Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2023, 22:25   #441
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De man die mensen wil vergassen voor hun politieke mening gaat tegen een ander zeggen dat hij het beschaafd moet houden.
Schaamte schijnt die niet te kennen.
Het is dan ook een sos nietwaar.
Oud 2 maart 2023, 22:41   #442
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ik weet wel beter. Ik heb ooit voor minder een ban gekregen. Het komt u nu toevallig slecht uit geconfronteerd te worden met het standpunt van jouw partij, al dan niet met lidkaart. Een fan ben je er in ieder geval van.
Je hoeft van mij geen schrik te hebben. Ik gebruik het rode driehoekje niet. Ik heb liever dat de koosnaampjes die mij gegeven worden niet gewist worden door de moderatie.

Wat mijn lidkaart van de N-VA betreft. Die heb ik teruggestuurd toen De Wever onvoorwaardelijk in de regering Michel stapte, maar ik had er al eerder mijn buik van vol. Ik werkte namelijk mee aan het charter voor Vlaams-nationale eenheid waar Robert Tondeleir voor werd buitengesjot door De Wever.
Ik was niet de enige die zijn handen van de N-VA aftrok want de verkiezingen die daarop volgden verloor de N-VA meer dan 10 % van haar kiezers.

Het eerste programmapunt van de N-VA is geen confederalisme maar Vlaamse onafhankelijkheid. Er schiet voor mij dus maar één partij over die recht voor de raap voor Vlaamse onafhankelijkheid gaat.
Ik lust geen hypocrieten.

Als ik daarom voor gestapo of wolvin van de SS wordt uitgescholden is dat niet mijn probleem.
Mijn grootvader riskeerde zijn leven omdat hij Engelse soldaten het kanaal over smokkelde in zijn boerenkar.
Mijn vader vluchtte de Limburgse bossen in omdat hij weigerde te werken in Duitsland.

Mijn haters kunnen dus allemaal mijn rug op.
Oud 2 maart 2023, 22:48   #443
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het is dan ook een sos nietwaar.
De sossen waren zijn eerste keuze partij.
Oud 3 maart 2023, 06:08   #444
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er is er maar 1 he, het VB

Dat is de enige partij die echt wilde meegaan met een referendum over een onafhankelijk Vlaanderen, nee ?
Ni zievere heej...

Dat is een anti-makakkenpartij die zich probeert een airke van sérieux mee te geven door wat te vendelen op hun neo-nazi feestjes zoals d'Yserwaecke.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2023, 06:10   #445
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De N-VA steunde ook het referendum van Di Rupo over "het voortbestaan van België".

Wat zou Di Rupo daarmee bedoeld hebben? Dat het voortbestaan van België bedreigd wordt?
Ge kunt een vraag altijd op 2 manieren stellen he

"wilt ge een eierkoek ?"

"wilt ge dat het ei blijft voortbestaan ?"

patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2023, 06:12   #446
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ni zievere heej...

Dat is een anti-makakkenpartij die zich probeert een airke van sérieux mee te geven door wat te vendelen op hun neo-nazi feestjes zoals d'Yserwaecke.
Een partij kan meer dan 1 doelstelling hebben he. Maar je kan er niet onderuit dat, in tegenstelling tot de N-VA, het VB wel degelijk ging voor een referendum met een HEEL DUIDELIJKE vraag of Vlaanderen een onafhankelijk land moest worden.

Het is natuurlijk zo dat een onafhankelijk Vlaanderen pas zinvol is als het makakkenvrij is, zoveel is zeker, en men kan bakkeleien over wat nu het dringendste is, en wat het rapste gerealiseerd kan worden. Een onafhankelijk Vlaanderen vol makakken kan evengoed Belgie blijven natuurlijk.

Het heel eigenaardige is dat de rest van het spectrum meer makakken wil. Je vraagt je echt af wat daar het voordeel van is.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 maart 2023 om 06:13.
Oud 3 maart 2023, 06:28   #447
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een partij kan meer dan 1 doelstelling hebben he. Maar je kan er niet onderuit dat, in tegenstelling tot de N-VA, het VB wel degelijk ging voor een referendum met een HEEL DUIDELIJKE vraag of Vlaanderen een onafhankelijk land moest worden.

Het is natuurlijk zo dat een onafhankelijk Vlaanderen pas zinvol is als het makakkenvrij is, zoveel is zeker, en men kan bakkeleien over wat nu het dringendste is, en wat het rapste gerealiseerd kan worden. Een onafhankelijk Vlaanderen vol makakken kan evengoed Belgie blijven natuurlijk.

Het heel eigenaardige is dat de rest van het spectrum meer makakken wil. Je vraagt je echt af wat daar het voordeel van is.
Lees het evangelie van PhDW uit '92 er maar op na : in geen enkel van de 70 psalmen komt het woord onafhankelijk Vlaanderen voor.

In deze obediëntie is men bezig met een conservatief blank avondland met culturele oogkleppen, een opgelegde moraal, een gulle SZ om hun doppers, invaliden en gepensioneerden-publiek tevreden te houden. En dat allemaal onder een autoritair regime waar zij de leiding aan geven.

Dat kan maar na de Grote Zuivering, die eigenlijk al mooi beschreven was door hun visionaire leider Philip in zijn evangelie van '92 en zijn latere Brieven aan de Gelovigen. (daarin verklaarde hij enkele jaren geleden dat zijn originele tekst eigenlijk nog te braaf was)

Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 maart 2023 om 06:29.
Oud 3 maart 2023, 06:36   #448
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees het evangelie van PhDW uit '92 er maar op na : in geen enkel van de 70 psalmen komt het woord onafhankelijk Vlaanderen voor.
Lees de statuten van de N-VA na: in geen enkel ervan komt een makakkenvrij Vlaanderen voor.

Citaat:
In deze obediëntie is men bezig met een conservatief blank avondland met culturele oogkleppen, een opgelegde moraal, een gulle SZ om hun doppers, invaliden en gepensioneerden-publiek tevreden te houden. En dat allemaal onder een autoritair regime waar zij de leiding aan geven.
Dat laatste is een uitvinding van uwentwege he. Eens voldoende volkshygiene aan de dag gelegd, en alle onkruid gewied, is er geen nood aan enig autoritarisme. Dat is de boeman die jij altijd maar bedenkt om een schaduw willen te werpen over de enorme voordelen van de rest van hun programma. Terwijl we heden ten dage eerder onder een blind autoritarisme leven waarbij blanke avondlanders niet eens probleemloos een makak mogen ineenslaan.

Merk op dat het bijna hetzelfde concept heeft als de rest van het politieke spectrum, waarbij "eigen doppers, invaliden en gepensioneerden" vervangen worden door "makakken". "Een gulle SZ om makakken tevreden te houden, ten koste van eigen werklozen, invaliden en gepensioneerden."

De culturele oogkleppen en de opgelegde moraal zouden er voornamelijk in bestaan het niet normaal te vinden dat boelekes die enkel makakkentaal kunnen broebelen de toon aangeven op school aan de kinderen van de blanke avondlanders, en dat vrouwen van blanke avondlanders niet cultureel verrijkend mogen verkracht worden op elke hoek van de straat door dobber-moraalridders in groep of zo, die gelogeerd, gevoed en entertained worden door eerder genoemde gulle SZ.

Citaat:
Dat kan maar na de Grote Zuivering, die eigenlijk al mooi beschreven was door hun visionaire leider Philip in zijn evangelie van '92 en zijn latere Brieven aan de Gelovigen.
Ik heb al vaak herhaald dat Philip hier alles behalve een visionair was, want zijn wollige ideetjes zijn niet van het niveau om de benodigde volkshygiene te bereiken, maar Philip was dan ook iemand die nog veel te veel beinvloed was door het zachtaardige woke denken dat "other lives matter" he. Met zo een manieren van doen zou de "grote zuivering" maar een vroom wensje gebleven zijn, en zou men ten hoogste een beetje het stof afgenomen hebben he.

Men moet soms een beetje oprechter zijn en werkende methoden voorstellen als men nobele doelen wil bereiken in plaats van zich te verbergen achter zachtaardige nepmaatregeltjes die geen zoden aan de dijk zullen zetten.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 maart 2023 om 06:43.
Oud 3 maart 2023, 06:53   #449
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees de statuten van de N-VA na: in geen enkel ervan komt een makakkenvrij Vlaanderen voor.
Juist.
N-VA is dan ook een Vlaams-nationalistische partij hee patrick, en geen racistische zoals het Blok.

