![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Vreemdeling
|
![]() Die hebben gelukkig de geweldige eigenschap zich in te graven in zogenoemde kuilen en zich onzichtbaar te maken
![]()
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, maar fusie tussen Vlaanderen en Nederland bestaat al :
http://www.youtube.com/watch?v=Lcq_aYP70QM Nummer 1 in Vlaanderen trouwens.............. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nooit...!!
nog een verschil ... belgen hebben tenminste smaak... hollanders denken enkel in termen van "hoe verkoop ik het", "wakosta?" en "als ik er 2 koop krijg ik er dan 1 gratis" pierre marcolini pralines BELGIE ![]() ![]() ![]() koetjesreep NEDERLAND ![]() heerlijk abdijbier BELGIE ![]() duivelse duvel BELGIE ![]() ziet er nog redelijk uit maar smaakt als afwaswater NEDERLAND ![]()
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 27 november 2007 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voedsel is niet een argument. In het zuiden van ons land bestaat een gelijknamige keuken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() dacht jij nu echt dat ik dit serieus bedoelde? nederlanders hebben wel last van een drang naar kunstmatige gezelligheid en overacting, terwijl belgen de echte levensgenieters zijn nederlanders zullen eerder trachten van hun producten zo wijd mogelijk te verkopen terwijl belgen toch eerder een kwaliteitsvold product wensen te leveren maar zawrt wit is ook dit natuurlijk niet een boutade: ik geef liever 4 EURO aan een stuk van 80 gram overheerlijke pure chocloade van marcolini (smelt op je tong, je proeft het de dag erna nog,...) dan aan 5 kg koetjesrepen
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 27 november 2007 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 27 november 2007 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() qed
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens betekent lekker eten niet per definitie levensgenieter. In Nederland heb je bijvoorbeeld meer amusementsparken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Daimanta : 27 november 2007 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schetst trouwens wel een mooi beeld van hoe je ook te ver kan gaan in je ''levensgenieten''. Wallonië is er een beerput van geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
tot zover de culinaire kennis van de nederlanders... ![]() en nederland heeft meer amusmenetsparken? d'oh... bobbejaanland? boudewijnpark? bellewaerde? walibi? plopsaland?
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik had het alleen maar over dat segment. De snacks dus. Culinair gezien is België inderdaad wat uitgebreider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
alsof geld de enige drijfveer zou moeten zijn. vertel me eens, welk kwaliteisproduct/merk heeft nederland? ik ken de wibra, den hema, zeeman, c&a, heineken, koetjesreep, philips, mmmmmora (kots), joma salades (nog walgelijker)... en nog vele anderen. marcolini, godiva, de mode van dries van noten of ann de meulemeester, duvel, westvleteren,... allemaal echte kwaliteitspproducten...
![]() |
![]() |
#454 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() deep fired pet food = gefrituurd hondenvoer, of nog: pedigree pal uit de friteuse met een korstje
![]() |
#455 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U bent een etensfanaat of heb ik dat mis? Nederland is geen land met een uitgebreide etenscultuur. Daarom hebben wij ook stamppot, het vult en het is voedzaam. En bovendien goedkoop.
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind trouwens dat men in Nederland meer goede muziek maakt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Philips = nog niks anders dan problemen gehad met Philips electronica ING = een bank, hardly een kwaliteitsproduct... trouwens, de service bij KBC is beter Ik had het over kwaliteit! Niet over commodities die je overal vindt. bedrijven die toch ietwat succesvol zijn zonder zich te richten op de grootste gemene deler... En als u vindt dat men in Nederland meer goeie muziek maakt, dan leeft u op een andere wereld...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 27 november 2007 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zoals ik al zei... liever wat meer geld uitgeven voor iets dat echt lekker is dan weinig geld uitgeven aan iets waar ik het plezier niet van inzie liever een halve kilo pralines van de allerbeste chocolatiers dan 2 kilo bij de leonidas liever goeie verse espresso uit een echte espresso machine dan de senseootjes van philips liever een sappige argentijnse of ierse steak met smaak dan die onsmakelijke leren lappen van de belgische of nederlandse koeien en liever een lekker stukje italiaanse of spaanse gedroogde ham (pata negra !!!) dan de "fijne" vleeswaren die men in belgie em (vooral) nederland verkoopt... en nog een voorbeeld: ik heb ooit zalmsalade van joma (of hoe noemt dat ding) gekocht. nooit meer! daar zat 75% aardappel, 14.9& mayonaise en 0.1% zalm in. hoe jullie dit in Nederland binnen krijgen, ik vraag het me nog steeds af.... ps. stamppot met echte room, witloof, een beetje italiaanse ham en wat verse kruiden... lekkerder vind je niet!
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 27 november 2007 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
nu u het toch over death metal hebt... doelt u op gorefest, om maar een voorbeeld te geven? er zijn dan toch betere voorbeelden te vinden.... death? carcass? napalm detah (vooral die ouwe idiote grindcore platen)?
![]() |