Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2011, 22:08   #481
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Dispropotioneel dorpen vernietigen, is meer dan iets doen.

Al de rest zijn zwakteboden, het is harde terreur tegen harde terreur.

En enkel Israel kan deze onzin laten ophouden maar verkiest dit niet te doen. En dan zit er nog maar 1 ding op en dat is stemrecht in Israel aanvragen.
Hoe zou Israël deze "onzin" dan moeten laten ophouden volgens jou?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 23:23   #482
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De laatste die nu zijn mond moet veroeren ben jij wel. Ik en anderen vinden jouw posts even walgelijk en ik en andere hebben jou nooit uitgemaakt voor het vuil van de straat. Dat jij zulke uitspraken niet relevant vindt is jouw zaak. Ik vind ze wel relevant. Breviek zou jouw nog gelijk kunnen geven. Neen, ik doe dat niet.
Ik vind dat niet logisch. Ik heb mijn mening en die poot ik hier neer; dat bepaalden mijn mening niet delen is hun probleem. Hoe opvallend dat je je in deze discussie mengt maar wanneer het tuig daadwerkelijk uithaalt naar bevolkingsgroepen je je mondje houdt.
Allemaal tot je dienst. Je bent boos merk ik maar daardoor mis je wel de kern van wat ik wil zeggen. 1. Ik maak je NIET uit voor vuil van de straat, integendeel. 2. Ik vind deze uitspraken stuitend maar op zich niet relevant en ging ervan uit dat jij dat ook vindt omdat je er boven staat. Ik doe mijn mond open als het nodig is maar ik ga niet in op een post als iedereen kan zien dat het inhoudsloos gescheld is. In zoverre is her irrelevant. 3. Wat heeft het gescheld te maken met het onderwerp van deze discussie. Niets! Het leidt alleen maar de aandacht af.

Citaat:
Persoonlijke aanval. Die overigens nergens op slaat. Die jongen heeft recht om zijn mening te uiten. Trouwens, wat bgf soms typt is om achterover te vallen maar als ik dat doe, ho maar! Want dan is het van den deze 'marokken teef, heks, islamtuig'. Oh please.

Persoonlijke aanval. Jij hebt toch ook het recht de forumzionist uit te hangen, waarom mag een ander dan niet provoceren?

Persoonlijke aanval die nergens op slaat. Als je porpo zou kennen zou je zoiets niet typen maar oordeel gerust verder... Als hun mening niet van tel is dan is de jouwe dat ook niet

Respect krijg ik van mensen die me niet voor het vuil van de straat uitmaken nadat ik eens iets heb neergeschreven waar ze niet mee akkoord gaan. Normale mensen kijken iets dieper en oordelen niet over een persoon omdat die er een andere mening op na houdt. Bij de weg, ik heb geen respect nodig van racisten en zatlappen die hier wat komen brullen.
Zo is dat. Ik gaf alleen maar aan dat bgf, oblique en porpo niet serieus genomen worden en jij wel. Heeft met de verzamelde waarde van jullie berichten te maken. Vandaar dat de aandacht zich op jou richtte.

Citaat:
Dat kan goed zijn. Ik lig er alvast niet van wakker! De enige forummer die me op een deftige manier heeft laten blijken dat ze teleurgesteld is Nynorsk. De rest, daar lach ik gewoon wat mee. Hoe kwader ik ze krijg, hoe beter ik me zal voelen.

Ik keur de moord op kinderen niet goed. Ik ga gewoon niet treuren omdat een vrouw zich door haar woede en haat laat leiden jegens een bevolking die haar wereld kapot maakt.
Het is meer dan dát. Wat ik hier lees, en wat velen hier lezen, is dat kindermoord door verschillende forummers wordt goedgekeurd zolang het maar om (kinderen van) zionisten (lees: Joden) gaat. Al het andere wat er bij wordt gesleept is afleidingsmanoeuvre.

Citaat:
Maak iemand anders blaaskes wijs. Ik trap er niet in. Jij weet maar al te goed dat bepaalden onder ons maar al te gelukkig zouden geweest zijn mocht een Palestijns kind zoiets meemaken. Sdx, sus, circe, dixie, den dinges, eigenzinnig, savatage, .... Allemaal mensen die iets zouden posten in de trant van 'ja maar Isreal is in oorlog en dient zich te verdedigen blablabla', jij kent die onzin als de beste.
Ik ken al de mensen die jij noemt niet persoonlijk en toch weet ik zeker dat geen van allen kindermoord goedkeurt of lachwekkend vindt.
Het is daar precies waar de kern van het geschil/verschil ligt. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat iemand blij kan zijn met de dood van een kind, ook al is het een kind van ''de vijand''. Ik vond jouw bericht niet ''walgelijk'' zoals jij hierboven schrijft, ik begrijp het gewoonweg niet. Zeker niet van jou. Kort geleden, in de draad over het kind van die VB-er schreef je iets wat leek op: ''De vader is misschien fout maar van kinderen blijf je af''. Zo is het. En dan nu ''Niks mis mee''? Of Oblique: ''Die vrijheidstrijdster verdient een standbeeld''? Kan ik echt niet rijmen.

Daarnaast is er toch echt een wezenlijk verschil tussen oorlog en deze laffe daad van deze vrouw die het NIET deed uit verdediging maar uit pure haat en daarmee haar menselijkheid definitief verloor.

Ik begrijp oorlog, ik begrijp raketbeschietingen, ik begrijp zelfs haat. Een woedende Palestijnse menigte die twee Israelische politieagenten gevangen neemt en vervolgens lyncht begrijp ik - in de betekenis van begrijpen, niet van goedkeuren - door alle emoties die daarbij loskomen. Strijders die militairen doden, ik begrijp het allemaal.

Maar deze vrouw heeft doelbewust, kil en berekenend, een burgerdoel uitgezocht waar veel kinderen komen, misschien die kinderen zelfs wel in de ogen gekeken. Ze werd niet bedreigd, niet gedwongen. Ze heeft willens en wetens kinderen en onschuldige burgers vermoord. Geen militairen, geen politieagenten, en niet ten gevolge van oorlogshandelingen. Welk verschil is er met Breivik?
Welk onmens keurt zoiets goed?
En toch gebeurt het. Op dit forum. Want het zijn nu eenmaal ''maar kinderen van zionisten'' en de laffe moordenaars ''verdedigden'' zichzelf''. ''De zionisten doen nu eenmaal hetzelfde''. Fout! En je weet het. Het lijkt er niet eens op.

En dán beginnen mensen zich af te vragen of het verschil ooit tot sommige mensen doordringt of op zijn minst of het moreel kompas oóit gaat werken bij hen. De één verwoordt dat beschaafd, zoals nynorsk, de ander lomp en platvloers, zoals ratatosk.

Citaat:
Ik wil je anders ook wel vertellen wat ik concludeer als ik jullie posts lees hoor in hoekjes als 'integratie, immigratie'.
Jullie? Ik post daar amper.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 23:37   #483
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Hiep hiep hoera. Al de olie voor ons. En kunnen we deze draad alvast sluiten. En het heilige land is van ons. (Weer leefbaar in 20 jaar)
Ons ? Wie is dat, " ons " ?
Ik noteer dat je het een goed vooruitzicht vind dat heel het midden oosten plat genuked word, zodat je daar alle olie kan pikken...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 01:21   #484
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Dispropotioneel dorpen vernietigen, is meer dan iets doen.
Blijkbaar nog niet genoeg he, want de Palestijnen blijven maar Pallywood films maken van disproportioneel vernietigde dorpen.

Citaat:
Al de rest zijn zwakteboden, het is harde terreur tegen harde terreur.
Trekken we het blikje totale oorlog open? 24u aan 1 stuk door 1 gebied bombarderen met brisantbommen, witte fosfor en als toetje , clustermunitie van het mengsel antipersoneel en antivoertuig. Duur, maar je bent wel zeker dat er niet teveel miserie meer uit komt gekropen.
Dan mogen de Palestijnen nog tonnen dynamiet en spijkers rond jonge mensen binden, en alle stalen buizen die ze kunnen verkrijgen tot Qassam raketten ombouwen en dat alles richting Israël sturen.

En ja, U vind dat niet eerlijk, want die verrekte zionisten hebben de betere wapens. So, we zijn hier even totale oorlog aan't bespreken, geen spelletje scrabble.
Het recht van de sterkste is het enige wat echt telt, al de rest van de "rechten" zijn het gevolg van afspraken en leugens.

Citaat:
En enkel Israel kan deze onzin laten ophouden maar verkiest dit niet te doen. En dan zit er nog maar 1 ding op en dat is stemrecht in Israel aanvragen.
Dit mag je me beter uitleggen?
Er zijn verschillende dingen die Israël kan doen om't gezeik te laten stoppen.

1) stoppen met bestaan en de infrastructuur aan de Palestijnen (en hun broodheren, de Syrische toplui ,alswel de iraanse Ayatollahs) geven. We gaan even de andere kant op kijken hoe het met de gewone man op't straat zal vergaan.

