![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat gewoon van het in het oor van die meid te fluisteren. Ofwel volstaat het zelfs dat die meid daar gewoon zelf op komt. Maar dat laatste is misschien iets minder plausibel. Je moet ook weten dat DSK een vrouwenzot is, anders werkt het plan niet. Als je als kamermeid zomaar binnenstapt bij gelijk welke man, gaat die niet automatisch op je avances in. Het kan zelfs zijn dat hij kwaad wordt en zijn beklag komt doen bij de hotelbaas over je onaangepaste gedrag. Wat voor die meid in zo een hotel onmiddellijk ontslag zou betekenen. Dus oftewel moest die meid WETEN dat DSK een vrouwenzot was. Volgt ze de actualiteit in Frankrijk ? Ofwel wist ze het *omdat hij allang haar klant was*. Oftewel heeft iemand haar een suggestie in het oor gefluisterd. Meer moet dat niet zijn. Ontracebaar. Geen geld. Geen banden. Gewoon een klein gesprekje. Nu, misschien is het iets tussenin, he. Misschien was DSK "klant" bij haar, maar is het op een of ander moment "verkeerd" gelopen. Ik denk dat veel zal afhangen of die meid een prostitutie verleden heeft of niet. Gezien haar HIV besmetting en haar afkomst is daar toch wel een redelijke kans voor (hoewel het goed mogelijk is dat het toch een "keurige arme vrouw" is, dat is niet uitgesloten). Alleen, hoe vindt ge getuigen die willen getuigen klant zijn geweest van madam ? ![]() Goed gevonden eigenlijk. Het plannetje is zo goed als waterdicht. DSK is schaakmat in 3 zetten.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 mei 2011 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel afgebeten leden worden er jaarlijks aangemeld? Was Bobbitt (1998) niet de laatste? Waarom denk je dat dat zo is? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 mei 2011 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het ook wel interessant vinden te zien hoe de reacties zouden zijn als een blank, Christelijk kamermeisje zou beweren aangerand te zijn door een of andere Arabische sjeik. Iets zegt mij dat de teneur dan net iets anders zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In vele opzichten overigens ...
![]() |
#447 |
|
![]() @ Steve M Als zoiets gebeurt hebben wij daar geen weet van .........
De feiten halen ons alweer in: DSK mag op borgtocht vrij - zij het tegen de luttele som van 1 miljoen US$ cash en 5 miljoen in de vorm van een bankgarantie. De karakterafschildering van DSK, die ongetwijfeld ter processe komt zal zeker niet geweldig zijn. Welke verdere apen er uit de mouw komen zullen we wel zien. Het feit dat het persnet behoorlijk gesloten is blijkt uit het iedere keer herhalen van alreeds bekende feiten. In deze toont de pers weinig creativiteit.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 20 mei 2011 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
|
![]() Citaat:
http://sergevanduijnhoven.wordpress....-conrad-hotel/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
|
![]() En de hele familie zit in de gevangenis? Ik heb er drie regels over gelezen ........
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: of hoe gemakkelijk bepaalde vooroordelen kunnen geïllustreerd worden. Laatst gewijzigd door Steve_M : 20 mei 2011 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
|
![]() Arme moslimmeisjes ...... Nee hoor dat verhaal is volkomen duidelijk. Maar vertel, zit de familie in de gevangenis? Want op die vraag antwoord je niet.
![]() |
#452 |
|
![]() Nee, in België worden hooggeplaatsten niet in de gevangenis gestoken, dat klopt. Maar dat vind jij toch niet erg, want die slavinnen logen waarschijnlijk ook. Het is immers ondenkbaar dat iemand met een titel/topfunctie een varken is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
|
![]() Vindt jij dat? Ik zou zo iets niet durven beweren.
![]() |
#454 |
|
![]() Oei, misschien heb ik tussen alle Sherlocks, Morses en Poirots je posts wel verkeerd geïnterpreteerd en ga jij er wel van uit dat het vermeende slachtoffer gewoon de waarheid spreekt. In dat geval: mijn welgemeende excuses.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als we weten dat dat kamermeisje al minstens 1 leugen vertelt, namelijk dat ze niet wist wie DSK was. En ook dat er nogal wat bezwarende informatie van het eerste uur verkeerd is gebleken: DSK zou gevlucht zijn: FOUT. De dame was getrouwd met een kind: FOUT. De dame werkte daar al verschillende jaren: fout. Wat ik stel is dat met wat we weten over de karakteristieken van die kamermeid (Afrikaanse import, alleenstaand, kind op 17de, moslim, HIV) zij tot een groep behoort waarin de kans om prostituee te zijn of geweest te zijn, redelijk belangrijk is, en dat sommige van die karakteristieken ook maken dat "de waarheid" een heel relatief concept is. Dat, samen met de AANTREKKELIJKHEID voor verschillenden om dit uit te lokken, inkluis het kamermeisje zelf, maakt dat de zaak alles behalve evident is, en dat er behoorlijke ruimte voor twijfel bestaat. Citaat:
Dat wil niet zeggen dat in dat specifieke geval de dingen zo zijn, maar de a priori kansen, louter gebaseerd op deze ensembles, lijken me toch wel heel duidelijk verschillend te zijn.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 mei 2011 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er misschien niet veel verkrachters zijn die zo dom zijn om iemand gewoon tot pijpen te dwingen (zonder wapen) he. Maar meestal tot penetratie overgaan. Nu, ik ben er geen kenner van. Misschien heb je ergens statistieken ?
![]() |
#457 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kies er willekeurig 1000 uit van elke groep, en je vindt, op statistische fluctuaties na, dezelfde hoeveelheden prostituees. Gegarandeerd. Allemaal 't zelfde. Eerlijk gezegd zou ik daar graag cijfers over zien. Maar ik zou niet weten waar ze te vinden.
![]() |
![]() |
#459 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schoonbroer werkt in carceraal milieu. Hij weet dat 70% van de bevolking daar immigranten zijn, maar hij zou onmiddellijk veroordeeld worden als hij dat openbaar zou durven zeggen. Het is in Frankrijk bijvoorbeeld VERBODEN om statistisch onderzoek te doen naar welk aspect dan ook dat met afkomst of ethnie te maken heeft. Maw, het is VERBODEN om over zulke cijfers (hoe serieus en onpartijdig ook ze bekomen zijn) publiek bekend te maken. Als ik over kernenergie bezig ben, dan gebruik ik cijfers, die publiek beschikbaar zijn. Maar in dit geval zijn er geen cijfers. Dus moet je voort gaan op andere dingen. Alsof er geen import van West-Afrikaanse prostituees zou zijn. Al eens gewoon door de raampjes gekeken van een bordeel ? Het krioelt daar van de blanke christelijke getrouwde kamermeisjes, he.... Al eens "den boulevard" bekeken ? Komaan. Elke 10 meter staat daar een Afrikaanse den troittoir te doen. Daar zitten maar heel weinig blanke tussen. En kom nu niet zeveren over het respect voor vrouwen van een sjeik versus een gemiddelde Europeaan he. We weten allemaal hoe de islam denkt over vrouwen, en dat heeft UITERAARD zijn invloed op de bevolkingen die eraan onderworpen zijn. Kom mij dus nog eens overtuigen dat: kans om prostituee (geweest) te zijn voor: - blank christelijk getrouwd meiske gelijk is aan: kans om prostituee te zijn voor: - afrikaanse import moslima met HIV Ik zeg niet dat er geen blanke christelijke meiskes zijn die geen prostituee zijn (geweest), en ik zeg ook niet dat alle afrikaanse moslima's met HIV prostituees geweest zijn. Maar gaan zeggen dat er in een willekeurige selectie van beide je evenveel prostitiuees gaat vinden, komaan.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 mei 2011 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |