![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij is er helemaal niet bij geweest. Maar gelukkig dat Cufi het veel beter weet... ![]()
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zelfs door in de Hebreeuws taal Zijn Woord te aanschouwen, we kunnen zien hoe bovennatuurlijk de bron van ons erfgoed is. Mozes heeft wellicht Genesis geschreven, maar ik struikel niet over die details. Het is als christenen die als schriftgeleerden ruzie maken welke Bijbel de juiste is, en alzo het hele doel ervan aan hun neus voorbij laten gaan. Lees zelf eens “Bijbelse miniaturen”.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 17 juni 2021 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God commandeert het zelfs en bevestigd het later. Het was de kennis der voortplanting. Aan het bewustzijn van het eeuwige leven was de mens nog niet toe, die is in mijn nieuwe Bijbel geopenbaard. Citaat:
De heidenen hebben meer verstand dan de christenen.
![]() |
![]() |
#384 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen de eigen fantasie. Citaat:
De Geest van het denken wordt pas in mijn nieuwe Bijbel geopenbaard. Citaat:
Lees mijn nieuwe Bijbel eens.
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is als een komeet/asteroïde die een stad verwoest. Dat is dan de straf van God voor die schrijvers en voor autistische lezers die niet verder dan hun neus kunnen kijken een wraakzuchtige God. Ziet de mens...
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan hij dan niet veel beter op aarde verschijnen als gangster om ze ter plekke exclusief dood te schieten... ![]() Ook op mijn eigen huis is er nog geen één gevallen, terwijl ik toch heel duidelijk veel kritiek heb op de oude God heb en zijn Zoon daarbij. En er van beide niks over blijft in mijn nieuwe Bijbel. Neen, dan kon Hitler dat toch veel beter. En zelfs hem heeft God niet kunnen doden. Maar goed: tegen bijgelovigheid valt niet te strijden.
![]() |
![]() |
#388 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als het om seks gaat gaan ze vast blozen. Met geweld hebben ze geen enkele moeite om dat aan de kinderen voor te lezen en met de hel te dreigen als ze ongehoorzaam zijn. Citaat:
Neen, daar zijn de zwijnen van het christendom nog niet aan toe.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 17 juni 2021 om 09:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer profetie voor onze neus begint uit te rollen is het “bijgeloof”. De tijd zal het ons leren.
![]() |
![]() |
#390 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En jij durft te spreken van Bijbelstudie ? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zjeezes, ge leest hier toch wel 't een en 't ander , zenne!
![]() |
#393 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta verbaasd. Niet helemaal juist, maar het begin is er. Citaat:
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De parel is de vrouw, en het zwijn is die God van jou en met hem de joden en de christenen, die haar hebben vertrapt.
![]() |
#396 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de uitleg daarvan, daar komt het op aan. Deze en de vervulling is in mijn nieuwe bijbel te lezen, die niet meer symbolisch is maar letterlijk naar de geest van het denken en begrijpen. Citaat:
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adam is in de gelijkenis van God geschapen, maar na de kennis/zondeval worden mensen in Adams gelijkenis geboren. In de gelijkenis van God onsterfelijk, in de gelijkenis van Adam sterfelijk.
Om het kort te zeggen dan.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 18 juni 2021 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordien waren ze nog slechts onschuldige dieren. Genesis 3:22 Toen zeide de HEERE God: Ziet, de mens is geworden als Onzer een, kennende het goed en het kwaad! Citaat:
Ook Goden sterven om wedergeboren te worden. Jahweh is gestorven om de eenheid van alle microwezentjes te zijn. Jezus is gestorven om wedergeboren te worden in mij.
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk welke narratieven ze al aan kleuters voorstellen. Psychopathie van satanisten uit de eerste orde. Zij zijn 1% die de overige 99% in hun leugen doctrineren vanaf de peuterschool.
![]() |
![]() |
#400 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om de waarheid van de Heilige Geest te leren kennen moet je mijn nieuwe Bijbel lezen. Citaat:
Reeds de kleuters zijn nieuwsgierig naar het onderscheid van het meisje en het jongetje, dat hij een piemel heeft en zij niet. Goed om dat duidelijk te maken waarom dat zo is. Het zijn de christenen die de seksualiteit en daarmee ook de liefde tot een hel hebben vertrapt.
![]() |