![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag aan Elbow waarom die er niet in mogen/moeten. http://forum.politics.be/showthread....11#post5787311 Laatst gewijzigd door artisjok : 8 november 2011 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 november 2011 om 12:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | ||
Banneling
|
![]() Hier
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie vooral dat criminele relschoppende allochtonen er ook inmoeten. kwestie van voorbeeldje van hun aandeel (en eventuele representativiteit)kan onderstaand grafiekje met weliswaar officiele cijfers uit Nederland, misschien soelaas brengen? (ik zie daar nu wel geen lesbische eenbenige hoogopgeleide allochtone gescheiden blondines bijstaan, maar laat dat vooral de pret niet bederven) ![]() bemerk het aandeel van de autochtone bevolking: 1% Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 november 2011 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Dat verwondert me niet.
Citaat:
Dat is dus niet "met de juiste percentages" Begin je het al een beetje te begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() ik begrijp vooral dat er 99% niet-autochtone verdachten zijn in Nederland. Zouden daar die eenbenige lesbische allochtone hoogopgeleide gescheiden blondines ook bijzitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() Ja zeg, trek daarvan een dikke 4% niet-westerse allochtonen, en dan verkrijg je iets meer dan 94% westerse allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waar moeten ze dan die turken, marokkanen en antillianen onderbrengen? bij de westerse allochtonen zeker? de "jongeren" nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht je zo eerlijk zijn om de bron te geven bij de tabel, dan zouden we kunnen achterhalen wat er eigenlijk weergegeven wordt. Laatst gewijzigd door artisjok : 8 november 2011 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...grond_2008.jpg Ik vermoed dat het gaat over niet-westerse allochtonen die niet apart vermeld worden: iraniers, irakezen, tunesiers, algerijnen etc... men kan niet elk land apart vermelden neem ik aan. In dat geval telt men die 4% gewoon als onderdeel van de 99% niet-autochtonen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 november 2011 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan geraak ik nog niet bij de context waar deze grafiek gebruikt wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vermoed je? Je weet dus zelf niet waarover het gaat, wat de context is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat gedram van u om toch maar nooit, nergens of ooit te moeten antwoorden is ook onbeleefd. Maar u heeft gelijk, je er druk over maken helpt niet, het is meer dan duidelijk dat u niet kunt uitleggen waarom niet ter zake doende factoren moeten worden opgenomen in een registratie over daderschap en origine. Daar houden we het dus maar op. ![]() Laatst gewijzigd door alice : 8 november 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jou commentaar alweer van een domme opmerking, nergens lees ik wat jij nu probeert als gevolgtrekking van Elbow's opmerkingen te maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij is je " verontwaardiging" selectief, je hoort jou NOOIT over kindhuwelijken met volwassen mannen in pakweg Pakiqtan en Afghanistan, of de seksslaafjes in Saoudi Arabie, of de seksuele misbruiken in Iran waar vrouwen en kinderen om die reden in de prstitutie terecht komen al of niet nadat een " tijdelijk" huwelijk" plaats vond. Jou agressie is gewoon gericht tegen de westerse cultuur, tegen witte mensen, tegen wat je zelf omschrijft als het witte klootjesvolk waar je superieur aan meent te zijn... Je neemt pedofilie helemaal niet ernstig maar gebruikt het als vermeende stok om mee te slaan..foei Ebertje! Laatst gewijzigd door alice : 8 november 2011 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vroeg me wat er niet wetenschappelijk is aan je onderzoek. Ik heb je telkens geantwoord dat het niet wetenschappelijk is om op voorhand het resultaat vast te leggen (er is een verband tussen afkomst en criminaliteit). Je hebt daar nog nooit op geantwoord. Je herhaalt telkens je vraag. Je beweert dat je die ander factoren niet moet registreren, omdat ze "er geen reet mee te maken hebben". Ik heb je geantwoord dat jij niet kan weten of die andere factoren "er een reet mee te maken hebben". Dat je dat eerst moet onderzoeken. Jij hebt daar nog nooit op gerepliceerd. Je herhaalt telkens dat die andere factoren er "geen reet mee te maken hebben". Je beweert dat je daarna wel die andere factoren zal onderzoeken. Ik heb je geantwoord dat je dat niet kan indien je die andere factoren niet geregistreerd hebt. Je hebt nog nooit geantwoord hoe je die andere factoren zal onderzoeken. Je herhaalt telkens dat je dat daarna wel zal onderzoeken. Zou je nu eens willen reageren op wat ik schrijf http://forum.politics.be/showthread....26#post5775726 of http://forum.politics.be/showthread....86#post5775986 in plaats van steeds je zelfde mantra te herhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowel artisjok als de moslims zouden moeten proberen om zich te bevrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel, ik loop een gevangenis binnen en tel en schrijf op hoeveel Vlamingen, Walen, Brusselaars, Joden, Grieken, Marokkanen, Zoulou's, Turken, Duitsers, illegalen (met land waaruit ze komen) daar zitten... dat staat gewoon zwart op wit en gedaan! Doen jullie het in jullie broek dat de islamadepten daar met kop en schouders zullen uitsteken misschien? Waarom? En daarna doe je al de onderzoeken die je niet laten kunt en kan daar ook over gepraat worden, tuurlijk. Moet daar een halve boek over volgetikt worden? Jullie hoeven echt noemand te overtuigen van iets hoor, tenzij zand in jullie eigen ogen strooien en hopen dat een ander ook niets opvalt. Maar bon, we kunnen dat nog honderd keer schrijven nietwaar? Zoals de vraag: Noem eens een Westers of zelfs ander niet-islamitisch land dat tevreden over de resultaten van de multiculstromen die hun steden en hun land vullen? Je mag zelfs meer onderzoeken doen en uitzoeken waarom ze blij/niet blij zijn! En als jullie weigeren daar op te antwoorden (waarom?), waarom moeten wij ons dan druk maken over al jullie andere gevraagde onderzoeken? Moeten alle antwoorden steeds van onze kant komen? Laatst gewijzigd door andev : 8 november 2011 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |