![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn nederige excuses. Rot toch effe op kerel, ik heb net zoveel recht om hier te wroetelen als gij, ik ben niet uw vrouw die misschien onderdanig dient te zijn hoor!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent niet voor een verbod. U achter de boerkini geen probleem. Merkwaardig wel dat u hier al de hele tijd tegen mensen ingaat die de vrijheid aan mensen willen geven om zich naar eigen keuze te kleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb steeds, en stel nog steeds dat 't verbieden enkel symptoombestrijding is, niet de ziekte aanpakken. En nergens acht ik 't "geen" probleem". Natuurlijk acht ik 't 'n probleem, de ideologie die er achter staat acht ik 't probleem.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 augustus 2016 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de media staat er letterlijk bomvol van, van wat "sommige" Mohammedanen doen om "onze" vrijheden in te perken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 augustus 2016 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik concludeer dat van kop tot teen ingepakt rondlopen of zwemmen, géén vrijheid is, maar iets waar mijn voormoeders tégen gestreden hebben. En nog steeds concludeer ik dat 't van top tot teen inpakken staat voor 'n intolerante, onderdrukkende, bloeddorstige, kwaadaardige, verwerpelijke ideologie die geweerd dient te worden ten einde niet �*lle westerse vrijheden te verliezen. De ideologie, de ziekte dus, niet 't symptoom. Daarom pleit ik om 't dragen van dat soort kleding, die staat voor die verwerpelijke, terroristische ideologie, te promoten, aan te moedigen, hoe meer, hoe liever, hoe sneller steeds meer mensen de link zien tussen dat soort kleding en de terreur èn de wil tot overheersing die uitgaat van de ideologie. Ook dat is 'n westerse vrijheid; mijn conclusie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk land ter wereld waar islam haar klauwen ingezet heeft, de aantallen steeds groeide bewijst dat, elk land waar voorheen geen islam bestond, elk land dat door hen veroverd werd, bewijst dat. Elk land waar langzaamaan de aanhangers van de ideologie van de vrede in de meerderheid kwamen bewijst dat, elk land waar ze de meerderheid gingen uitmaken werd geïslamiseerd!
Kortom; èlk islamitisch land bewijst dat. Zelfs 't huidige Saoudi Arabië, indertijd Arabië waar de pre-islamitische bevolking de karavaanrover verjaagd had omdat ze zijn ideologie niet lustten, hij 'n bende van mederovers bijeen scharrelde om de rest te veroveren met geweld en zijn intolerante ideologie op te dringen, kortom; te islamiseren. Of meen jij dat dat allemaal uiterst vredelievend en uit vrije wil gegaan is? Bovendien is 't uiteindelijke doel van islam klaar & duidelijk te lezen in hun handboek, 't is niet zo dat er 'n geheim van gemaakt wordt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 augustus 2016 om 02:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat heb ik reeds geschreven, u blijft rondjes draaien om 't rondjes draaien. U hebt uw standpunten helder uiteen gezet, ook ik heb dat gedaan. Ik blijf dat niet doen. Goedenacht Jan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 22 augustus 2016 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat hebt u geschreven maar niet aangetoond. Immers, welke aanslag werd ook alweer gepleegd door een moslima in boerkini?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() Ik krijg het ook persoonlijk op de heupen van die lange zwarte kleren ... past hier niet trouwens er is iets aan die verstorend werkt tegen de Westerse mode.... het knakt zo een beetje af .. het gaat ook economisch veel schade aanbrengen voor de Westerling zijn boetiekjes en kleding zaken met der tijd denk ik ,
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 augustus 2016 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "ze" halen hun gelijk wel uit geweld, getuige alle terreurdaden uitgevoerd in naam van de islam.
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook vrij lastig een bomgordel of machinegeweer weg te foefelen in een boerkine.
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan vraag ik u concreet te worden: welke vrijheid werd dan wel aan banden gelegd als gevolg van de aanslagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |