![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten krijgt Ambiorix? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 21,05% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kan een belgicist dat nu weten!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel keer per week ben je zat? Heb je geen angst voor een alcohol verslaving? Wist je dat uit een onderzoek bleek dat 24 % van de Leuvense studenten een zware alcoholverslaving hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Hoe is het met je prostaat ?
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Enerzijds denk ik dat een radicaal sociaal alternatief in dit land onmogelijk is geworden, juist doordat de economische visies in dezelfde hokjes gestoken worden als de communautaire. Anderzijds kan ik ook niet werkloos toekijken, hoezeer ik ook die stoffige verzuilde dorpspolitiek kotsbeu ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien zorgt de huidige immigratie voor een verdere uitholling van de kansen voor de derdewereld. De mensen die de overtocht naar West-Europa financieel aankunnen vormen immers de kapitaalkrachtige toplaag van de landen. Investering, sparen, en her-investering gebeurd in onze landen. Hogerop klimmen dmv studie gebeurt ook hier, net zoals het werk dat erna verricht wordt en de belastingen die betaald worden. Dus: buiten de deviezen die doorgestort worden naar familie plukken wij de derde wereld kaal als het ware. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik heb persoonlijk zes uur wiskunde gehad in het middelbaar, en ik moet zeggen dat ik blij was daarmee in mijn eerste jaar op de unief. Integralen, matrices, .. ge zult dat allemaal terug moeten kunnen. Of dit relevant is voor mijn opleiding? ik betwijfel het. Het is eerder een "shiftings-vak", een algemene vaardigheid dus die net zoals bij al de andere wetenschappen als verplicht wordt meegegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Het linksnationalisme staat hier uitgelegd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Linksnationalisme Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 september 2007 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Bij de stemtest van de VRT kwam ik als eerste twee PVDA en VB uit.. om maar te zeggen hoe onrationeel mijn NVA keuze was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
weerstand tegen economisch en cultureel imperialisme globalisering neoliberalisme amerikanisering en angelsaksisering "het recht van de sterkste" holdings en andere parasieten. streven naar nationalisatie basis-sectoren (gas, water, energie, brood, ..) een "openbare" openbare sector! (openbaar vervoer, communicatie, etc) winstverdeling in bedrijven (cfr solidarisme trouwens) arbeidersinspraak uitstap IMF uitstap WHO kwijtschelden schulden derde wereld opheffen economische sancties tegen "dissidenten" (d.i. niet plooiend naar de yankee's) Dat is wat ik er onder versta (maw, ik ben op déze manier "links", op geen enkele andere). Ik kan mij niet vinden in het gewauwel van o.a. de SPA, voor mij eerder een vazal van de liberale eenheidsworst aka establishment. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 september 2007 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Hoe concreet? ik ben geen politieker of volksmenner of heb geen fortuin, maar ik zou allesins meehelpen door te flyeren, te plakken, etc. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 september 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() idem als bij Pietje: het is eerder de partijpolitieke kaders waar uw procenten enigzinds zouden kunnen kloppen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() cocktailsaus, zowiezo!!!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 september 2007 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb idd wel wat angst voor een verslaving, het is veel verslavender dan bijvoorbeeld cannabis (cfr "de knop omdraaien"=mentaliteitswijziging wanneer het blok + examens is. Geheelonthouding is dan veel moeilijker bij alcohol). Maar ik ben er vrij zeker van dat ik na mijn studies het ongezonde studentenleuven vaarwel zeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |