![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() De ander wijzen op het probleem van kwalijke lichaamsgeuren is in onze cultuur nog zo'n taboe dat nog meer last bezorgt als het niet in de gepaste vertrouwelijke sfeer gebeurt maar in groot publiek. We moeten m.i. proberen de mensen er op een tactvolle manier van op de hoogte te stellen dat aziaten niet ostentatief zitten stinken en dat wij dat best ook niet doen in hun nabijheid. Dat men niet ziek word van zich te wassen is in Europa toch al enkele jaren geweten!
Laatst gewijzigd door DannyS : 16 september 2007 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lees de koran.
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou eerder zeggen : verbrand de koran
![]()
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() daar geef ik geen geld aan, zeg ik.
![]() |
#25 |
|
![]() Ik weet niet of het vernietigen van bewijsmateriaal verstandig is.
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Sinds wanneer is de scheiding van kerk en staat in Groot-Brittanië opgegeven?
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen voor religieuze mensen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werd gevraagd/aangeraden om dat te respecteren. Niets meer, niets minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie zijn volgens mij allemaal zo blind als een mol.
En jullie willen dat gewoon geloven. Ik kan niks anders verzinnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Het komt vanzelf wel terug in het nieuws als er iets van waar is.
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Het statement van NHS Lothian geanalyseerd
http://www.socialaffairsunit.org.uk/...ves/001577.php Het advies daartoe komt van bureau Meem, dat ook het Schotse parlement onder haar klanten heeft. Na’eem Raza van Meem: ‘het gaat er om mensen op te voeden en hen meer bewust te maken van zaken die de islamitische gemeenschap aangaan’. Laatst gewijzigd door deeko-diver : 17 september 2007 om 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat ze met de volgende christelijke vastenperiode ook geen snoepjes meer mogen eten in de Antwerpse loketten of in gelijkwelke loketten, klinieken etc...
enneuh hebben joden ook geen vastenperiode? hindoes? boeddhisten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja, we moeten rekening houden met een ander zijn gevoelens / gewoontes, maar als zij uit religieuze overweging kiezen om een maand te vasten, dan is dat hun keuze. Het is gewoon belachelijk dat iemand maatregelen opstelt over hoe de meerderheid van de werknemers zich zou moeten gedragen, om een minderheid niet tegen het hoofd te stoten. Nog nooit over een een gedragscode om de hindu's niet te beledigen gehoord, het is altijd voor dezelfde godsdienst. En ja, blinde mensen zoals ik, komen dat beu. Laatst gewijzigd door Infidel : 17 september 2007 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Ik noem het de taktiek van de slijtende schokdemper. Beetje bij beetje verandert er iets zpnder je het gewaar wordt en uiteindelijk is het gedaan.
Vorig jaar zat ik samen met een aantal mechaniekers veel in Schotland. In de Higlands. In een lokaaal pubje kwamen ze op een bepaalde dag van veraf gelegen dorpjes om er te darten. Er werd gedronken, gerookt, sandwiches gegeten, enfin embiance troef. Een paar maar maanden laten mocht er niet meer aan de toog gerookt worden, men moest een meter afstand houden of aan tafel zitten. Enfin, ik zei dat ik dat in België ook kende, hier moest het gescheiden worden en werden de uitbaters op de kosten gejaagd door afzuiging te plaatsen. Ik zei dat het zal gedaan worden met roken. Men geloofde mij niet. Nog een paar maanden later had ik gelijk. Algemeen rookverbod. De darts-organisatoren hadden hun spelen verlegd naar boerderijen en privélokalen bij bedrijven. Bye-bye omzet pubhouder. In de hoek zaten een paar aangeschoten jongeren, en hadden slecht 1 pint elk die namiddag besteld. Om de haverklap gingen ze buiten roken , trokken de koffer van hun auto boven en haalden daar flessen bier uit.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dan zijn er mensen die nog meer wetten en nog meer regeltjes willen. Wat is er mis met gezond verstand?
Ah ja, sorry dat is ni meer 'in' tegenwoordig. Als de moslims (en zo zijn er wel op mijn werk) niemand willen zien eten kunnen ze gerust in de kleedkamer blijven zitten, in de refter zal er niemand zijn boterhammen om laten.
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hu??? Was DannyS dronken gisteren? Ik snap er helemaal niets van...
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Iedereen moet alles......wat is er nu verkeerd aan om op een zondagavond 'de bak vol' te hebben (das niet persé dronken hé bentje..) !
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() De boodschap van de Daily Express is volgens mij dat artsen op de vingers werden getikt omdat ze terroristische aanslagen uitlokken door broodjes te eten. Begrijp dus dat de lezers van dit roddelblaadje in gezelschap zouden zijn van gerespecteerde burgers, als ze in de kracht van dat broodje geloven. Straks gaan die artsen zelfs verplicht de Daily Express lezen, zie ik dat krantje hardop dromen. Dat ze alvast het einde van de homo sapiens beginnen aankondigen, dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() lol
![]() ![]()
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier is al een antwoord: "THERE is no question - despite reports in the national and local media - that staff in NHS Lothian have been ordered not to eat at their desks for fear of offending Muslim colleagues." Dat die "Muslim colleagues" zelfs terroristen zouden kunnen zijn of worden is wars hun belangrijke maatschappelijke inzet. Kom eens met bewijzen in plaats van met insinuaties! Laatst gewijzigd door DannyS : 17 september 2007 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |