![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en niet de capaciteiten om het als leerkracht te proberen dus.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoezo ze verdienen niks. Veel vakantie is een andere vorm van "inkomen", namelijk vrije tijd. Als ge als koppel alletwee leerkracht zijt verdient ge zeker genoeg.
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 29 januari 2008 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen interesse om een gefrustreerde leerkracht te worden die 40 jaar hetzelfde werk gaat doen. Om dan op mijn 55ste ziektedagen beginnen op te pakken zodat ik straks vroeg op pensioen kan.....en ik heb al wat van die figuren gezien hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardig genoeg is het juist omdat ze te veel vrije tijd hebben, dat ze niet genoeg verdienen om die vrije tijd door te brengen en ze dus in het zwart moeten gaan bijverdienen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Banneling
|
![]() En voor wat ze doen, verdienen ze nog te veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tavek je vergeet de definities van werken.
Niemand werkt om het werk te doen, maar voor het geld van zijn werkgever. Als die geen geld heeft, mag hij het werk zelf doen. Werken in loondienst is namelijk je tijd op zulke manier doorbrengen dat men je er voor betaald. Ik heb persoonlijk zelfs twee jobs in de bouw gedaan, waarbij ik werd betaald terwijl ik lekker lag te slapen of te sporten of tv kijkend. En dat tegen uurlonen van meer dan 35€ en dan nog vaak overuren moeten doen op dezelfde manier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij kijkt graag neer op mensen, dat is duidelijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Banneling
|
![]() Vooral op leerkrachten ja. Ik heb als 16-17 jarige genoeg moeten verduren van leerkrachten die dachten dat ze de waarheid in pacht hadden. Oh, ze wilden mij naar de humane wetenschappen sturen, omdat ik geen wiskunde zou kunnen. Omdat ik te dom was. Ir. Tavek |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een rot systeem dat totaal niet aanmoedigt om als leerkracht uw best te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik kom nogal vrij veel in contact met leerkrachten om dit te weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb verschillende leerkrachten in mijn familie en die doen stuk voor stuk uitde hoogte tegenover iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook erg plezierig om te zien dat bepaalde figuren die in het middelbaar primus van de klas waren, op de hogeschool/unief er niks van bakten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Gouverneur
|
![]() Kom op zeg. Dat klinkt allemaal schitterend in de hoofden van degenen die al hun schooltijd achter de rug hebben. In werkelijkheid krijg je misschien 5% van alle leerlingen genoeg gemotiveerd om thuis lessen voor te bereiden.
![]() |
#420 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |