dat helemaal niet geloofwaardig is. Erger wordt het nog als de partijvoorzitter een politiek pluimgewicht is. Van de uitspraken van Els Van Weert krijg ik gewoon de kriebels. Zij haalde het in de Zevende Dag zelfs niet van Urbanus, die haar als een brave opa behandelde. Zelfs tegenover hem kon ze geen deftig argument verzinnen. Waarom heeft spa-spirit Els Van Weert als woordvoerster gebruikt tijdens het debat over het migrantenstemrecht? Omdat men wist dat zij de enige domme kip is die zich zou laten afslachten. Achteraf kan sp.a dan zeggen: van Weert is inderdaad afgeslacht, maar dat hadden we van haar kunnen verwachten. Spirit is niet meer dan Bert Anciaux.
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() sorry ik frequenteer geen jeannettenkroegen en ik heb die bexy nog nooit gezien, dus ik kan niet oordelen of hij een lekkere vent is ![]()
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
voor Frieda Brepoels wil ik daarintegen al eens een scheve schaats rijden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Beste Henry, Ik ben al van in de eerste dagen actief bij Spirit, lang voor de verkiezingen van 18 mei. Als je denkt dat Spirit enkel Bert Anciaux is dan ben je er wel heel erg naast. Ik kan je zeggen dat de interne werking van onze (jonge) partij fantastisch is. Je zou ervan opkijken moest je zien hoe enthousiast en grondig een verzameling oudere jongeren-jongere ouderen-ouderen-en veel, heel veel jongeren zich achter de schermen inzetten om de partij te doen groeien. Er loopt binnen Spirit heel wat aankomend politiek talent rond. Je zal er nog regelmatig van horen! Onthou namen als Koen T'Sijen, Stijn Bex, Jan Rogiers, Geert Lambert e.v.a. Spirit is een partij voor mensen die met vertrouwen en enthousiasme naar de toekomst willen kijken. We pleiten voor constante vernieuwing en verbetering van de samenleving. Voor iedereen... voor elke leeftijd... Wij wensen ons te engageren opdat het morgen voor ieder beter zou zijn dan vandaag. Met Spirit groeten, Bart Aertgeerts |
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Maar Frieda Brepoels is al even erg voor mijn part! Zo'n arrogant bescheten mens! Manmanman... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#32 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#33 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
N-VA N-VA N-VA NV-A ...oeps... N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA N-VA OK zo? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan er misschien ook iemand de titel van het onderwerp aanpassen.
#37 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar bij "arrogant" blijf ik wel... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat schenkt anderen de vrijheid om de mandatarissen van SPIRIT eveneens uit te schelden voor wat ze wezenlijk zijn... |
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En kunt u een concreet voorbeeld geven van een scheldpartij van de N-VA?