![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is vreemdelingenangst van VB een geestesziekte? | |||
ja: dat denk ik zelf ook |
![]() ![]() ![]() |
16 | 19,75% |
neen: dat denk ik zelf niet |
![]() ![]() ![]() |
65 | 80,25% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat zelfbeschikkingsrecht ... En omdat een kind nog niet kan kiezen, is een zo algemeen mogelijke opvoeding op school wel het beste, dan kan ieder individu zelfstandig en zo onbevooroordeeld als praktisch gezien kan zijn/haar eigen keuzes maken. Of had je liever het Egidius-isme eringestampt zodat je nooit en nimmer een discussie met je nageslacht zou moeten aangaan ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe leg je uit dat enkele honderden mensen in dit land het wel doen? En dat de thuisonderwezen kinderen die ik ken veel sneller de leerstof afgewerkt hebben, uitstekende uitslagen halen en driemaal zoveel vrije tijd hebben als andere kinderen? Overigens, als ik niet in staat ben mijn kinderen zelf te onderwijzen, ben ik dan wel in staat een gefundeerd oordeel uit te brengen over de kandidaat-volksvertegenwoordigers die binnenkort weer mijn vertrouwen gaan vragen? Zou het niet simpeler zijn als de staat de verkiezing van onze vertegenwoordigers voor zijn rekening nam? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1937: einde legaliteit slavenhandel in Koweit,Qatar? Arabie,Oman,Yemen, zoals u vermeld. 72 jaar verschil tussen culturen die een halve wereld van elkaar verwijderd zijn. Te verwaarlozen lijkt me, ook al als je denkt wat voor krachttoer er in de VS nodig is geweest om er een einde aan te maken. En dan moet je ook nog rekening houden dat er nog steeds zoiets als KKK en dergelijke bestaat. Ach ja, het westen is zo'n fantastisch voorbeeld he ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik kan je geruststellen: hoe meer ze kennis maken met mama's en papa's ideeën, hoe meer discussies, vragen en interessante gesprekken er blijken te ontstaan. Ik hoop voor jou hetzelfde. Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met zo'n achterlijke vraag blijf je zelf natuurlijk buiten schot, want als je in het vizier komt is het onmogelijk te missen, integenstelling tot je tegenstanders, die er WEL met ijzersterke argumenten staan. Zodus, 3e keer goede keer: VB een ziekte ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 30 augustus 2005 om 09:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
juist terug van 3 dagen Parijs. Heel leuk moet ik zeggen. Bovenop Champs du Mar staan ze te breakdancen in alle kleurtjes van de regenboog, en 20 m verder zitten ze op oosterse wijze te drummen en te dansen dat het een lieve lust is. En nog wat verder zat ondergetekende in uitstekend gezelschap s'avonds te picnic'en waar zo mogelijk het er nog kleurrijker uitzag. Multicul niet mogelijk ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het moment dat ik doorhad wat voor gespuis er voor mijn neus staat ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
simpele |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat een achterlijk argument. Ze komen vluchten voor oorlogen, uitbuitingen en geweld, waar het westen enorm veel aan schuld aan heeft ... Maar daar ben je natuurlijk blind voor. Hou je een stuk glas voor, en je ziet er dwars door. Leg een laagje zilver op de achterkant en je ziet enkel .... jezelf .... je angstige gezicht dat iemand het zilver van achter je glas weg zou jatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en z'n racistische stunts ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik roep "België is een apeland" Vlieg ik nu buiten ? Bekijk je stamboom eens, en tel hoeveel generaties je nog maar op de lap grond woont die heden ten dage België heet. Laat ons gerust een het resultaat weten als je het aandurft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
kritiek op de führer word niet toegestaan ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch hoor je die zelden roepen dat hun land een apenland is.
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog geen 20% zegt 'ja'. En ik stemde weer niet mee. Als je het antwoord van de overgrote meerderheid op de hier gestelde vraag niet aanvaardt kan je die vraag maar beter niet blijven stellen.
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |