![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze handelen in naam van de Islam, noemen zichzelf moslim, en bezigen Islamitische tradities. Dat een bepaald aantal mensen hen geen moslim noemt vanwege een goedkoop politiek punt, verandert daar niets aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bent U dan niet bang dat geschiedenis zich zal herhalen?
![]() |
#483 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waanzinnigen vind je overal
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
|
![]() Wat mensen zeggen is niet relevant wat tawhied betreft. De meeste oelama zijn van de opinie dat degene die overtuigd is en de shahada uitspreekt met zn hart moslim is. Dat is naar mijn mening ook de meest eerlijke opinie want wat een dienaar doet en of hij moslim is of niet is een zaak tussen dienaar en Allah sobhana wa ta3ala. Het credo is La illaha illah laah en aan de rest kan werkt worden, aldus een wijze geleerde.
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() Zelf, niet zelfs. Dus zonder dat iemand je handje vasthoudt.
Hm. Je klonk de laatste tijd iets minder dom dan vroeger, dus ik hoopte dat je misschien zou doorevolueren. Zoiets gebeurt namelijk. Maar als je zulke redeneringen gaat maken, en niet inzien waarom ze absoluut op niks slaan... Ik verlaat deze draad gewoon. Wees maar lekker zuur en klaag op de moslims. Ze zullen met meer en meer naar hier komen. Ze zijn nog dynamisch, al zijn ze wat achtergesteld op sommige vlakken, zoals het onderhouden van moderne infrastructuur. Jullie zijn demografisch inferieur, hebben geen sociale cohesie, zijn laf (kleine groepen van allochtonen beheersen de straten en de discotheken al) en veel te afhankelijk van bepaalde materiele zaken. Het zal vrij simpel gaan: jullie gaan gewoon verdwijnen, net zoals vele volkeren in de geschiedenis bestonden en dan weer verdwenen. Misschien gebeurt het gewelddadig, maar wellicht vreedzaam. Ja, hier en daar zal een Vlaamse langharige chirojongen een mes tussen de ribben krijgen. Maar daar zal het bij blijven. 't Is tijd om te verdwijnen, jongens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() Inderdaad.
Diegene die terroristische aanvallen hebben gepleegd in spanje en VK waren wel moslims. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 november 2010 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
|
![]() Vandaag is de enige dag die ik heb. De toekomst daar hou ik me voorlopig niet mee bezig, dat doet de rechtse elite al. Van mij mogen er meer moslims bijkomen. Hoe meer vreemdelingen, hoe beter..
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() PS: geniet van suqar 7loes schermafbeelding. Het toont een beetje aan hoe zaken in elkaar zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2010 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Jawel want ze doen alles tegenstrijdig met wat de islam hen voorschrijft. Ik denk dat ze de zin waar 'ummat wasatan' werd vermeld overgeslagen zijn. Dat zou me niet verwonderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland is het tij al gekeerd, ik hou mijn hart vast voor België. Brussel is al verloren, de val van Antwerpen zal volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
|
![]() Zover was ik al gekomen, maar heb geen interesse om verder dan dit te gaan
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |