![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoewel, in den biebob ben ik nog maar 1 keer geweest ![]() Bij mijn weten toch ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 9 november 2007 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 9 november 2007 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Siouxsie and the Banshees
The Cure New Order Bauhaus Rolling Stones Joe Jackson John Lurie The Modettes The Pop Group The Tourists David Bowie Patti Smith Izabo Bob Marley and the Wailers Steel Pulse Sinéad O'Connor Joseph K Front 242 Birthday Party Human League Delta 5 The Jam The Specials UB40 Fischer Z Ian Dury and the Blockheads Kid Creole & the Coconuts Mink Deville Simple Minds U2 (eerste concert in Beursschouwburg voor +/- 100 mensen, en daarna nooit meer!) TC Matic Fun Boy Three Herman Brood & Wild Romance Urban Dance Squat B52's ... ...
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 9 november 2007 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hey, Polly, ik denk dat we van ongeveer hetzelfde jaar zijn, aan de muziek te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Dit jaar: Bonnie "Prince" Billy en Slint. Binnenkort komt daar ook Gravenhurst bij.
Beste concert ooit: Bonnie 'prince' Billy op Les Nuits Botanique 2001. Meeste gehoorschade ooit: Mogwai Sublieme concerten door de eeuwen heen: 16 Horsepower, Cat Power, Sigur Ros Tegenvaller door de eeuwen heen (ondanks fijne platen): Smog In de loop der tijden ook geweest naar: Damien Jurado, Devendra Banhart, Belle and Sebastian, Calexico, Iron & Wine, enz. Zou ik ooit nog eens willen zien: Dinosaur Jr, Morrissey, Lou Reed, Tom Waits, Sonic Youth Graag ook een reünie van: Talking Heads, Talk Talk |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Mijn eerste concert was de Popgun op de Gentse Feesten (moet 1989 of 90 geweest zijn).
Festivals en lokale bands niet meegerekend: - Robert Plant (Brussel 1993) - Carter USM (Brussel 1994) - Shane McGowan & The Popes (Gent 1995) - Oasis (München 1997) (hier ontbreekt iets... een leegte van 9 jaar?) - Q'ntal (Gent 2006) - New York Dolls (Gent 2007) - Motörhead (Brussel 2007) - The Police (Amsterdam 2007) Dju, da's toch minder dan ik dacht. Festivals erbij dan maar: Status Quo, Ted Nugent, Dio, Golden Earring, UFO, Alice Cooper, Megadeth, Metallica, Neil Young, Therapy?, The Cure, Sonic Youth, Aerosmith, REO Speedwagon en natuurlijk de alomtegenwoordige Zep Zupiler & de Ziboelateurs ![]() Het enige waar ik een bloedhekel aan heb zijn van die mensen die naar een optreden komen, volledig uitgedost in gepaste outfit alsof dat het belangrijkste is, en dan de hele tijd met de armen gekruist staan... Zo ooit eens vodden gehad met een "punk" die bang was dat ik zijn piercing eruit zou meppen toen ik applaudisseerde. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Trouwens, "lokale flutbands"... Er bestaan heel wat lokale bands die goeie muziek brengen. Vaak jonge gasten die muziek voor ouwe zakken spelen, en zo hoor ik het graag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Tot op heden, geen enkel.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit wordt een veel te lang lijstje, daarom enkel degenen die me nu zo direct voor de geest komen:
Lou Reed, Radiohead, Metallica, Pearl Jam, AC/DC, Santana, Beck, Prince, REM, Rolling Stones, Slayer, Pantera, Yes, Toto, Warrior Soul, Dream Theater, Tina Turner, Genesis, Aerosmith, Sepultura, Chemical Brothers, Zita Swoon en vele anderen...
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() *********** Gaat Er Iemand op 20 januari naar BabyShambles ? ***********
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik niet, maar met een beetje geluk gaat Pete Doherty er wel zijn...
Laatst gewijzigd door Djiezes : 9 november 2007 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook altijd een voorkeur voor gehad. Over het algemeen heb je een beter geluid, speelt de groep een langere set en kun je in iets comfortabeler omstandigheden naar het optreden kijken. Ik klink nu misschien als een kniesoor, maar als je zoals ik een oude rot in het vak bent die zowel al festivals meegemaakt heeft in drie dagen verzengende hitte als evenveel totaal uitgeregende dagen, ben je toch blij dat je ook eens iets meer op je gemak naar een optreden kunt gaan. Nadeel is natuurlijk dat zaaloptredens op zich een stuk duurder uitvallen. Bij festivals heb je meteen een hele reeks groepen die je kunt zien, terwijl je bij een zaaloptreden slechts één band + eventuele voorprogramma's voor je geld krijgt.
|
![]() |
![]() |