![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, ook al ware dat zo, dan nog is het geen reden om een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren. |
|
![]() |
![]() |
#382 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#383 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En nee, ik word niet ingelicht. Ik zie enkel dat er GEKNIPT werd. Citaat:
Citaat:
![]() |
#384 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien zal ik u nooit persoonlijk beledigen, simpelweg omdat ik dat niet kan. Heeft u daar al eens bij stilgestaan? Ik ken u van haar noch pluim. Uw aanwezigheid op dit forum is mijn enigste weten van uw bestaan, dus hoe kan ik u eigenlijk beledigen? Ik heb geen problemen met anonimiteit, maar als je het slachtoffer wilt uithangen, vind ik ook dat je u bekend moet maken. Ik weet graag met wie ik te doen heb. Zolang dat niet gebeurt laten u dreigementen tgo de mods mij totaal koud.
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw prins zit hier niet op het forum Yann.
Hij is een publieke figuur en bij een deel van de bevolking niet geliefd. Wat jij grappig noemt stemt niet overeen met je voortdurende gelink van alle flamingaten aan de nazi's. Of was dit ook een grap? Citaat:
Als jij toch vind dat je geen flaminganten kan beledigen, waarom vindt je dan dat ze er onverwijld mee moeten gelinkt worden, ook al is dat niet terecht? Je doet maar wat je niet laten kunt, maar dan blijf jij ook gelinkt worden aan de koninklijke genocidepleger uit Laken. Tenslotte blijf jij die ook verheerlijken, hé? En niet alleen met zijn nakomelingen alle eer te bewijzen maar ook door je bewierokingen op dit forum. Ik heb daartegenover nog geen enkele van die jonge flaminganten Hitler horen bewieroken. Op de manifestaties waar jij zo'n pik op hebt dat je er zelfs virtuele gewelddaden voor pleegt, daar is nooit een Hitler of zijn nazaten aanwezig en hij wordt er ook niet vereerd. Het zijn Vlaamse voormannen die daar, terecht of onterecht, al naargelang wie daar tegenaan kijkt, onder de aandacht worden gebracht. Het is trouwens uitsluitend het rechtmatige streven van de flaminganten naar een vrije, Vlaamse staat die jou dwarszit. Jij hebt ook geen eisen te stellen in verband met mijn anonimiteit. Ik speel geen slachtoffer maar heb het volste recht om jou aan je oren te laten trekken als je je grappenboekje te buiten gaat. Je bent dus bij deze verwittigd. Telkens je mij nog persoonlijk met Hitler vergelijkt, zelfs voor de grap, gaat er klacht naar de moderatie. En dat geldt ook als je dat via mijn nick doet.
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is extreem rechts. Vlaanderen is niet solidair. Vlaanderen is egoistisch.
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tijdje geleden hoorde ik de nieuwe baas van de RTBF op zondagmorgen in Titaantjes, op radioI.
Hem werd de vraag gesteld hoe de Walen tegen Vlaanderen aankijken. Probeer me dus maar niks wijs te maken, Warrior.
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge weet toch dat de media hyperflamingantisch en -wallingantisch zijn. |
|
![]() |
![]() |
#390 | ||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ikzelf kan al eens goed lachen met een goeie mop over ons Koningshuis. Dat moet kunnen. Maar als het te vulgair wordt, dan ben ik niet mee. En vergeet niet dat een belediging tav ons Koningshuis, een belediging voor mij is. Dat u liever een president ziet aan het hoofd van een Vlaamse staat, is mijn probleem niet, maar het uwe. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als u dat Vlaamse voormannen noemt, dan is het erg gesteld met Vlaanderen. De Vlaamse symbolen zijn dan ook dermate besmeurd, dat het geen naam meer heeft. Citaat:
Citaat:
Ik ben niet van het verklikkerstype, maar ik zou nu evengoed een klacht over u kunnen indienen: - BUB, francofone belangengroep - UB - Bubbeltjes - Vlamingenhaters - Belzebubs Remember Knuppeltje??? Consequentie kan een deugd zijn, ook voor jouw! Citaat:
![]() |
#391 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
#392 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 9 december 2004 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
#393 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben een belgicist pur sang, maar ik wil er wel op duiden dat ik nooit of te nimmer een flamingant zal zien als vroegere collaborateurs en/of als sowieso extreem-rechts. Dus Yann, het is niet omdat enkele flaminganten uiterst conservatieve opinies hebben dat je ze over dezelfde kam moet scheren. Ik vind in een debat met redelijke mensen 'wederzijds respect' heel belangrijk.
#394 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#395 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik link trouwens het flamingantisme niet met het nazisme, dat doen zij: - Ijzerwake: verering van collaborateurs waaronder Irma Laplasse - Kesterheide: huldiging aan Vlaanderens' grootste collaborateur, Staf De Clercq, door Knuppel een 'belangrijke Vlaamse voorman' genoemd. - Verering en eerherstel van de Oostfronters... en ga zo maar door.
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 9 december 2004 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
#396 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pieter de Coninck : 9 december 2004 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als vandaag, nogmaals, in de media de verschillen worden belicht tussen de gemeenschappen, dan heeft dat enkel met de realiteit te maken en niet met Flamingantisme. Of moeten de media liegen om toch maar niet als flamingantisch bestempeld te worden en iets anders beweren dan dat 7 op 10 dokters in Vlaanderen de splitsing van de gezondheidszorg willen maar 8 op 10 dokters in Wallonië ertegen zijn? Moeten ze het Oeso-rapport verzwijgen omdat ook daar het verschil tussen de gemeenscahppen tot uiting komt? De nieuwe topman van de BRTF heeft als opdracht de RTBF te moderniseren en die man neemt zijn taak ernstig. Hij woonde en werkte het overgrote deel van zijn leven in Vlaanderen maar bleef zich Waal voelen. Waarom zou die man niet op de hoogte zijn, of zelfs liegen, als hem de vraag gesteld wordt wat zijn ervaringen zijn omtrent de denkwijze van de gemeenschappen over elkaar? Het was dus vanuit zijn eigen, brede ervaring dat deze man op de gestelde vragen antwoordde. Alle gangbare clichés werden bevestigd. Verder hoef je maar de overige media aan deze en gene zijde van de taalgrens onder de loup te nemen om dezelfde cliché bevestigd te zien.
![]() |
#399 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|