![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
| Ja |
|
24 | 20,34% |
| Nee |
|
75 | 63,56% |
| Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
|
19 | 16,10% |
| Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar conspiracy theorieën in een democratisch land zijn rechts. Omdat het dwepen met samenzweringen van Joden, islamieten, aliens, communisten, vrijmetselaars als enige bedoeling hebben om de mensen een rad voor de ogen te draaien, om hen foefkes wijs te maken, om hen te weerhouden om waakzaam en critisch te zijn en de realiteit onder de ogen te zien en deze niet te verwarren met sprookjes en fabels. |
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
nu ok je mening is duidelijk en daar heb je recht op. Ik zie het totaal anders, maar dat is natuurlijk weer mijn recht, ik denk dat verdere discussie weinig zin heeft want zo te zien heb je je mening al gevormd. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
Parlementslid
|
zeg Eric
ik had me van naam vergist das alles Pinochet is een dictator ik bedoelde Allende waarom ga je daar op in en op al de andere feiten niet dat getuigt van weinig respect jongen waar ben je mee bezig? easy please! Je gaat heel kort door de bocht Volgens mij moet je je kennis een beetje bijslijpen wat is daar mis mee ? Das toch zalig? Ik leef al twee keer zo lang als jij hoor en reik je een pak informatie aan daar is niks mis mee. Je hebt veel begrepen en geleerd maar is dat dan alles wat je wilt leren in het leven? Stopt het nu? Ben je bereid deze informatie hier door betrouwbare bronnen te checken? Het ljkt alsof het proces van cognitieve dissonantie jou gewoon razend kwaad maakt En terecht dat snap ik Maar niet op de boodschapper jongen! 75 generaals die rechtstreeks door het pentagon betaald zijn en die in de media werken waar de New York Times een onderzoek naar doet Dat feit een anekdote noemen ? Dat is echt gevaarlijk Eric Denk es effe zelf na ajb? are you kidding???? Het is gevaarlijk dat zon illuminatie als jij die denken het te weten op hun 25 ste of 28 ste en niet door hebben hoe fel we allemaal geindoctrineerd worden ook jij ja ook jij! aan de macht zijn De programmas van mind controle worden besproken in de film van Naom Chomsky in century of the self. schitterend werk van hem. als je wil? go for it. Probeer es een ding te checken van wat wij hier zeggen Je raast en je raast en je raast zonder iets te checken van wat wij hier zeggen. Heb je Buchanan zijn verhaal beluisterd is maar 15 minuten. Heb je 1984 van George Orwell gelezen en Huxley Brave new world? Er is nog zoveel te ontdekken Eric Je bent pas begonnen Het is eens super interessante tijd Succes ermee Laatst gewijzigd door Babylonia : 21 juli 2008 om 10:22. |
|
|
|
|
|
#387 | |||||||||
|
|
Citaat:
Indien het er allemaal maar niet op aan komt kan je gaan fabuleren zoveel je wil.... Citaat:
Je hebt hiermede een Vlaams record gebroken! DIt is tenminste interessante informatie! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed. Je bent dus maar vijftig. Life starts at fifty. Citaat:
Dat de boodschap ondergeschikt is aan de verpakking. Maar Naom Chomsky beweert NERGENS dat er één klein groepje is die dit alles heeft georchestreerd: hij ziet dit als een globaal fenomeen dat door iedereen wordt beoefend. Je hebt het dus niet begrepen, weeral Citaat:
Wist je dat één van zijn voorvaderen president is geweest van de States en er door een samenzwering is neergeschoten? Neen? Dan moet je je feiten beter checken! Citaat:
Het is toen verboden geworden door het stadsbestuur! Citaat:
Het is een beetje zielig. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#388 |
|
Parlementslid
|
jij bent zielig zoveel te oordelen over mensen
dat siert je niet op jouw leeftijd blijkbaar zou dat toch mogen komen respect voor de kwetsbaarheid van iedereen. zo star te zijn dat je een puber lijkt in je betoog vreemd... Zo kom je dus over als iemand je niet kent. slaap zacht je bent een beetje hopeloos geval vrees ik jammer. De jezuieten deden hun werk te goei Je chekct niks en gaat mogelijk uit van de verkeerde Buchannan nog altijd niet gekeken blijkbaar? Vooringenomen? heb je de feiten die hij uit het archief haalde beluisterd? Zou dat niet waar zijn dan? Welk onwaarschijnlijk verhaal poneer ik rond Allende en Chili? Weet je daar dan niet van dat het inmiddels bekend is dat zowel Allende als Mossadegh afgezet zijn door de VS? Jij wilt dat ontkennen? Laatst gewijzigd door Babylonia : 21 juli 2008 om 11:05. |
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#391 |
|
Parlementslid
|
no body is perfect
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
Parlementslid
|
ik kan niet quoten dus effe copy
Eric mag ik antwoord Dit noem jij een anekdote in een van je reakties. Is dat een grapje of meen je dat? Ik vind dit nl heel ernstig misbruik van de media voor oorlogspropaganda. Heel ernstig heb je je niet vergist in dit een anekdote te noemen? "A PENTAGON CAMPAIGN 75 Retired officers have been used to shape terrorism coverage from inside the TV and radio networks. Zij werden rechtstreeks door het pentagon betaald. En daar baseren de europese kranten en nieuwsdiensten zich op... The New York Times: http://www.nytimes.com/2008/04/20/wa...QQ&oref=slogin " Al de transcripts en geluidsbanden van Rumsfeld met deze media experts in het pentagon staan ook on line. die zijn vrijgegeven via de freedom of information act. onder druk van de NYT onderzoekers. In een van die tapes zegt Rumsfeld zelfs "dat een 9/11 voor Europa wenselijk is om het probleem van een gevoel van veiligheid op te lossen." Dit lijkt toch wel wat op de strategie van de angst methodes a la Gladio .... luister naar zijn woorden als je het wilt weten maar daar twijfel ik niet meer aan http://nl.youtube.com/watch?v=4mj8m8MzalM Laatst gewijzigd door Babylonia : 21 juli 2008 om 11:28. |
|
|
|
|
|
#393 | ||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 21 juli 2008 om 13:25. |
||||
|
|
|
|
|
#394 |
|
Parlementslid
|
He is PROUD of it...
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
Burger
|
Ik weet er inderdaad niet zoveel van maar ik acht het wel mogelijk dat bepaalde politiekers, wetenschappers, multimiljardairs en andere invloedrijken bijeenkomen en trachten te dirigeren.
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ok, maar eigenlijk is het niet zo van belang of iemand het zich kan voorstellen of niet, van belang is of het zo is of niet. Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
|
Citaat:
En een nog belangrijker vraag is waarom mensen afkomen met dergelijke mythes en sprookjes op een politiek forum. Van oudsher zijn machtshebbers GEIL van figuren die met de hel, de duivel en andere praatjes voor de vaak afkomen. Het was heel erg plezant voor de koningen en vorsten om de deugenieterijen die zij uitstaken met hun bevolking te zien weggemoffeld onder verhaaltjes over de hel, de duivel, heksen, tovenaars enz... Dat houdt de mensen dom, kalm en bang, heel interessant voor de illuminati! |
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe weet jij dat het mythen en sprookjes zijn? of is dat je eigen invulling aan de hand van je huidige conditionering? Ik heb een vermoeden Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
De man verantwoordelijk voor wat jij een mythe noemt geeft anders grif toe dat hij en anderen bezig zijn met exact datgene wat hier aan bod komt. |
|
|
|
|
|
|
#400 |
|
Parlementslid
|
|
|