![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4321 |
Staatssecretaris
|
![]() Wel als ik Jouw uitspraken zie, kan ik niet het tegendeel beweren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4322 |
Staatssecretaris
|
![]() Mensen die dom zijn zetten zichzelf in slavernij van religie, patronaat, overheid, sociaal economisch apparaat die ze exploiteren als bron van inkomsten. Herkenbaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4324 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus ik lig er niet zo van wakker. Ik haat religie niet, ik vind religie op zich gewoon pure manipulatie en de mensen die erin meedraaien, heel domme mensen die liever een illusie dienen dan het echte geloof in God. En dat dit voor U beledigend is, is dat Uw zaak. Ik moet er niet mee leven met dat gevoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4325 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat jullie dit kinderachtige gebekvecht per PB voortzetten.
![]() |
#4326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is trouwens ook kinderachtig om als een betwetertje tussen beiden te komen. Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 november 2011 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4327 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[/quote]ten overstaan van andersdenkenden en dit zit vervat in wat een religie inhoudt: namelijk het geloven in...en hoe meer mensen andere dingen geloven hoe minder belang de religie inneemt (ook het verplicht van kinds af indoctrineren mag u hier situeren); houdt het geloven op, dan houdt de religie op. Ik kan erin komen dat dit niet aanvaardbaar is voor de aanhangers. (u ziet ik zeg het niet gewoon, 't wordt ook nog eens onderbouwd ![]() Dat klopt ook niet. Er zijn ook ongelovigen die liefde prediken. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: veeg maar eerst voor eigen deur voor je kritiek op anderen uit. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4329 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4331 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aanklagen dat iemand mij dingen doet zeggen in een quote die ik nooit gezegd heb en ook nooit zou zeggen, om er vervolgens op te reageren, vind ik heel terecht. Dat zijn oneerlijke en bedrieglijke praktijken. Heel wat anders dan bekvechten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4334 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In plaats van daar op een volwassen manier op in te gaan, want hij is uiteraard niet akkoord, start hij persoonlijke aanvallen, tot het vervalsen van quotes toe. Dat kan elke meelezer vaststellen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4335 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hollander zeker, vandaar. Moslims zijn meestal racistisch ook. Want de meest radicalen zitten vaak in ons land omdat ze buiten gesjot zijn in hun eigen land of een ander EU land. En als ze rondlopen met hun religieuze symbolen, vind ik ze inderdaad racistisch. Versier maar eens een moslima. Zie maar wat er gebeurd met de beheersing en inmenging van de familie. Echte moslims zijn ver zoek in België. Met de meeste, zogenaamde moslims, heb je meer last dan voordeel, omdat ze zich boven ons wanen, en hun religie als belangrijkste beschouwen en op ons neerkijken omdat we dezelfde religie niet aangaan. En gezien velen nog in de Koran WILLEN lezen, dat ze niet moslims mogen bedriegen. Is het begrijpelijk dat we veel, heel veel mizerie hebben met ze. En dat er een hele hoop op de sociale zekerheid zitten, de criminaliteit, is geen leugen. Ga maar kijken naar de politiekantoren naar de foto's. Laatst gewijzigd door JurgenD : 12 november 2011 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4336 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ze voor u waren is niet van belang. Binnen hun samenleving stonden die personen gelijk aan god. Citaat:
Mensen ter verantwoording roepen en hen verantwoordelijk stellen voor hun gedrag (los van hun eigen excuses als zijn ze gestuurd door hun fantasme wezen) mag gebeuren en staat niet gelijk aan onverdraagzaamheid, laat staan aan het verspreiden van haat. 'K zou zeggen mensen leren verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen uitspraken en hun eigen gedrag staat zowat tegenover onverdraagzaamheid. Citaat:
Elkaar helpen zit in ons allemaal, anders was onze soort uitgestorven. Het gaat om de onverdroten onverdraagzaamheid die specifiek vanuit religies de wereld wordt ingestuurd louter en alleen omdat hun bestaansreden op geloven gebaseerd is en hoe minder er te geloven valt hoe kleiner hun bestaansreden; er wordt geen ander geloof getolereerd. dat klopt wel hoor.
![]() |
![]() |
#4337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4338 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|