![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weg met de boze ondernemers! Het zou me nog niet verbazen als die boze ondernemer een VB'er was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() de meeste vb ers zijn duveltjes die tegen de duveltjes zijn die oproepen om de vijver terug te pakken en de boze ondernemer die zijn deel komt eisen erin te smijten
vb ers zijn duveltjes die na vele jaren uitbuiting vergeten zijn dat ze ooit vrij konden vissen voor eigen zak het is zoals met een wild paard dat getemd is en dat zijn temmer nadien nog zal beschermen als het na jaren gewend is geraakt hem te dienen en te dragen of zoals de hond die verdedigd wie hem slaat of zoals een kanarievogel die niet uit zijn kooi durft als die jaren dicht is geweest vb ers zijn duveltjes die vergeten zijn dat ze ooit vrij waren niks meer of niks minder
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 december 2007 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() dubbel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 december 2007 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() tripple - schol
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 december 2007 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() dat doet me plezier ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 december 2007 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
deugniet ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 december 2007 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() kapoentje toch
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 13 december 2007 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kobaf als kerstman,tzou eens wat zijn hé ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() PS HAMC je ziet dat het echt is he wat ik daarnet beweerde
hoe zou ik anders aan al die fans komen hier ? er is niks waarmee je harder kan vloeken in deze kapitalistische hoogmis die door werkezels wordt draaiende gehouden dan zeggen dat je niet wil werken als je dus zo verder gaat zal je ook zo n fanclub hebben binnenkort en ze huldigen je niet met bloemen maar met stront als je t nog steeds ziet zitten om verder aan je fanclub te bouwen dan heet ik je welkom bij de jetset HAMC - maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() wel ja voor deze keer kunnen we het eens zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop voor de armen uit Vaanderen dat deze even veel geluk volgend jaar mogen hebben dan het duveltje heeft mogen mee maken dit jaar als ex arme
Geloof in je eigen kunnen is de boodschap,willen vooruitgaan,iedere arme zou dit eigenlijk moeten kunnen,alles hangt af van geloof De beste wensen dan maar voor deze amen hé,neem een voorbeeld aan debbie die terug gaat werken ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 13 december 2007 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En om leningen voor huizen te kunnen afbetalen, moet men dan al wel over twee inkomens beschikken, en dan nog moet de looptijd uitgespreid worden over 40 jaar... Toch allemaal niet zo rooskleurig, rekening houdend dat Belgie het land is met de hoogste belastingen, de laagste pensioenen, en helemaal niet gewapend is tegen de vergrijzing. Laatst gewijzigd door Bob : 13 december 2007 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij leven in het hier en nu, niet meer in 'ooit toen we allemaal vrij waren' tijdperk. Droom gerust verder van dat tijdperk. En laat de mensen voor zichzelf uitmaken hoe ze best vooruit geraken in hun leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De goeverneur van de nbb is een franstalige politieker ... moet er nog zand zijn? Leningen over 40 jaar bestaan. Maar ik denk dat aktueel de meeste leningen over 25 jaar gaan, waar vroeger ze gingen over 20 jaar. Misschien heeft dat meer te maken dat jonge koppels tegenwoordig liefst koken in een keuken van minstens 10.000 € en nog zo'n paar van die leuke dingens. Blijft ook dat in Vlaanderen een zeer groot persentage een eigen woning heeft. Vindt ge het beter in het buitenland????? Zagen jongens, zagen ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als maïs bvb duurder is, zullen de kippen en de veestapels die met maïs gevoederd worden ook duurder worden, en de melk ook, evenals alle daaruit voortkomende produkten, kaas, boter, yaourt enz enz. Verder : de eetgewoonten in de Aziatische wereld veranderen, die mensen waren oorspronkelijk rijsteters, nu beginnen ze ook brood te eten, en hamburgers, dus de broodprijs stijgt hier, door schaarste aan graan. |
|
![]() |
![]() |