Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2007, 08:18   #21
van exaerde herman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
De procedure is nu al meer dan 120 dagen op gang.
Zullen de ruzies, de uitlatingen aan beide kanten van het koppel nog goed te praten zijn?
Of zit het allemaal al te diep en wordt het geplande federalisme dan toch separatisme?
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
het koppel maakt al langer ruzie dan die 120 dagen.maar deze keer heeft men de ruzie uitgebreid tot buiten de grenzen van het eigen huis.de fabel,huisje weltevree,staat op instorten.eens zal er een eind aan komen.maar ik denk niet dat het nu al zal gebeuren.we zullen het nog wat moeten stellen met federalisme.
Oud 9 oktober 2007, 08:27   #22
van exaerde herman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ben daar, pessimist als ik ben, niet zo zeker van.
Er zijn pro's en contra's in de huidige evolutie.

Enerzijds heb je het georganiseerde establishment dat zich meer en meer aan het ingraven is.
Anderzijds heb je het rijpen van de geesten bij de Vlamingen.

Wat het establishment betreft merk ik tot mijn vreugde op dat zij echter steeds uit hetzelfde vaatje moeten tappen: enorm schrale en reeds lang weerlegde argumenten, de VRT en geschreven pers die langzaam ingehaald worden door het internet en buitenlandse pers, zelfgemaakte BV's die meer en meer door het ijs zakken, de kerk die geen vuist meer kan maken, berufsverbot voor dissidenten dat steeds meer aversie veroorzaakt, democratische fraude die door meer dan 20% van de vlamingen wordt verafschuwd enz enz...

Wat de rijping der geesten in Vlaanderen betreft ben ik minder enthousiast: Vlamingen hebben hun geschiedenis niet mee als het er op aankomt om voor zichzelf op te komen. Evenwel moet ik vaststellen dat een publieke schok zoals deze van de afgelopen maanden er eentje is om in te kaderen.

Laat ons hopen dat een De Gucht en zijn waalse collega's het voor elkaar krijgen om het kartel op een zodanig wijze te brutaliseren dat dezen electoraal én moreel verplicht worden om zich in Vlaanderen in te graven...enkel dan heb je volgens mij een waterkansje dat het tjevendom voor één keer verplicht is om voor haar eigen volk te kiezen en woord te houden.
ik heb de indruk afgaande op de laatste dagen dat de vlaamse politiekers ons aan het voorbereiden zijn op toegevingen.wat die juist gaan zijn weet ik ook niet.de toon is in ieder geval al heel anders dan 120 dagen geleden.de gucht zou wel eens gelijk kunnen krijgen.
Oud 13 oktober 2007, 09:25   #23
straatrue
Minister-President

Standaard

Hou u allemaal in stilte bezig met:

http://www.mediargus.be/ng/static/vi...63493434673D3D
straatrue is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 09:50   #24
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
ik heb de indruk afgaande op de laatste dagen dat de vlaamse politiekers ons aan het voorbereiden zijn op toegevingen.wat die juist gaan zijn weet ik ook niet.de toon is in ieder geval al heel anders dan 120 dagen geleden.de gucht zou wel eens gelijk kunnen krijgen.
De Gucht is een drol die de aars niet waard is die hem uitscheet.
Ik herinner me het als de dag van gisteren : ik, toen manager in een brusselse IT firma die oa de IT verzorgde van de VLD, stuurde een FRANSTALIGE maar zéér goed nederlands sprekende technieker langs om een probleem op te lossen.
Het telefoontje met de reklamaties dat het een VLAMING moest zijn, liet niet lang op zich wachten...
Er zijn geen woorden genoeg in onze taal voor zulke mensen, als je al zijn uitspraken samentelt...

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 10:01   #25
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
De Gucht is een drol die de aars niet waard is die hem uitscheet.
Ik herinner me het als de dag van gisteren : ik, toen manager in een brusselse IT firma die oa de IT verzorgde van de VLD, stuurde een FRANSTALIGE maar zéér goed nederlands sprekende technieker langs om een probleem op te lossen.
Het telefoontje met de reklamaties dat het een VLAMING moest zijn, liet niet lang op zich wachten...
Er zijn geen woorden genoeg in onze taal voor zulke mensen, als je al zijn uitspraken samentelt...
De Gucht klasseer ik bij de genien zoals Willy Claes, Mark Eyskens, en ja stillekes aan ook onze Vanrompuy
dus ik vind uw formulering ietwat ongedocumenteerd om daarrond een rel te bouwen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 10:43   #26
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
De Gucht klasseer ik bij de genien zoals Willy Claes, Mark Eyskens, en ja stillekes aan ook onze Vanrompuy
dus ik vind uw formulering ietwat ongedocumenteerd om daarrond een rel te bouwen.
Dit is slechts één voorbeeld van de vele slechte eigenschappen die ik van die man kan aanhalen. In jouw ogen en misschien in die van anderen kan hij een genie zijn. Dat neemt niet weg dat hij géén mens is. Politiekers moeten mensen zijn en gevoel hebben voor menselijke gevoeligheden. Deklucht mist dat volkomen en heeft enkel zijn eigen doel voor ogen.
Trouwens : de geschiedenis zal hem in het ongelijk stellen, zoveel is wel duidelijk.

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2007, 21:52   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Hoe was de achternaam alweer, toevallig toch ook niet De Klucht.
live is a joke...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2007, 21:59   #28
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het is duidelijk. De "Vlaamse Politici" gaan hun broek laten zakken, het stuk zeep oprapen, en hun enkels vasthouden.

En ja, na de daad zullen ze proper de vergoeding voor bewezen diensten ontvangen.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be