Citaat:
Dat laatste is een uitvinding van uwentwege he. Eens voldoende volkshygiene aan de dag gelegd, en alle onkruid gewied, is er geen nood aan enig autoritarisme. Dat is de boeman die jij altijd maar bedenkt om een schaduw willen te werpen over de enorme voordelen van de rest van hun programma. Terwijl we heden ten dage eerder onder een blind autoritarisme leven waarbij blanke avondlanders niet eens probleemloos een makak mogen ineenslaan.

Merk op dat het bijna hetzelfde concept heeft als de rest van het politieke spectrum, waarbij "eigen doppers, invaliden en gepensioneerden" vervangen worden door "makakken". "Een gulle SZ om makakken tevreden te houden, ten koste van eigen werklozen, invaliden en gepensioneerden."

De culturele oogkleppen en de opgelegde moraal zouden er voornamelijk in bestaan het niet normaal te vinden dat boelekes die enkel makakkentaal kunnen broebelen de toon aangeven op school aan de kinderen van de blanke avondlanders, en dat vrouwen van blanke avondlanders niet cultureel verrijkend mogen verkracht worden op elke hoek van de straat door dobber-moraalridders in groep of zo, die gelogeerd, gevoed en entertained worden door eerder genoemde gulle SZ.

Ik heb al vaak herhaald dat Philip hier alles behalve een visionair was, want zijn wollige ideetjes zijn niet van het niveau om de benodigde volkshygiene te bereiken, maar Philip was dan ook iemand die nog veel te veel beinvloed was door het zachtaardige woke denken dat "other lives matter" he. Met zo een manieren van doen zou de "grote zuivering" maar een vroom wensje gebleven zijn, en zou men ten hoogste een beetje het stof afgenomen hebben he.

Men moet soms een beetje oprechter zijn en werkende methoden voorstellen als men nobele doelen wil bereiken in plaats van zich te verbergen achter zachtaardige nepmaatregeltjes die geen zoden aan de dijk zullen zetten.
Wie dat nastreeft heeft niks met Vlaams-nationalisme te maken, maar past perfect binnen de doelgroep van het Blok.

Enne, niets belet de volgelingen om hun sterke man PhDW aan te sporen tot meer ijver, meer daden, meer inzetten op een snelle opschaling van 'de Grote Zuivering', meer definitieve methodes kiezen als alternatief als deportatie praktisch niet lukt.

Meer out of the box thinking dus.

Maar dat is natuurlijk aan de Ware Gelovigen gegeven hee, om hun messias daartoe aan te zetten.
Oud 3 maart 2023, 07:01   #450
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist.
N-VA is dan ook een Vlaams-nationalistische partij hee patrick, en geen racistische zoals het Blok.
Als je onder niet-racistisch verstaat "meer makakken willen" dan is dat waarschijnlijk waar. De vraag is natuurlijk in welke mate de bevolking echt meer makakken wil en dus meer boelekes die makakkentaal broebelen op school ten koste van kinderen die niet-makak spreken, in welke mate de bevolking echt meer verkrachtingen wil van niet-makakkenvrouwen, in welke mate de bevolking zin heeft in een steeds guller wordende SZ die makakken van woonst, voeding en entertainment voorziet en zo voort. Aangezien het VB blijkbaar de enige partij is die een alternatief wil bieden voor steeds meer makak in onze maatschappij, en dus racistisch is, is het goed dat er zo een partij is, want waar zouden de burgers die racistisch zijn, en vinden dat een gestage toename van makak in de maatschappij onwenselijk is, zich anders moeten begeven, niewaar.

Maar het is een beetje raar om zogezegd een onafhankelijk land te willen (ttz een Vlaams Nationalist te zijn) voor uw "volk" als uw "volk" ondertussen totaal bezoedeld wordt en daar niet de minste volkshygiene aan de dag gelegd kan worden he. Want welk "volk" zou men nationalistisch voorstaan als het grotendeels makakken zijn ?

Het is dus zo goed als onmogelijk om echt Vlaams nationalist te zijn en voorstander van onbeperkte makakkentoename. Je kan dus zeggen dat het VB de enige Vlaams Nationalistische partij is die coherent is.

Er is namelijk geen Vlaams volk als dat grotendeels uit makakken zou bestaan.
Oud 3 maart 2023, 07:03   #451
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie dat nastreeft heeft niks met Vlaams-nationalisme te maken, maar past perfect binnen de doelgroep van het Blok.
Ik argumenteerde juist dat Vlaams nationalisme geen zin heeft zonder dat na te streven. Een enorme hoeveelheid makakken, daar is geen Vlaams volk meer in te vinden he, en dus is er ook geen Vlaams nationalisme te hebben.

