Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2012, 10:58   #481
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
ah noem eens op ?

Toch nog 2 gevonden tussen de tienduizenden handelszaken ?
We hebben ondertussen al twee anderen, die eerste twee zijn in mijn buurt. Gezien het soort volk dat hier actief is ga ik mijn locatie niet vrijgeven.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 11:00   #482
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Boekhandel Karmelitana in Gent.
Zo ken ik er ook een dozijn....

Het winkeltje in de Abdij van averbode
De winkel in de Abdij van west-vleteren...

Heb je ook voorbeelden van 'normale' commercieële handelszaken ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 11:04   #483
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Heb je ook voorbeelden van 'normale' commercieële handelszaken ?
Het gaat in mijn geval om een café en een nachtwinkeltje, beiden in mijn buurt.

In het café hangt er kruisbeeld er al sinds het begin, past wel mooi in zo'n volkscafeetje. Het nachtwinkeltje is van immigranten, natuurlijk.
Oud 7 juni 2012, 11:04   #484
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Keynes schreef een boek "Am I a liberal?" Hij schreef en hij schreef en op het einde van het boek zei hij gewoon: nu stel ik de vraag terug aan jou, lezer, "Am I a liberal?"
Een speech is nu nog niet direct een boek, he.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 7 juni 2012 om 11:04.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 11:05   #485
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
We hebben ondertussen al twee anderen, die eerste twee zijn in mijn buurt. Gezien het soort volk dat hier actief is ga ik mijn locatie niet vrijgeven.
Hoeft ook niet...mijn punt is helemaal niet ontkracht...
Geen enkele handelszaak bedoeld voor een gewoon neutraal publiek toont zijn religieuze voorkeur expliciet...

En poverello is een katholieke charity organisatie...geen 'restaurant' en zelfs daar doet men zijn uiterste best om een 'neutrale' service te leveren zonder religieus gezwetst
Oud 7 juni 2012, 11:07   #486
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het gaat in mijn geval om een café en een nachtwinkeltje, beiden in mijn buurt.

In het café hangt er kruisbeeld er al sinds het begin, past wel mooi in zo'n volkscafeetje. Het nachtwinkeltje is van immigranten, natuurlijk.
Het café is dus geen echt voorbeeld...een slechte interieursmaak is nog geen religieuze expressie..

En wat is er religieus aan de nachtwinkel ?
Oud 7 juni 2012, 11:12   #487
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het café is dus geen echt voorbeeld...een slechte interieursmaak is nog geen religieuze expressie..
Het is minder dan 50 jaar oud, en de huidige uitbater gaat nog wekelijks naar de Mis.

Citaat:
En wat is er religieus aan de nachtwinkel ?
Religieuze kitsch, vooral. Aziatische christenen.
Oud 7 juni 2012, 14:11   #488
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Hoe denk jij over homoseksualiteit?

En mag/kan een homoseksueel moslim zijn? neem redwasp.
Hé, ken jij redwasp?
Zijn laatste bezoekje was halverwege maart, pakweg een kleine maand voor jij hier opdook.

http://forum.politics.be/search.php?searchid=1373903

Allé, Koenraad Noël en Nietzsche, nu nog wachten op de eerste nieuwe die een "link naar bewijs" vraagt en we weten onder welke nieuwe nick Artisjok hier opereert.

Waren jullie niet permanent geband, onder eender welke nick?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 14:12   #489
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Hé, ken jij redwasp?
Zijn laatste bezoekje was halverwege maart, pakweg een kleine maand voor jij hier opdook.

http://forum.politics.be/search.php?searchid=1373903

Allé, Koenraad Noël en Nietzsche, nu nog wachten op de eerste nieuwe die een "link naar bewijs" vraagt en we weten onder welke nieuwe nick Artisjok hier opereert.

Waren jullie niet permanent geband, onder eender welke nick?
Vraag het aan de moderatie.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 14:25   #490
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Vraag het aan de moderatie.
Ik dacht van wel...

7) Samengevat blijft de post van Arbiter geldig, met een verandering: dubbelnicks worden vanaf nu nog maar uitzonderlijk toegelaten. Het forum wordt immers de laatste maanden overspoeld door dubbelnicks van verbannen forummers en door dubbelnicks waarmee niet-verbannen forummers zich eens graag komen uitleven. Dit komt de sfeer op het forum allerminst ten goede. Wie meent een geldige reden te hebben om er een dubbelnick op na te houden, mag ons altijd een PB sturen, we zullen dat dan geval per geval beoordelen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=170852

Het is een drug hé?
Eigenlijk kan het me niet veel schelen, maar ge zoudt zelf zo eerlijk moeten zijn om dat ook van in het begin toe te geven.
Ik vind het achterbaks om zich voor te doen als een nieuw lid, terwijl ge hier al eigenlijk al jaren uw persoonlijkheid hebt gevormd, maar het tegendeel probeert te laten uitschijnen. Het zou de eerlijkheid in discussies alleen maar ten goede komen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Laatst gewijzigd door Nierika : 7 juni 2012 om 14:27.
Oud 7 juni 2012, 14:27   #491
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik dacht van wel...

