![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat op een politiek forum over NIETS anders dan over discussies tussen de forumgebruikers!!!
Als jij echter tot in den treure wil bewijzen dat het JOU enkel te doen om jouw Vlaams-nationalistische tegenstander te demoniseren, samen met de rest van Belgique, wie ben ik dan om jou tegen te houden? Als je denkt op die manier de verloren schapen terug naar JOUW schaapstal te krijgen dan hou ik je nog minder tegen. DOEN!
![]() |
#422 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Marie Jose als het Vlaams Blok de kiesdrempel had kunnen tegenhouden (ik geloof niet dat ze dat konden trouwens maar das een andere discussie) dan hadden jullie nu misschien 1 zitje in het Vlaams parlement gehad en hoeveel hebben jullie er nu ?
Want door het goedkeuren van die kiesdrempel waren jullie verplicht om een kartel aan te gaan en jullie vertegenwoordiging was plots verzesvoudigd. Dus eigenlijk moeten jullie het Blok en de andere partijen die de kiesdrempel hebben helpen goedkeuren dankbaar zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar hebben sommige N-VA-ers er meer last van dat daardoor de koning een half uurtje wordt opgehouden die ze zelf zijn macht willen afpakken. Je zit nu eenmaal voor iets in de boot bij de CD&V, hé?
![]() |
![]() |
#424 |
|
![]() In plaats van eindeloze domme discussies te houden over het VB dat de koning heeft doen wachten, de eeuwige kiesdrempel enz, kan men best eens het artikel lezen van Manu Ruys in Tertio van deze week. Over de verzwakte Verhofstadt, de versterkte Di Rupo en Leterme die broze verwachtingen wekt. En verder: "Wanneer de splitsing B-H-V straks aan de orde komt, zal Di Rupo als compensatie de uitbreiding van Brussel eisen. Dat is al herhaaldelijk in Waalse toespraken verklaard."
Hopelijk zien alle Vlamingen in wat echt belangrijk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() ha maar wacht eens, dan kan het Blok tegen stemmen, en zeggen dat ze voor gestemd hebben. Dan kunnen ze zoals we gewoon zijn bij het Blok dat onderwerp recupereren bij de verkiezingen, zoals die VISA affere in Antwerpen die BDW 5 jaar geleden naar boven gebracht heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
|
![]() Hoelang duurt dat kinderachtig geleuter hier nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
|
![]() Dat zal pas ophouden op de dag dat niet het eigen partij belang maar het algemeen Vlaams belang op de eerste plaats zal komen....
En ik vrees dat dat nog heeeeeeel lang zal duren..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
|
![]() De Vlaamse big bang....
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Vlaamse beweging in zijn geheel, heeft totaal geen nood aan IJzerwake. De IJzerbedevaart beantwoordt aan hun Vlaamse en vreedzame verzuchtingen. Rond de IJzertoren verzamelt reeds 77 jaar de Vlaamse beweging, over de partijgrenzen heen. Een traditie die geen enkele politieke manifestatie in Vlaanderen ooit zal kunnen evenaren. 77 jaar een Vlaams front waar minstens één dag in jaar de IJzerfrontsoldaten worden herdacht, en terzelfdertijd het Vlaams eisenprogramma wordt getoetst aan de partijpolitiek van het afgelopen jaar. 77 jaar in het teken van NOOIT MEER OORLOG, vrede en verdraagzaamheid. Waar iedere Vlaming welkom is, onafgezien zijn politieke overtuiging, doch steeds met respect voor elkaar. Ook te Halle stonden in mei, 13.000 bewuste Vlamingen schouder aan schouder, voor hetzelfde doel : splitsing kieskring BHV. Ook al waren daar sommigen met minder goede bedoelingen, dit belette ons niet om mee op te stappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Knuppel Beter de topic lezen, vooraleer te reageren. Het ging hier niet over geheime stemmingen maar om MANUELE geheime stemmingen. Blok weigerde een electronische stemming, om de boel te vertragen met de hoop dat Leterme te laat bij de koning zou zijn. In dat opzet zijn ze trouwens gelukt. En de Blok circusleeuwen hebben weer eens Vlaanderen gered van de ondergang. Maar een antwoord op de vraag "Hoe het Blok de kieskring BHV zou splitsen", blijft nog steeds achterwege. Het is duidelijk, het Blok heeft geen oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Politieke manifestatie is een rekbaar begrip: de verkiezingsdag is overigens de politieke manifestatie bij uitstek: miljoenen vlamingen op zondag vroeg uit hun bed om een bolletje te gaan kleuren...na weken en weken gemanifesteer van alles wat reilt en zeilt in dit land. Als d�*t geen manifestatie is, verkracht dan de democratie maar helemaal ! And the winner is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
|
![]() Clemens kunde gij nu echt niks anders zeggen ? tjonge toch ik dacht dat ze bij den NVA toch wel beter volk hadden. Hebben ze ook maar Clemens en Marie Jose zijn de verdoken Blok-nva-ers denk ik ?
Trouwens Clemens, zit het U echt zo hoog dat de koning moest wachten ?
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
|
![]() Clemens hoe het blok BHV zou splitsen ? Gewoon de Walen voor het blok zetten.
Allez zo zou ik het doen moest ik van het Blok zijn he dus ik kan niet in de plaats antwoorden van Van Hecke en Anneremansen.
![]() |
![]() |