![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook als dit een laudatio van mijn eigen persoon betekent....... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@Merel&Knuppel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor een koppel dames draai ik mijn hand niet om hoor Aangeboren bescheidenheid heet dat. ![]() Maar ik begrijp veel te goed wat Merel in je ziet, hoor Superstaaf! Ik ben immers een helft van dat koppel dames waar jij je hand niet voor omdraait. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
das nie zo interessant he, op die manier doet VL niks en nadert hij je toch. Vleien is niet de manier om te stijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Bedoel je dit tekeningske?
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() ja, dat bedoelde ik.
Het lukt niet, maar da kan geen kwaad hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Of een portie eerlijkheid? Daar gaan we: Hopelijk leest VL dit en spoedt hij zich om jou erg uitsloverig te instrueren hoe je een grafisch plaatje moet invoegen. 8) 8) 8) Voil�*. Eens kijken welk effect dit ressorteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() ![]() heihei, zie nu. Het is het gelukt he. De grote vraag, wie zou me geholpen hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() 1) Wat geef je aan een man die alles al heeft?
Een vrouw om uit te leggen hoe het werkt. 2) Waarom lijken mannen op de reclame? Je kunt geen woord geloven wat ze zeggen. 3) Waarom gaan slechts 10 % van de mannen naar de hemel? Anders zou het een hel zijn. 4) Waarom lijkt een man op een magnetron? Is in 30 seconden klaar. 5) Hoe komt een vrouw van 85 onnodige kilo's af? Een echtscheiding aanvragen. 6) Waarom schiep God eerst de man en toen de vrouw? Iedere artiest maakt eerst een ruw schetsje. 7) Wat is het dunste boek? "Alles wat mannen weten over vrouwen." 8 ) Hoe noemt men een interessante man in Brazilie? Een toerist. 9) Wat hebben de clitoris, verjaardagen en de wc-pot met elkaar gemeen? Mannen zitten er altijd naast. 10) Waarom doen veel vrouwen net alsof ze een orgasme hebben gehad? Omdat mannen net doen alsof ze een voorspel hebben gehad. 11) Adam vraagt aan god: 'Waarom heb je haar zo mooi gemaakt?' God: 'Zodat je van haar zal houden'. Adam: 'Maar waarom heb je haar zo dom gemaakt?' God: 'Zodat ze van jou kan houden'. 12) Wat is de overeenkomst tussen een dinosaurus en een lieve en gevoelige man? Ze zijn beiden uitgestorven. 13) Waarom heeft God de man geschapen? Omdat vibrators geen gras maaien. 14) Wat is het verschil tussen een varken en een man? Een varken wordt geen man als hij drinkt. 15) Wat voel je als je beste vriendin er met je echtgenoot vandoor gaat? a) Je mist haar b) Je hebt medelijden met haar 16) Waarom houden mannen van liefde op het eerst gezicht? Dat bespaart tijd en geld met flirten, bloemen, etentjes etc. 17) Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen. 18 ) Wat is het verschil tussen in je eentje naar een bar gaan of naar het circus? In het circus spreken de clowns je niet aan. 19) Wat is het verschil tussen en man en een stuk fruit? Fruit wordt rijp. 20)Drie mannen waren aan het wandelen toen ze plots een wilde rivier op hun pad tegenkwamen. Ze moesten aan de overkant zien te geraken, maar ze hadden geen idee hoe ze dit probleem gingen aanpakken. De eerste man bad tot God : "God, geef me de kracht om deze rivier over te steken." Poef ! God gaf hem grote armen en sterke benen en hij slaagde erin om in twee uur tijd de rivier oversteken. Een paar maal verdronk hij zelfs bijna. Toen hij dit zag, bad de tweede man tot God : "God, geef me de kracht ...en de middelen om deze rivier over te steken." Poef ! God gaf hem een roeiboot en zo slaagde hij erin de rivier over te steken in een uur tijd. Een paar keer was hij nochtans bijna kopje onder gegaan. Toen de derde man zag hoe het de andere twee verging, bad hij ook tot God: " God, geef me de kracht, de middelen en... de intelligentie om deze rivier over te steken." Poef ! God veranderde hem in een vrouw. Ze keek naar de kaart, wandelde 200 meter verder en stak daar de brug over. En? Al beter nu? Jammer genoeg is het de grootste zever die er bestaat, maar ja, je hebt nu toch eventjes gedacht dat je beter was hé! ![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef!
Eerst dacht ik even dat je reageerde op Merels' laatste posting, VL. :o Toen dacht ik dat je reageerde op eentje van Superstaaf. ![]() Pfffffffffft.... ![]() Uiteindelijk denk ik dat je op de verkeerde draad zit met je reactie, VL. ![]() Ach ja, nog even dit. Er bestaan wel degelijk schatten van mannen ![]() ![]()
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() We zitten bij koetjes en kalfjes. Hier mag gezeverd worden. Zoals ik hier al de heletijd doe.
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Hier geef ik VL gelijk, onze ideeen staan op een aantal vlakken lijnrecht tegenover elkaar. Maar dat mag niet betekenen dat je elkaar voortdurend in de haren vliegt. Respecteren van de mensen die er andere gedachten op nahouden is het minste wat men kan doen.
En aangezien men op dit forum een plaatsje creeert om, een beetje te lollen, vind ik dat daar gerust gebruik mag worden van gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samen vier krukken en twee benen? Breughel in 't kwadraat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merel! Ik loop niet op krukken! Jij toch ook niet? ![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Mooi zo! Doe gerust verder hoor, Knuppel, met je persoonlijke foto-en-modellenwerk!
(Maar dan heb je mijn foto nog niet gezien) ![]()
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Neenee, op krukken loop ik niet.
En natuurlijk kunnen we irl ook zo zwaaien met onze hespjes. Wat had je gedacht, misschien wel weinig vrouwelijke forumgangers, maar dan wel de allerbeste. Of met die schone fotootjes wordt het misschien een wedstrijdje? ![]() ![]() ![]() ![]() (Voor de niet verstaanders: eerst het wedstrijdje door de driften, dan de overwinning, daarna de gevolgen en korte tijd later de klop van de hamer) (bedankt om me tekeningetjes te leren plakken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |