![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men weet dat u Walen haat. Niets nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens voor de spiegel staan, dan zie je een rasechte Vlamingenhater staan.
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij haat ons omdat we Vlamingen zijn.
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden deze Franstalige missen ondertussen al wat Nederlands geleerd hebben ?
2013 https://www.hln.be/nieuws/miss-belgi...ands~acab2078/ 2008 https://www.nieuwsblad.be/cnt/gsl1m11et 2009 https://www.bruzz.be/samenleving/bru...gie-2008-12-24 Hier toch een slumme : Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 29 december 2019 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken, heel veel andere franstaligen waar ik geen enkel probleem mee heb en die goede vrienden zijn van mij... Maar zij die hier de grote francofonie willen komen uithangen krijgen van mij hun verdiende loon... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks. Bovendien bewijst elke hij dat hij elke seconde dat dit hij dit forum frequenteert, met elk bericht dat hij hier neerpoot, een Vlamingenhater pur sang is. Een dubbelnicker, een trol en een dikke nul.
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat helemaal niets. Een van mijn beste vrienden is trouwens een waal. 't Is er wel ene die nu toch zoal een 20 jaar hier in Vlaanderen woont en zijn dochter, die toen ze 9 /10/11jaar was en die vriend nog in Wallonië woonde, elke schoolvakantieperiode bij mij thuis verbleef. Toen sprak ze nog geen woord Vlaams. Nu is ze getrouwd, heeft zelf al drie kindjes, woont in Vlaanderen en spreekt plat West Vlaams als de beste.
En gij komt mij vertellen dat ik Walen haat? Ik haat het gedrag van Walen die hier komen en niet eens de moeite doen om "Goede dag" te zeggen in het Nederlands. Zelfs een ja of een nee is bij sommige teveel gevraagd. En kom me nu niet zeggen dat dat van onkunde is hé, dat is van moedwilligheid. Zo kwam er ooit een auto met een Belgische nummerplaat die bij mij halt hield juist op de hoek van de Kapellestraat te Oostende en de chauffeur vroeg mij," La rue de la chapelle s'il vous plaît." Ik heb hem geantwoord, " Rue de la chapelle,... Il n'existe pas ici a Ostende, monsieur". Laatst gewijzigd door Garry : 30 december 2019 om 02:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge bent precies een islamiet. Voor die gasten zijn wij ook altijd racisten, wat ook een vorm van haat is, omwille van eender wat dat er gedaan of gezegd wordt dat ze niet graag horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister
|
![]() U mag in ieder geval die "wij Franstaligen" laten vallen. Zie handtekening. U schrijft fouten die een echte Franstalige nooit zou maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Limburger en heb totaal geen problemen met de Vlamingen uit andere provincies. Ik vind de haat waar jij naar verwijst niet alleen leugenachtig maar zelfs rasiestisch.
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig heb jij niet het minste probleem met franskiljons die op dit Nederlandstalige forum in het Frans komen schelden.