![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#44921 |
|
Burgemeester
|
Kim clijsters : 17
justine henin : 7 |
|
|
|
|
#44923 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Hoe noemt de berg waar de rode pijl naar wijst ?
![]() |
|
|
|
|
#44924 | ||
|
Burgemeester
|
Oh boy, dat wordt gokken want dit soort foto's zijn nooit in verhouding.
En ik zit meer in de >3000m regio. Hörnli?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 8 juni 2005 om 13:56. |
||
|
|
|
|
#44925 | |||||
|
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 8 juni 2005 om 13:58. |
|||||
|
|
|
|
#44926 | ||||||
|
Burgemeester
|
Kronberg 1663m
Die lift die aangeduid is verraad dat, trouwens, de naam staat op de foto. Daar is trouwens ook een rodelbaan. [size=3] Arg, correctie, t'is de Säntis 2501m[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 8 juni 2005 om 14:08. |
||||||
|
|
|
|
#44927 | |
|
|
Citaat:
(staat op mijn programma voor binnen enkele weken, eerst mijn conditie nog wat opvijzelen) |
|
|
|
|
|
#44928 | |||||||
|
Burgemeester
|
Ok hier de volgende vraag.
Welk vliegtuig is dit: Merk + type dus. Tip : er vliegt er geen meer rond, tenzij door amateurclubs. ![]() Meer tips: Lengte 63 voet. Vleugelbreedte 95 voet. Capaciteit : 34 personen incl bemanning. Vliegt voor het eerste nog voor de tweede wereldoorlog. De ultieme tip : 2 P&W Twin wasps als aandrijving. Als je het merk al weet heb je 70% opgelost. dan is het consentreren op de bovenstaande specs.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 8 juni 2005 om 14:26. |
|||||||
|
|
|
|
#44929 |
|
|
DC-3A (Douglas) ???
|
|
|
|
|
#44930 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#44931 |
|
|
Hoe noemt men dit vliegtuig ?
![]() |
|
|
|
|
#44932 |
|
Burgemeester
|
De Awax.
|
|
|
|
|
#44933 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#44934 | |||||
|
Burgemeester
|
Wat is dit?
![]() Tip: klik..bzzz...press < to delete............. (bvb) Volgende tip rond 19.00 uur. Mijn volgende vragen zullen tekstvragen zijn. Stand wat mijn vragen betreft: Dixie : 1 Geertje : 1[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 8 juni 2005 om 15:51. |
|||||
|
|
|
|
#44935 |
|
|
Een actieve laptop bij het ministerie van BTW-controle in Antwerpen ????????????
(geen idee eigenlijk) |
|
|
|
|
#44936 |
|
Parlementsvoorzitter
|
een antwoordapparaat?
|
|
#44937 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Enfin, ik zal al een volgende tip geven. Het kan minstens 3000x in een laptop in qua grootte. Het item wordt niet in een laptop gebruikt maar wel in een meer kompakter electronisch apparaat. U moet goed op de vorm letten want op deze foto ontbreekt er iets maar gua vorm verander er niks. Schat ook goed de dikte in, dat is wel moeilijker te zien maar toch..... |
|
|
|
|
|
#44938 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Lees de tweede tip. |
|
|
|
|
|
#44939 |
|
Europees Commissaris
|
ja , een chip / IC ?
|
|
|
|
|
#44940 | |||||
|
Burgemeester
|
Citaat:
Het gaat hier inderdaad om een speciaal type IC. Maar IC's hebben altijd een opdruk waarin het type wordt vermeld e.d. en hier is dat niet het geval . Volgende tip: De opdruk is niet nodig omdat deze IC in een behuizing zit. Die zie je dus hier niet en ik heb al duidelijk naar de vorm verwezen. Link dat nu bij welbepaalde digitale technologie die enorm in opmars is en dit item is bedoelt als uitbreiding. Wordt soms als bonus meegeleverd bij dit digitale apparaatje. Ik zou het apparaatje kunnen vermelden maar dan heb je het direct door en dat is de bedoeling niet. Van dit item is ondertussen een modernere variant beschikbaar maar die zit in krak dezelfde behuizing, dus 1 van de twee modellen (de oude of de recentste versie) volstaan. Als er nog een tip nodig is post ik een foto van de andere zijde.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 8 juni 2005 om 16:25. |
|||||
|
|