![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Parlementslid
|
![]() Verondersteld. En is de VS degene die dit moet aanklagen? Zelf hebben ze anders toch ook goed hun best gedaan om Iran te ontwrichten dmv isolatie én terreur.
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me af of dat inderdaad ook zo is. Is het Iran die Hamas sponsort met geld? Het kan. Maar het kan ook zijn dat Hamas geld uit andere bronnen krijgt: S-A. M.a.w. ik ben niet zo zeker van die Iran-sponsoring. Zijn daar harde bewijzen van?
Het ligt meer voor de hand dat de Wahhabi's de geldbron vormen. Behalve hoeren en snoeren rond Marble Arch en achterlijke auto's kopen kunnen en doen ze niet al te veel met hun geld.