2) Palestina terug de tijd in bombarderen, zo in de periode dat de eerste eencelligen colonies begonnen te vormen.

3) De Palestijnen het hun toegewezen gebied injagen. Namelijk Trans-Jordanië, nu gevoegelijk Jordanië genaamd, een gematigd moslimland, waar een stelletje armoezaaiers, relschoppers en extremistische bietekwieten niet gewenst zijn.

Geen enkele is lief of mensvriendelijk, maar het zijn wel "oplossingen".
Natuurlijk, oplossen in koningswater is ook een oplossing.

Maar hoe wilt U een anti-Islamitisch systeem zoals Democratie het probleem laten oplossen?
Oud 21 oktober 2011, 18:12   #485
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht

Daarnaast is er toch echt een wezenlijk verschil tussen oorlog en deze laffe daad van deze vrouw die het NIET deed uit verdediging maar uit pure haat en daarmee haar menselijkheid definitief verloor.

Ik begrijp oorlog, ik begrijp raketbeschietingen, ik begrijp zelfs haat. Een woedende Palestijnse menigte die twee Israelische politieagenten gevangen neemt en vervolgens lyncht begrijp ik - in de betekenis van begrijpen, niet van goedkeuren - door alle emoties die daarbij loskomen. Strijders die militairen doden, ik begrijp het allemaal.

Maar deze vrouw heeft doelbewust, kil en berekenend, een burgerdoel uitgezocht waar veel kinderen komen, misschien die kinderen zelfs wel in de ogen gekeken. Ze werd niet bedreigd, niet gedwongen. Ze heeft willens en wetens kinderen en onschuldige burgers vermoord. Geen militairen, geen politieagenten, en niet ten gevolge van oorlogshandelingen. Welk verschil is er met Breivik?

Sorry , maar wanneer Israel met raketbeschietingen op bewoont gebied begint weten ze vooraf ook zeker dat er kinderen zullen sterven !! Toch doen zij het willens en wetens!! En met zelfverdediging heeft het niets te maken. Dat is een onzin claim die iedere aanvallende partij altijd kan maken.
Er is geen moreel verschil. De kinderen zijn allemaal even dood.

Het verschil dat er bestaat zit vooral in de mogelijkheden die beide partijen hebben om aan te vallen of zichzelf te verdedigen.

Palestijnen kunnen geen 'moreel verantwoorde' luchtaanvallen uitvoeren of met een officieel staatsleger aanvallen.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 18:15   #486
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Sorry , maar wanneer Israel met raketbeschietingen op bewoont gebied begint weten ze vooraf ook zeker dat er kinderen zullen sterven !! Toch doen zij het willens en wetens!! En met zelfverdediging heeft het niets te maken. Dat is een onzin claim die iedere aanvallende partij altijd kan maken.

Het verschil dat er bestaat zit vooral in de mogelijkheden die beide partijen hebben om aan te vallen of zichzelf te verdedigen.

Palestijnen kunnen geen 'moreel verantwoorde' luchtaanvallen uitvoeren of met een officieel staatsleger aanvallen.
als de gazanen honderden of duizenden qassamrakketten op scholen mikken, dan MIKKEN ze op kinderen. Me dunkt is er nog een verschil.
Iemand die zich welbewust in een school of restaurant laten ontploffen, waar specifiek veel kinderen zitten MIKT op kinderen en wenst zoveel mogelijk leed te berokkenen. Net zoals de andere muzelmaanse aanslagen er persé op gericht zijn zoveel mogelijk doden te veroorzaken en niet zoals ETA of IRA eerder of materiele schade te focussen.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 21 oktober 2011 om 18:16.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 18:45   #487
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
als de gazanen honderden of duizenden qassamrakketten op scholen mikken, dan MIKKEN ze op kinderen. Me dunkt is er nog een verschil.
Iemand die zich welbewust in een school of restaurant laten ontploffen, waar specifiek veel kinderen zitten MIKT op kinderen en wenst zoveel mogelijk leed te berokkenen. Net zoals de andere muzelmaanse aanslagen er persé op gericht zijn zoveel mogelijk doden te veroorzaken en niet zoals ETA of IRA eerder of materiele schade te focussen.
Qassamraketten zijn wel precisie telegeieide raketten natuurlijk.
Je weet nooit waar dat ding beland. Vandaar dat er bij de 12000 afgevuurde pretraketten per ongeluk 10 doden gevallen zijn.

"Specifiek gericht op kinderen" in restaurants. Jaja, die belachelijke propaganda zal je nog niet aan de straatstenen kunnen verkopen.

Jaja, ETA en IRA, da zijn de goei terroristen.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 19:44   #488
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Ik heb al filmpjes op JoeToep gezien waarin je kan zien dat de israeli's op het allerlaatste moment beslissen om hun helicopters niet te laten schieten op hun doelwit omdat er net teveel onschuldige omstaanders in de buurt waren.
Ondanks dat het een operatie betrof waaraan ze maanden met undercovers hadden gewerkt om een bepaald doelwit te localiseren.

Net het tegenovergestelde van wat de Palestijnen, Taliban, Jihadstrijders en bij uitbreiding �*lle moslims in een gewapend conflict doen,
die wachten lievr nog wat, tot er wat meer onschuldig volk in de buurt is, voor ze toeslaan.
Kwestie van waar voor hun geld te krijgen zeker?
islam = vrede. My ass. En hoe langer hoe meer niet-islamieten beginnen het door te hebben. Nu de moslims nog en we kunnen eindelijk aan een wereldwijde verlichting beginnen te denken.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 oktober 2011 om 19:45.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 19:49   #489
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het betere nadenken ......
Oud 21 oktober 2011, 22:34   #490
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Qassamraketten zijn wel precisie telegeieide raketten natuurlijk.
Een afgeleide van de Katyusha raketten van de Sovjets uit WO II, maar dan met kwaliteitscontrole van Allah.

Citaat:
Je weet nooit waar dat ding beland. Vandaar dat er bij de 12000 afgevuurde pretraketten per ongeluk 10 doden gevallen zijn.
Aangezien Allah ook het richten doet, zou het wel eens een teken aan de wand kunnen zijn dat "ze beter" eens stoppen met deze mislukte vuurpijlen af te schieten. Misschien dat Israël dan geen tegenaanvallen meer uitvoert...

Citaat:
"Specifiek gericht op kinderen" in restaurants. Jaja, die belachelijke propaganda zal je nog niet aan de straatstenen kunnen verkopen.
Daarom dat de pretdame waarmee deze topic is gestart specifiek een pizzaria uitkoos, en geen duur restaurant waar Israëlische politici plachten te verpozen.

Citaat:
Jaja, ETA en IRA, da zijn de goei terroristen.
Bepaalde afdelingen hadden wel een iets bruikbaardere insteek.
Oud 21 oktober 2011, 23:36   #491
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
²
Het is allebei verkeerd maar sommigen hier vergeten dat er weldegelijk ook Israelische extremisten bestaan die lachen als ze over de dood van Palestijnse kinderen horen. Daarover worden er hier geen topics gestart...
Op de joden word nochthans genoeg gekapt op dit forum !
Oud 21 oktober 2011, 23:40   #492
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Scholen en ziekenhuizen bestoken heeft weinig met verdediging te maken. Alles met doelgerichte oorlogs-terreuraanslagen waar een pak onschuldige kinderen bij omkomen.

Of de piloot daar nu bij lacht in de F16, valt moeilijk te bewijzen, maar gezien de redelijk aardig racistische aard van het beestje, gepaard met de indoctrinatie van het zionistisch gedachtengoed dat in die kringen vertoefd zullen er daar zeker bijzitten.
De Israëlieten gooien bommen op doelwitten vanwaar raketten vertrekken. Maar de Palestijnse vrijheidsstrijders hebben nu éénmaal de gewoonte zich in ziekenhuizen en schooltjes te verschansen, om vandaar die raketten af te vuren. Als daarna burgers getroffen worden door de reactie van Israël, dan nemen zij daar foto's van, die ze aan de internationale media verkopen...
Oud 21 oktober 2011, 23:41   #493
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

Dan is het HUN keuze.

atmosphere, dit is nu precies waar het over gaat. Ook u begint ineens over Israel en raketbeschietingen op bewoond gebied maar daar gaat deze draad niet over. Het gaat er niet om welke ''kant'' wát doet. U rechtvaardigt kindermoord door te zeggen dat ''de andere kant'' het ook doet. Maar er IS wat mij betreft geen enkele rechtvaardiging voor kindermoord, ook niet als ''de andere kant'' het ook zogenaamd doet.

Een vrouw die lacht als blijkt dat ze acht in plaats van drie kinderen heeft gedood is kwaadaardig, diabolisch is een beter woord. Deze draad ging over het feit dat zo iemand wordt vrijgelaten en als heldin vereerd in plaats van als de laffe moordenares - die ze is - terechtgesteld. Het ging daarbij (nog) niet eens over ''zijden'' of ''kanten''.

Dit had gewoon beaamd kunnen worden door sommige forummers zonder dat ze verraad hadden gepleegd aan hun ''goede zaak''. Je mag er toch van uitgaan dat het een universele waarde is dat kindermoord wordt veroordeeld door beschaafde mensen. En dat er zeker niet wordt gegniffeld of gelachen of goedgepraat ''omdat de andere kant'' het óók schijnt te doen. Dat is nu eenmaal een andere discussie.

''Wij zijn monsters omdat onze vijand zich naar onze mening ook gedraagt als een monster'' is geen legitieme argumentatie. Ieder mens heeft zelf de keuze of ie mens blijft of monster wordt. Maar ik weet niet wie ik de grootste monsters vind. Degenen die moorden of degenen die de moorden vergoeilijken en goedpraten.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 06:59   #494
Oblique
Banneling

Standaard

Die vuurpijlen richten geen schade aan. Het is een noodkreet om te zeggen:

Stop met die onmenselijke gruwelijke illegale bezetting die al decennia duurt en het stelen van grond. Geef ons vrijheid en waardigheid.

Het disproportioneel geweld en de bijhorende oorlogsmisdaden valt op geen enkele wijze gerechtvaardigd te worden. Dat gaat verder dan "verdedigen" tegen onnozel onbeduidende vuurpijltjes.

Laatst gewijzigd door Oblique : 22 oktober 2011 om 07:00.
Oud 22 oktober 2011, 07:09   #495
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die vuurpijlen richten geen schade aan. Het is een noodkreet om te zeggen:

Stop met die onmenselijke gruwelijke illegale bezetting die al decennia duurt en het stelen van grond. Geef ons vrijheid en waardigheid.

Het disproportioneel geweld en de bijhorende oorlogsmisdaden valt op geen enkele wijze gerechtvaardigd te worden. Dat gaat verder dan "verdedigen" tegen onnozel onbeduidende vuurpijltjes.
Maar als je weet dat je daarmee provoceert, dat je daarmee treitert, dat je daarmee de Israëli uit hun tent lokt....

.... tjah?!

Stop daar dan eens eindelijk mee, zou ik zeggen. Dat is niet de goede manier om noodkreten te uiten.

Paulus.
Oud 22 oktober 2011, 07:22   #496
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Maar als je weet dat je daarmee provoceert, dat je daarmee treitert, dat je daarmee de Israëli uit hun tent lokt....

.... tjah?!

Stop daar dan eens eindelijk mee, zou ik zeggen. Dat is niet de goede manier om noodkreten te uiten.

Paulus.
Dat is de plicht van het verzet om dat steeds weer duidelijk te maken waar ze mee bezig zijn. Dat moet de bezetter er maar bijnemen en niet om liggen huilen.

Stop dan eindelijk eens met de bezetting, zou ik zeggen. NIETS rechtvaardigd dat.

Laatst gewijzigd door Oblique : 22 oktober 2011 om 07:23.
Oud 22 oktober 2011, 07:26   #497
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is de plicht van het verzet om dat steeds weer duidelijk te maken waar ze mee bezig zijn. Dat moet de bezetter er maar bijnemen en niet om liggen huilen.

Stop dan eindelijk eens met de bezetting, zou ik zeggen. NIETS rechtvaardigd dat.
Volgens hen rechtvaardigen die beschietingen op Israël weldegelijk bepaalde acties van Israël. Daar kun je toch wat rekening mee houden als je niet op je kop wil krijgen toch?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 22 oktober 2011 om 07:41.
Oud 22 oktober 2011, 07:30   #498
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoezo? Gaza is helemaal niet bezet. De Joodse settlers zijn daar allemaal vertrokken, met achterlating van hun tuinbouwkassen, wat dé bloeiende industrie was toen de Israeliers er nog waren en 15.000 pallies te werk stelden. Nu zijn de kassen allemaal vernietigd en van de buizen voor irrigatie maakten ze "vuurpijltjes". Stom dat er nu niks meer in groeit.

Hoe was het ginds trouwens heel de tijd dat Egypte Gaza "bezette"? Hetzelfde als in Jordanië dat ondertussen 75% van het Palestijnse mandaatgebied "bezet"? Of wist je dat weer niet?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 07:37   #499
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Blablabla
Jaja, er is helemaal geen sprake van een bezetting dus. Ge denkt toch niet dat iemand u serieus neemt, negationist?
Oud 22 oktober 2011, 07:41   #500
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Volgens hen rechtvaardigen die beschietingen op Israël weldegelijk bepaalde acties van Israël. Daar kun je toch war rekening mee houden als je niet op je kop wil krijgen toch?

Paulus.
De bezetter moet zijn muil houden en incasseren voor het leed die aandoet. Alles is een gevolg van.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be