![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Duitsland vinden ze het toch een staatszaak ja.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, de formele logica zoals ik die heb gekregen aan de universiteit. En leuk dat ik dat vond. En goed dat ik daarin was. Iemand die denkt in termen van 'Of een nitwit, OF een kopstuk', denkt volgens mij vrij zwart/wit.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Feit is wel dat als je als partij tegen criminaliteit bent en je zit met iemand in je rangen die het net zo nauw neemt met de regeltjes... dan heb je toch een probleem. maar ja, dit gaat om fraude (witteboord) dus dat zullen ze wel niet zo erg vinden. VB heeft trouwens nog meer van dergelijke figuren rond lopen.
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag me dat ook af, maar je moet eens een döner kebab aanbieden aan een radicale Vlaams Belanger. Doen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En geef me dan eens een partij die wél tegen criminaliteit is maar géén mensen onder zijn rangen telt die het 'niet zo nauw nemen met de regeltjes'. Aléja, kwestie van het debat wat eerlijk te houden en te kijken of je je niet aan het doodstaren bent op het VB. Citaat:
Citaat:
En verder; 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is'. Of geldt dat niet voor VB'ers? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk wel.
Hier zo: ![]() Enfin. Wat zijn 'Vlaams Belang'-kringen? Kun je daar namen op plakken? Vanhecke? Dewinter? Annemans? Morel? Verstrepen als ex-lid? Om maar te zwijgen van dat laatste dat het er niet 'in' zou geraken dat Vlamingen kebab eten. :')
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Helemaal niet. Dat één Vlaams parlementslid van het Vlaams Belang dat naar Lijst Dedecker is gegaan, was ook niet bepaald een kopstuk.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ik zal 'radicale VB'er' spelen (enfin, ttz , ik bén dat hé ) ... waar moet ik zijn voor die kebab ? (bij ons in de straat een Egyptenaar ... die er heel lekkere maakt )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk niet dat zelfs zij zo bekrompen zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Grappig dat de zogezegde verdedigers van het Vlaemsche belang (parlementslid!), blijkbaar de Vlaemsche gezondheid niet echt als 'belang'rijk beschouwt: ________ Het Federaal Voedselagentschap bevestigt dat er een onderzoek tegen Madigro werd gevoerd, maar zegt te kunnen garanderen dat "het rot vlees nooit in de Belgische voedselketen is terechtgekomen". Volgens een document van het Rapid Alert System for Food and Feed, de Europese controledienst, heeft het wel weinig gescheeld. Op 24 augustus werd in Duitsland 11,4 ton rotzooi onderschept die eveneens na een papieren omweg bij Madigro 'geschikt' werd gemaakt voor consumptie. Het document vermeldt België als destination of deliveries. ________ Bron |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willy Claes Guy Spitaels Guy Mathot Jean-Claude Van cauwenberghe Het lijstje met rode rakkers die niet zo koosjer zijn is eindeloos....Nu er eentje van het VB in opspraak komt, dan zijn de rooie op dit forum weer de eerste om op de kar te springen. Hypocrisie alom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() de topic alleen maar bedoelt om het vb aan te vallen terwijl het slechts om 2individuen gaat.
.Hoe zou het vb dat nu moeten weten dat die man zoiets doet? Dat is die man zijn zaak en is niet aan het vb om die te gaan controleren.Heeft er trouwens geen fluit mee te maken met een politieke partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat me wel interesseert, of het VB die frauderende typen in de fractie zal houden of niet. Indien ja, zouden ze beter zwijgen van andere partijen en fraude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Goe gelachen. Ik zit toevallig in die sector en ik kan je verzekeren : als je ne pita eet, heb je 95 % rommel in je lijf.
Ik kom beroepshalve in die koten, achter de togen en in de kelders. Als ik de kans krijg, trek ik daar ooit wel eens foto's van. Wedden dat je die rommel nooit meer eet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |