Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2016, 00:23   #441
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nu ga je me 'n link tevoorschijn toveren waar ik 't dragen van 'n boerkini 'n aanval op de vrouwelijke waardigheid vind.

't Is in elk geval geen aanval op mijn vrouwelijke waardigheid, en wat betreft hun vrouwelijke waardigheid, dat is niet mijn zaak, beter nog, dat zal me worst wezen.
Dan is er dus geen vuiltje aan de lucht. Geen idee wat u de afgelopen dagen in deze daad zat te wroetelen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 00:33   #442
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan is er dus geen vuiltje aan de lucht. Geen idee wat u de afgelopen dagen in deze daad zat te wroetelen.
Oh vereksuseer mij dat ik u niet om toestemming gevraagd heb.

Mijn nederige excuses.

Rot toch effe op kerel, ik heb net zoveel recht om hier te wroetelen als gij, ik ben niet uw vrouw die misschien onderdanig dient te zijn hoor!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 00:35   #443
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh vereksuseer mij dat ik u niet om toestemming gevraagd heb.

Mijn nederige excuses.

Rot toch effe op kerel, ik heb net zoveel recht om hier te wroetelen als gij, ik ben niet uw vrouw die misschien onderdanig dient te zijn hoor!
U bent niet voor een verbod. U achter de boerkini geen probleem. Merkwaardig wel dat u hier al de hele tijd tegen mensen ingaat die de vrijheid aan mensen willen geven om zich naar eigen keuze te kleden.
Oud 22 augustus 2016, 00:45   #444
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent niet voor een verbod. U achter de boerkini geen probleem. Merkwaardig wel dat u hier al de hele tijd tegen mensen ingaat die de vrijheid aan mensen willen geven om zich naar eigen keuze te kleden.
Ja eigen keuze oké. Dat interesseert mij niet.
Ik heb steeds, en stel nog steeds dat 't verbieden enkel symptoombestrijding is, niet de ziekte aanpakken.

En nergens acht ik 't "geen" probleem".
Natuurlijk acht ik 't 'n probleem, de ideologie die er achter staat acht ik 't probleem.

Laatst gewijzigd door SDX : 22 augustus 2016 om 00:47.
Oud 22 augustus 2016, 00:54   #445
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja eigen keuze oké. Dat interesseert mij niet.
Ik heb steeds, en stel nog steeds dat 't verbieden enkel symptoombestrijding is, niet de ziekte aanpakken.

En nergens acht ik 't "geen" probleem".
Natuurlijk acht ik 't 'n probleem, de ideologie die er achter staat acht ik 't probleem.
Ik concludeer dus dat u, net als ik, voorstander bent om de vrijheden te behouden zoals ze zijn en moslima's de vrije keuze laat hoe ze zich willen kleden.
Oud 22 augustus 2016, 01:18   #446
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Welke initiatieven nam "de islam" dan wel om onze vrijheden in te perken?
De Islam doet niks. De volgelingen van de leer die islam noemt, die doen een hoop. Laat ons die volgelingen Mohammedanen noemen, om de grondlegger van die leer eer te geven.
En de media staat er letterlijk bomvol van, van wat "sommige" Mohammedanen doen om "onze" vrijheden in te perken.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 augustus 2016 om 01:20.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 01:22   #447
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De Islam doet niks. De volgelingen van de leer die islam noemt, die doen een hoop. Laat ons die volgelingen Mohammedanen noemen, om de grondlegger van die leer eer te geven.
En de media staat er letterlijk bomvol van, van wat "sommige" Mohammedanen doen om "onze" vrijheden in te perken.
Ik heb nochtans nog niets gelezen waardoor onze vrijheden beperkt worden. Geen enkel wetsvoorstel van moslims.
Oud 22 augustus 2016, 01:33   #448
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik concludeer dus dat u, net als ik, voorstander bent om de vrijheden te behouden zoals ze zijn en moslima's de vrije keuze laat hoe ze zich willen kleden.
U mag concluderen wat u wil, dat is 'n westerse vrijheid.

Ik concludeer dat van kop tot teen ingepakt rondlopen of zwemmen, géén vrijheid is, maar iets waar mijn voormoeders tégen gestreden hebben.

En nog steeds concludeer ik dat 't van top tot teen inpakken staat voor 'n intolerante, onderdrukkende, bloeddorstige, kwaadaardige, verwerpelijke ideologie die geweerd dient te worden ten einde niet �*lle westerse vrijheden te verliezen. De ideologie, de ziekte dus, niet 't symptoom.

Daarom pleit ik om 't dragen van dat soort kleding, die staat voor die verwerpelijke, terroristische ideologie, te promoten, aan te moedigen, hoe meer, hoe liever, hoe sneller steeds meer mensen de link zien tussen dat soort kleding en de terreur èn de wil tot overheersing die uitgaat van de ideologie.

Ook dat is 'n westerse vrijheid; mijn conclusie.
Oud 22 augustus 2016, 01:37   #449
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En nog steeds concludeer ik dat 't van top tot teen inpakken staat voor 'n intolerante, onderdrukkende, bloeddorstige, kwaadaardige, verwerpelijke ideologie die geweerd dient te worden ten einde niet �*lle westerse vrijheden te verliezen. De ideologie, de ziekte dus, niet 't symptoom.
Ja, dat beweert u. Onbewezen.
Oud 22 augustus 2016, 01:38   #450
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarom pleit ik om 't dragen van dat soort kleding, die staat voor die verwerpelijke, terroristische ideologie, te promoten, aan te moedigen, hoe meer, hoe liever, hoe sneller steeds meer mensen de link zien tussen dat soort kleding en de terreur èn de wil tot overheersing die uitgaat van de ideologie.
Wel, dan ben ik benieuwd of u mij kunt zeggen welke aanslag er werd gepleegd door een moslima in boerkini.
Oud 22 augustus 2016, 02:15   #451
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat beweert u. Onbewezen.
Elk land ter wereld waar islam haar klauwen ingezet heeft, de aantallen steeds groeide bewijst dat, elk land waar voorheen geen islam bestond, elk land dat door hen veroverd werd, bewijst dat. Elk land waar langzaamaan de aanhangers van de ideologie van de vrede in de meerderheid kwamen bewijst dat, elk land waar ze de meerderheid gingen uitmaken werd geïslamiseerd!

Kortom; èlk islamitisch land bewijst dat. Zelfs 't huidige Saoudi Arabië, indertijd Arabië waar de pre-islamitische bevolking de karavaanrover verjaagd had omdat ze zijn ideologie niet lustten, hij 'n bende van mederovers bijeen scharrelde om de rest te veroveren met geweld en zijn intolerante ideologie op te dringen, kortom; te islamiseren.
Of meen jij dat dat allemaal uiterst vredelievend en uit vrije wil gegaan is?

Bovendien is 't uiteindelijke doel van islam klaar & duidelijk te lezen in hun handboek, 't is niet zo dat er 'n geheim van gemaakt wordt.

Laatst gewijzigd door SDX : 22 augustus 2016 om 02:26.
Oud 22 augustus 2016, 02:17   #452
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, dan ben ik benieuwd of u mij kunt zeggen welke aanslag er werd gepleegd door een moslima in boerkini.
De moslima in boerkini hangt exact dezelfde ideologie aan als de terroristen die de aanwijzingen in 't oorlogshandboek opvolgen.

dat heb ik reeds geschreven, u blijft rondjes draaien om 't rondjes draaien.

U hebt uw standpunten helder uiteen gezet, ook ik heb dat gedaan.
Ik blijf dat niet doen.
Goedenacht Jan.
Oud 22 augustus 2016, 02:47   #453
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Elk land ter wereld waar islam haar klauwen ingezet heeft, de aantallen steeds groeide bewijst dat, elk land waar voorheen geen islam bestond, elk land dat door hen veroverd werd, bewijst dat. Elk land waar langzaamaan de aanhangers van de ideologie van de vrede in de meerderheid kwamen bewijst dat, elk land waar ze de meerderheid gingen uitmaken werd geïslamiseerd!

Kortom; èlk islamitisch land bewijst dat. Zelfs 't huidige Saoudi Arabië, indertijd Arabië waar de pre-islamitische bevolking de karavaanrover verjaagd had omdat ze zijn ideologie niet lustten, hij 'n bende van mederovers bijeen scharrelde om de rest te veroveren met geweld en zijn intolerante ideologie op te dringen, kortom; te islamiseren.
Of meen jij dat dat allemaal uiterst vredelievend en uit vrije wil gegaan is?

Bovendien is 't uiteindelijke doel van islam klaar & duidelijk te lezen in hun handboek, 't is niet zo dat er 'n geheim van gemaakt wordt.
Hiermee hebt u geen letter bewezen wat u eerder schreef over de boerkini, hoor. Het is juist dat verband dat u niet kunt aantonen, en daarom begint u over iets totaal anders.

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 22 augustus 2016 om 02:48.
Oud 22 augustus 2016, 02:49   #454
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De moslima in boerkini hangt exact dezelfde ideologie aan als de terroristen die de aanwijzingen in 't oorlogshandboek opvolgen.

dat heb ik reeds geschreven,
Inderdaad, dat hebt u geschreven maar niet aangetoond. Immers, welke aanslag werd ook alweer gepleegd door een moslima in boerkini?
Oud 22 augustus 2016, 07:21   #455
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik krijg het ook persoonlijk op de heupen van die lange zwarte kleren ... past hier niet trouwens er is iets aan die verstorend werkt tegen de Westerse mode.... het knakt zo een beetje af .. het gaat ook economisch veel schade aanbrengen voor de Westerling zijn boetiekjes en kleding zaken met der tijd denk ik ,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 augustus 2016 om 07:23.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 08:47   #456
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik krijg het ook persoonlijk op de heupen van die lange zwarte kleren ... past hier niet trouwens er is iets aan die verstorend werkt tegen de Westerse mode.... het knakt zo een beetje af .. het gaat ook economisch veel schade aanbrengen voor de Westerling zijn boetiekjes en kleding zaken met der tijd denk ik ,
Persoonlijk aanvoelen is niet de referentie voor de handhaving van de wet.
Oud 22 augustus 2016, 09:07   #457
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nochtans nog niets gelezen waardoor onze vrijheden beperkt worden. Geen enkel wetsvoorstel van moslims.
Omdat "ze" geen enkele behoefte voelen om via het democratische bestel iets te verwezelijken.

Die "ze" halen hun gelijk wel uit geweld, getuige alle terreurdaden uitgevoerd in naam van de islam.
Oud 22 augustus 2016, 09:08   #458
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, dat hebt u geschreven maar niet aangetoond. Immers, welke aanslag werd ook alweer gepleegd door een moslima in boerkini?
Nog geen. Met nadruk op die "Nog".

Het is ook vrij lastig een bomgordel of machinegeweer weg te foefelen in een boerkine.
Oud 22 augustus 2016, 09:09   #459
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat "ze" geen enkele behoefte voelen om via het democratische bestel iets te verwezelijken.

Die "ze" halen hun gelijk wel uit geweld, getuige alle terreurdaden uitgevoerd in naam van de islam.
Dan vraag ik u concreet te worden: welke vrijheid werd dan wel aan banden gelegd als gevolg van de aanslagen?
Oud 22 augustus 2016, 09:09   #460
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog geen. Met nadruk op die "Nog".

Het is ook vrij lastig een bomgordel of machinegeweer weg te foefelen in een boerkine.
U bevestigt hiermee wat ik sedert begin al stelde: dit is een louter intentieproces.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be