![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() je mag je geen eisen stellen die ingaan tegen onze waarden en normen.
arabisch is een wezenlijk kenmerk van de moslimcultuur, wel, laat die waar ze zit. en dat ik enkel diegene respecteer die hun mond houden en zich aanpassen ? idd, dat bedoel ik. spreek arabisch zoveel je wil, doe wat je wil, mr vraag nt dat het een officiele taal word.
![]() |
#22 | ||
Schepen
|
![]() Hmm? Ik dacht dat we in Vlaanderen godsdienstvrijheid hadden
![]() En ik ben geen 'moslimaanhanger', wat daar ook precies mee bedoeld wordt. Citaat:
Citaat:
Inderdaad. Laatst gewijzigd door DenMathias : 11 november 2007 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() We hebben nu even geen tijd voor dat soort zaken, Abdel. We zijn bezig met de belangrijkste strijd sinds twee eeuwen, dus laat het ons even uitvechten en dan zijn we weer helemaal de jouwe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vreemd gaan .. Samen wonen .. Arabisch of andere taal nooit thuis spreken .. Moskee vergeten .. Niet bidden .. Kortom, niet meer geloven .. Vakantie naar Ardennen/Europa en niet naar Marokko/Turkije .. Je kindjes met Nederlands en Vlaams groot brengen .. Nooit sturen naar privé school zoals de Joden doen bijvoorbeeld.. Niet van Marokko of Turkie trouwen maar hier trouwen .. Volledig assimileren nadat jij geintegreerd bent .. Geen buitenlandse tv kanalen .. Geen buitenlanse sites bezoeken .. Je naam veranderen en niet meer Abdel .. Maar dat ook is niet genoeg voor extremisten, fanaten en racisten want jij bent steeds niet blank. Maar volgens de Wet van België zijn we allemaal geïntegreerd zolang men de taal spreekt, de wet respecteert, de belastingen betaalt, zich klaar maken voor arbeidsmarkt door een studie of opleiding te volgen, iemands anders vrijheid niet lastig vallen. Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() de kleur maakt nt uit.
1 ding vergeten : géén eisen stellen.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja ma, voor hetzelfde geld moet ik dan nog eens twee eeuwen wachten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() trouwens, ik denk dat ze ginder westers opgevoede moslims wel kunnen gebruiken om het ginder een beetje beter te maken. de opleiding etc. die hier geboren en getogen moslims hebben genoten kan een troef zijn ginder.
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() en dat recht hebben ze.
Vlaanderen is het land van de Vlamingen. Net zoals Marokko van de Marokkanen, Turkije van de turken, etc.
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog even geduld dus, dan zijn we er uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() sommige mensen stemmen VB omdat ze het poco -gedoe spuugzat zijn.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 11 november 2007 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het moordboekje van jouw profeet wordt regelrecht tot moord van afvalligen of andersdenkenden opgeroepen. In het VB-programma kom je zoiets niet tegen. En over de racistische inslag van de eigen-volk-eerst ingevoerde bruide/gommen zullen we maar niet uitwijden zeker? Laatst gewijzigd door Online : 11 november 2007 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb niet gekozen! Ik ben hier geboren! Maar België valt aardig mee hoor. Ondanks een aantal onaangename exemplaren hier op het forum vind ik Belgen plezant. Eigenlijk belachelijk om het zo te zeggen want ik ben er zelf één.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Democratie ? Vlaams belang is geen democratische partij, het is een gevaarlijke nationalistische nazistische facistische ideologie man. Mvg Yahya
![]() |