Citaat:
Enne, niets belet de volgelingen om hun sterke man PhDW aan te sporen tot meer ijver, meer daden, meer inzetten op een snelle opschaling van 'de Grote Zuivering', meer definitieve methodes kiezen als alternatief als deportatie praktisch niet lukt.
Toch wel, de wetten ingevoerd door makakkenimporteurs en makakkenkwekerij uitbaters beletten dat. Immers, elke vorm van publiek aangeven dat men de makakkenflux wil remmen, en aan volkshygiene doen, wordt racisme genoemd, en geeft U een ganse hoop LEGALE problemen.

Het is dus niet waar dat er niets is dat belet om racistische programmapunten naar voren te schuiven zodat het racistische deel van de bevolking die racistische dingen democratisch zou kunnen ingevoerd zien.

Ik ben er bijna zeker van dat gelijk welke politieke partij die makakken vogelvrij wil verklaren, direct zware legale moeilijkheden krijgt.

Mocht men op Europees niveau een makakkennorm willen invoeren zoals men een stikstof norm invoert, men zou zware legale moeilijkheden hebben.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 maart 2023 om 07:08.
Oud 3 maart 2023, 07:11   #452
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2023, 07:52   #453
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ik versta dat ook niet dat is enkel een maatschappelijke kost die niks bijbrengt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2023, 09:44   #454
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik versta dat ook niet dat is enkel een maatschappelijke kost die niks bijbrengt.
Ik begrijp dat ook niet. Panda heeft hier nog nooit uitgelegd waarom hij zo een voorstander is van tentenkampen in Brussel, waarom hij er voorstander van is dat autochtone vrouwen niet meer met een gerust hart over straat kunnen lopen in Brussel, waarom hij er voorstander van is dat ze oorlogjes uitvechten in de straten van Antwerpen, waarom hij er voorstander van is dat onze sociale zekerheid leeggezogen wordt en onze staatsschuld explodeert.

Neen, enkel wat roeptoeteren over het VB, maar nooit uitleg geven waarom hij voorstander is van de totale ondergang van onze maatschappij.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2023, 12:06   #455
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

"De rest" denkt dat makakken en het vvorstenhuis het cement van La Belgique is. Dat hun geliefd apenland onleefbaar wordt nemen ze er graag bij. Liever een onleefbaar Belgique dan geen Belgique.
Oud 3 maart 2023, 12:42   #456
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Malgoverno krijgt een gezicht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230303_94123444

Citaat:
Nog geen zicht op stikstofakkoord, Jambon roept topministers voorlopig niet samen om verder te onderhandelen
Topministers ?
Komaan
Flopministers.
Wat een bende onbenullen
terwijl het heel simpel is.
Een Vlaamse regering, waarin VLAAMS nationalisten de grootste partij zijn moeten Vlaamse topbedrijven, levenswerken en efgoed beschermen en stimuleren
Niet afbreken.

Veeg die stikstofhoax van tafel...in het belang van Vlaanderen.

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 maart 2023 om 12:43.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2023, 13:02   #457
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist.
Vlaams-nationalistische partij?
Leg dan eens uit waarom deze vlaams-nationalistische-(réchtse?) partij weigert om een VLAAMS FRONT te vormen met de enige, andere vlaams-nationalistische-rechtse partij?
Is de doelstelling van nva dan niet dezelfde als van VB? Een onafhankelijk vlaanderen?
"Wat we zelf doen, doen we beter?"
We zullen eens komaf maken met die vlaamse transfers maar dan moet nva wel verkozen worden? Ah, ja?
Om dan, als nva aan de macht geraakt is, de eis van de afschaffing van de vlaamse transfers meteen in de diepvries te steken?

Misschien omdat nva een lepe wolf in schapenvacht is?
Heeft nva dat niet duidelijk genoeg gemaakt door hun steun als regeringspartij voor LINKS beleid?
En door van de vlaamse regering een dievenbende te maken, uitsluitend om de vlamingen selectief te kunnen kloten.
De vlamingen zijn nog nooit zo misleid, bestolen, bedrogen en selectief gediscrimineerd (vlaamse autonomie is daar een perfect middel voor) als door nva, de collaborateurs, de vlamingenhaters waarbij magnette zelfs verbleekt.

Wie kan nu ontkennen dat vlaanderen, sinds nva een vinger in de pap kreeg, zowel federaal als vlaams, recht de afgrond en de armoede in wordt gedreven door deze hypocriete vlamingenhaters als vermomde vlaams-nationalisten?
Veeg de shit eens uit je ogen en kijk naar de daden, de afbraakpolitiek van de lepe en leugenachtige nva, niet naar hun gladde praatjes waarmee ze nog maar een paar vlamingen kunnen blijven misleiden.

Marrakesh al vergeten? Roeptoeteren en zelfs opstappen omdat ze tegen dat akkoord voor nog meer verkrachtend gespuis zouden zijn terwijl schijnheilige nva het zelf ondertekend heeft en ook nog humanitaire visa rondstrooit om nog meer van dat soort binnen te halen.
Die schijnheilige nva-oikofoben zijn het slechtste dat vlaanderen en de vlamingen ooit overkomen is en dat hebben ze zelf bewezen de afgelopen jaren.
Oud 3 maart 2023, 13:59   #458
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist.
En toch kan jij de N-VA evenmin luchten als het Vlaams Belang.
Oud 3 maart 2023, 14:59   #459
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Malgoverno krijgt een gezicht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230303_94123444

Topministers ?
Komaan
Flopministers.
Wat een bende onbenullen
terwijl het heel simpel is.
Een Vlaamse regering, waarin VLAAMS nationalisten de grootste partij zijn moeten Vlaamse topbedrijven, levenswerken en efgoed beschermen en stimuleren
Niet afbreken.

Veeg die stikstofhoax van tafel...in het belang van Vlaanderen.
Vlaamse topbedrijven zegt u? Hoeveel toegevoegde waarde wordt er in die bedrijven gecreeërd?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2023, 16:00   #460
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Vlaams-nationalistische partij?
Leg dan eens uit waarom deze vlaams-nationalistische-(réchtse?) partij weigert om een VLAAMS FRONT te vormen met de enige, andere vlaams-nationalistische-rechtse partij?
Er valt niets uit te leggen, aangezien er maar één vlaams-nationalistische partij is...

Citaat:
Is de doelstelling van nva dan niet dezelfde als van VB? Een onafhankelijk vlaanderen?
Het Blok is daar helemaal niet mee bezig... die concentreren zich voor 100% op de strijd tegen alle vreemdelingen om zo zieltjes te winnen.

Citaat:
De vlamingen zijn nog nooit zo misleid, bestolen, bedrogen en selectief gediscrimineerd (vlaamse autonomie is daar een perfect middel voor) als door nva, de collaborateurs, de vlamingenhaters waarbij magnette zelfs verbleekt.

Wie kan nu ontkennen dat vlaanderen, sinds nva een vinger in de pap kreeg, zowel federaal als vlaams, recht de afgrond en de armoede in wordt gedreven door deze hypocriete vlamingenhaters als vermomde vlaams-nationalisten?
Veeg de shit eens uit je ogen en kijk naar de daden, de afbraakpolitiek van de lepe en leugenachtige nva, niet naar hun gladde praatjes waarmee ze nog maar een paar vlamingen kunnen blijven misleiden.
Ik voel geen enkele behoefte om n-va te verdedigen omdat ik noch hun beginselen, noch hun politiek personeel, hun programma en 2/3 van hun beleid niet kan onderschrijven. Maar wat jij doet is de waarheid verkrachten.
Hoe weinig vlaams-nationalisme me ook interesseert, ik ga NIET het licht van de zon ontkennen. Het zijn wel degelijk vlaams-nationalisten...

Citaat:
Marrakesh al vergeten? Roeptoeteren en zelfs opstappen omdat ze tegen dat akkoord voor nog meer verkrachtend gespuis zouden zijn terwijl schijnheilige nva het zelf ondertekend heeft en ook nog humanitaire visa rondstrooit om nog meer van dat soort binnen te halen.
Dat is een mooi voorbeeld van hun beleid dat ik totaal afwijs : weglopen als het wat warm begint te worden, onkunde in het besturen van een departement, en dan daarna de klassieke Calimero-attitude aannemen.

Citaat:
Die schijnheilige nva-oikofoben zijn het slechtste dat vlaanderen en de vlamingen ooit overkomen is en dat hebben ze zelf bewezen de afgelopen jaren.
Dat verandert niets aan de zaak : er is maar één vlaams-nationalistische partij en dat is n-va. Dat ander dinges waar jij het over hebt heeft TO-TAAL andere en heel duistere ambities.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be