![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad, zeg maar topic, heb ik niet zommaar geplaatst als het eerste beste faits divers. Van dit laatste hebben we er al meer dan genoeg die worden uitvergroot en worden veralgemeend. Ik las deze comumn van Tom Naegels deze morgen in mijn luie zetel nat 5 koffies en 10 sigaretten. Weet je aan wat ik dacht? : Wat is het verschil tussen iemand dood maken, en een minderheid tot met de grond vernederen. Zie de foto met "makkak" op de vitrin die ik heb gepost. Wees eerlijk. Wordt dit nu echt de evidentie binnen onze leefwereld ? Denk aan de kristalnacht. Btw, ik las daarjuist mijn vorige post. Neem die aub niet te persoonlijk. grts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren nog op de bus 'islam moet vernietigd worden' in grote letters op een bank, ik zou me als moslim toch echt niet op m'n gemak voelen dan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zet mij daarover Steven. Zit je nu echt in met een idioot met een viltstift? Ik had eerlijk gezegd vroeger meer tools om de idioot uit te hangen. Maar daar hebben we het niet over. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 november 2007 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
mij kan het trouwes ni veel schele, ben zelf geen moslim ofzo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dit fout, hoe dan ook en heel erg voor die mensen, een schande en terecht wordt erover geschreven.
Maar; de media besteed ook geen aandacht aan vrouwen die met blikjes cola worden bestookt door Marokkaanse jongeren die ''hoer'' roepen als ze in de avond op fiets op weg zijn naar huis, niet over de agressie van Marokkaanse jongeren tegen vrouwelijke veldwerkers en nog minder over de maatschappelijke invloed van radicale stromingen en hun activiteiten in zaaltjes in Borgerhout. Nu net doen alsof discriminatie en racisme exclusief 'wit' terrein zijn is politiek correct maar ver beneden de realiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het verschil tussen iemand dood maken, en een minderheid tot met de grond vernederen? Het ene heet moord, het andere heet racisme. Ik weet wel wat u wilt. U wilt eigenlijk aantonen dat het VB door steeds te focussen op minderheden, door deze te kleineren, eigenlijk ook aanzetten tot doden. (En het 'bewijs' heeft u: HVT). Nogmaals, moest ik zo 's morgens ook 10 sigaretten roken, ik zou misschien ook hallucineren. Probeer u eens te beperken tot 1-2 sigaretjes. Het denken zal u zoveel gemakkelijker vallen. Wordt dit nu echt de evidentie binnen onze leefwereld ? Hoeveel keer valt dit voor? Ik denk niet dat je van evidentie kunt spreken. Maar laten we eens de andere kant bekijken. Het is intussen wel de evidentie geworden dat je als blanke best niet meer komt in bepaalde wijken in Brussel. Het is wel de evidentie geworden om messteken te krijgen als jongere. Het is de evidentie geworden dat je als enige blanke op een school buitengepest wordt en dat de directie moet toegven daar niets aan te kunnen doen. DAT is de evidentie geworden. Niet de racistische aanvallen op vreemdelingen (die ik evenzeer betreur als jij) Als ik je een raad mag geven: http://www.stopnumetroken.com/L1/?gc...FQ9DMAod-zQfzg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ga het maar eens zoeken in eigen kringen, marokkanen zijn nu éénmaal racisten, jaloezie en afrekening onder elkaar is er scheering en inslag, woordjes als makak en verder op de muren wil helemaal niets zeggen. Slachtoffer van racisme spelen is er bij de moslims met de paplepel ingegoten!
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou zelfs zeggen dat de vernedering tov die minderheden in het nadeel speelt van de meerderheid, zonder die respect aan die norm die de meerderheid zelf heeft opgelegd bestaat meer de kans op een "roma-saga"* ! *zie de oorzaak van de ondergang van rome !
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Meestal worden die slogannetjes door de pubertjes geschreven, wanneer ze groot worden en een beetje verantwoordelijkheidsbewust zijn dan zullen ze toch moeten weten dat zoiets belachelijk en kinderachtig is ! Trouwens in een oorlog wint niemand, en dat kun je zeker in deze tijd zeggen !
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
In 1974 begon er een trend zich voor te doen als (op politiek niveau) de redder van het vlaams identiteit met als slogan "vreemdelingen buiten" ! Door die slogans onder het mom van vrijemenings uiting natuurlijk heeft men een klimaat gecreerd van ongerustheid en onveiligheidsgevoel, met de tijd werd het woord "vreemdeling" naar "islam" verandert, en als geschenk uit de hemel voor Filip & co hebben zich de volgende incidenten voorgedaan; de zwarte zondag, de dood van pim fortyn , de dood van van gogh en natuurlijk niet te vergeten (de grootste cadeau) 11/9, 7/7, madrid en bali ! Al deze zaken hebben zowel het VB gemotiveerd als de mensen die denken dat er redelijk een gevaar bestaat, wat eigenlijk daarvoor "niet" bestond ! Maw , men creert een klimaat van wantrouw om het in de toekomst op te voeden door allerlei incidenten uit het "buitenland" , en hier ligt het gevaar waar bijna niemand van wakker ligt ! Kloppen op de spijker tot hij erin zit of nog beter; herhaal een leugen totdat het waar wordt, en helaas onder het mom van vrijheid van menings uiting, dit is dan ook de norm die soorten als "fillip & co, hirshi, wilders etz..." aanhangen ! De rest is facade, uiterlijk niets waard dan enkel gehuil die later gedemp wordt. Maar ja, zolang de moslims geen centraal-gezag hebben zal de scenario (helaas) zich herhalen.
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord. Maar als een puber op een bank schrijft dat de islam moet vernietigd worden dan heeft hij dat zeker van anderen, ouderen, misschien wel thuis gehoord. Die zuigt dat niet uit zijn duim. Ik noem dat geen puberstreken meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() U zou het waarschijnlijk een spijtige zaak vinden moest de islam niet meer bestaan ?
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() 'niet meer bestaan', ge bedoelt in de hoofden van de mensen geen religie meer?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 11 november 2007 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Slachtoffers van racisme vragen niet om slachtoffer te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
"De islam is een schadelijk bijgeloof dat we zijn gevangenen, de moslims, vriendelijk doch beslist uit het hoofd moeten praten. Kijk, als je kind van tien of vijftien of twintig jaar door een bizarre indoktrinatie nog steeds in Sinterklaas blijkt te geloven, zou je het dan niet als een dringende plicht beschouwen, het eens over de ware toedracht te informeren ?" Koenraad Elst http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 november 2007 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Abdelkader, waarom heeft men in Groot Brittanie last met integratieonwillige Pakistanen en niet met Indiers die nochtans tot hetzelfde volk behoren ?
![]() |
#40 |
|
![]() islam is geen ideologie maar een religie, politieke islam kan wel als ideologie opgevat worden maar 'k weet niet in hoeverre dat een relevant fenomeen is als we spreken over moslims hier?
en dien Koenraad gaat veel werk hebben, de grote meerderheid van de mensen op de wereld (hier weet ik niet?) hangt een godsdienst aan, zolangs ze mij daar ni me lastig vallen mogen ze van mijn part 'dom' blijven ze Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 11 november 2007 om 17:03. |
![]() |
![]() |