![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Das juist, 't klinkt eerder als "indien ieder voor zijn deur veegt is de ganse straat proper" Wat denk je trouwens te kunnen bereiken met protest? met economische sancties? Voorbeelden te over dat dergelijke enkel de lokale bevolking nog meer de put in duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wees gerust, de hele wereld is druk in de weer om er iets aan te doen, vooral de BBC... Ik kan voor mijn eigen deur niet vegen, trouwens, ik woon op het eerste verdiep. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2007 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Lantjes:
Citaat:
Dat moet je je laten zeggen van iemand die illegale preventieve aanvalsoorlogen zoals die van de heer BUSH in Irak goedkeurt. Bovendien, als ik dan toch voor mijn eigen deur veeg, dan wordt mij algauw toegevoegd, dat ik maar beter naar het buitenland moet vertrekken, als ik met de vuiligheid van thuis niet tevreden ben... De internationale gemeenschap lijkt wel machteloos, in het geval van Birma, maar ze zal toch niet nalaten continu en blijvend druk uit te oefenen op alle mogelijke (niet-invasieve) manieren...Terecht. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 oktober 2007 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() En het zal veel helpen zolang Birma zich in de rug gedekt voelt door landen zoals China en Rusland...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En wat doen we tegen de Bloederige Birmaanse Militaire beulen van Myanmarse Dictatuur??
Vragenlijstje: Heeft Birma olie? Aardgas? Diamanten? Koper? Goud? Is een inval/regime verandering financieel te verantwoorden? Het antwoord is nee. Dus nee, er gebeurt niets.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Kunnen we nu echt niets doen om Han Su Chi te steunen?
Een voettocht naar Birma of zo??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een goed idee, en als het mislukt zal Kareltje u onderweg wel ergens komen halen...Je zal wel moeten zien dat gedurende de tijd dat je zal onderweg zijn, Birma ondertussen al geen drie revoluties heeft meegemaakt, 't is niet naast de deur hé...De laatste weken hoor of zie je er niet veel meer van, de nieuwswaarde was er blijkbaar snel af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Even wakker schudden, Ook op het eerste verdiep heb je een voordeur nlk die naar de gemeenschappelijke uitgang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Jij moest minister van buitenlandse betrekkingen worden, de reiskosten zouden niet zo hoog oplopen als die van Van GUcht (zucht...)...
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 november 2007 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Graag, maar de verleiding om aan het potje te likken zou wie weet ook mij te machtig worden. Binnenlandse zaken zou me beter liggen, keiharde repressie troef !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() De activiteiten van Total in Birma moet totaal onder controle gesteld worden (oa in verband met de mensenrechten). Daar zal zo een totalitair iemand als Sarkozy wel voor zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burgemeester
|
![]() Economische sancties of correcte politieke praatjes doen niets, dat hebben we wel gezien in Noord-Korea. Birma kan alleen tot "inkeer" worden gebracht door binnenlandse onrust aan te wakkeren en de monikken op alle mogelijke manieren te steunen. Het enige kleine (lees: gigantisch) probleempje ... de Junta heeft het leger, en het leger heeft de wapens - dan krijg je zoiets als Iran.
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Het is heel eenvoudig om te horen van Total zelf wat ze doen:
http://burma.total.com/ |
![]() |
![]() |