7) Samengevat blijft de post van Arbiter geldig, met een verandering: dubbelnicks worden vanaf nu nog maar uitzonderlijk toegelaten. Het forum wordt immers de laatste maanden overspoeld door dubbelnicks van verbannen forummers en door dubbelnicks waarmee niet-verbannen forummers zich eens graag komen uitleven. Dit komt de sfeer op het forum allerminst ten goede. Wie meent een geldige reden te hebben om er een dubbelnick op na te houden, mag ons altijd een PB sturen, we zullen dat dan geval per geval beoordelen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=170852

Het is een drug hé?
Eigenlijk kan het me niet veel schelen, maar ge zoudt zelf zo eerlijk moeten zijn om dat ook van in het begin toe te geven.
Ik vind het achterbaks om zich voor te doen als een nieuw lid, terwijl ge hier al eigenlijk al jaren uw persoonlijkheid hebt gevormd, maar het tegendeel probeert te laten uitschijnen.
Dat klopt allemaal, alleen ik ben geen dubbelnick.
Oud 7 juni 2012, 14:29   #492
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat klopt allemaal, alleen ik ben geen dubbelnick.
Ah sorry, dan kent ge redwasp persoonlijk, en heeft die u persoonlijk verteld dat ie homo én moslim is.
Anders zou ik niet weten hoe jij dat weet van iemand die al een maand voor jij hier opdook aan geen enkele discussie meer meedeed.

Bon, ik denk er het mijne van, zand erover...

Oud 7 juni 2012, 14:30   #493
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah sorry, dan kent ge redwasp persoonlijk, en heeft die u persoonlijk verteld dat ie homo én moslim is.
Anders zou ik niet weten hoe jij dat weet van iemand die al een maand voor jij hier opdook aan geen enkele discussie meer meedeed.

Bon, ik denk er het mijne van, zand erover...

Zand erover? ik ben niet begonnen hoor.
Oud 7 juni 2012, 14:31   #494
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Zand erover? ik ben niet begonnen hoor.
Ik denk dat Nierika gewoon achter alles een complot zoekt:
Citaat:
Zouden er hier serieus nog mensen zijn die geloof hechten aan jouw verhaaltje over je bekering?
Wat was je plannetje eigenlijk toen je hier als moslim neerstreek?

Jezelf als atheïstische Nietzsche-adept introduceren om dan zogezegd uit interesse in de islam vanwege het bashen van circe en aanverwanten je te bekeren en dan de lof strijken over hoe goed die beslissing van je wel was in de hoop hier wat anderen te bekeren?

Wat een zielig bestaan...
Oud 7 juni 2012, 14:40   #495
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat niet.
Weten dat een forumlid dat al een maand voor je komst op het forum schittert van afwezigheid, én moslim én homo is, dan ken je hem persoonlijk of ben je een veteraan.

Aan de - excuse my english - "slijmerige" manier waarop Nietzsche hier vragen stelt, herken ik dan ook nog eens toevallig de stijl van een permanent gebande uit het clubje veelposters dat hier krek hetzelfde moment geband werd op het moment dat o.a. ook een veelposter als u verscheen.

Veel complot heb ik niet meer nodig om de puzzelstukjes die jullie zelf aanreiken samen te voegen hé?

Mij niet gelaten hoor, ik vind gewoon dat ge dan ook het fatsoen moet hebben u hier dan ook niet als newbee voor te doen.
Op de één of andere manier is dat vals spelen.

Maar anders moet ge mijn berichten maar melden aan het beheer.

Het is verboden forummers ervan te beschuldigen dubbelnicks te zijn op straffe van verbanning... tenzij het natuurlijk waar is.

Doen!

Allé, ik ga erover stoppen en vol spanning mijn ban afwachten.

Oud 7 juni 2012, 14:44   #496
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je link naar dat bericht over Kallikles vind ik trouwens ook niet zo vergezocht.
Niemand verandert op zo'n korte tijd spontaan in een extremistische spreekbuis van S4B tegenover alles wat niet islamitisch is, maar is zo zalvend als hij het over zijn geloof mag hebben tegen enkele zoekenden in de hoop te kunnen bekeren.

Oud 7 juni 2012, 14:57   #497
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat niet.
Weten dat een forumlid dat al een maand voor je komst op het forum schittert van afwezigheid, én moslim én homo is, dan ken je hem persoonlijk of ben je een veteraan.
Nietzsche beweerde het forum al een hele tijd te lezen voor hij een account aanmaakte.
Citaat:
dat hier krek hetzelfde moment geband werd op het moment dat o.a. ook een veelposter als u verscheen.
Kijk, stel dat ik een voormalig forumlid was. Als ik verschijn rond het moment dat het groepje van BTF verbannen dreigde te raken, kan evengoed gesteld worden dat ik misschien een forummer was die niet gediend was met hun aanwezigheid, en terug wil forummen nu ze weg zijn.
Citaat:
Mij niet gelaten hoor, ik vind gewoon dat ge dan ook het fatsoen moet hebben u hier dan ook niet als newbee voor te doen.
Op de één of andere manier is dat vals spelen.
Misschien hebben sommigen een schone lei nodig?

De moderatie mag bevestigen dat ik als forummer nooit verbannen ben geweest, op deze account of op een veronderstelde vorige nick.
Oud 7 juni 2012, 15:03   #498
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is minder dan 50 jaar oud, en de huidige uitbater gaat nog wekelijks naar de Mis.
Religieuze kitsch, vooral. Aziatische christenen.
een gestoorde radicaal dus...
Oud 7 juni 2012, 15:05   #499
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
een gestoorde radicaal dus...
Q.E.D.
Oud 7 juni 2012, 15:07   #500
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nietzsche beweerde het forum al een hele tijd te lezen voor hij een account aanmaakte.

Kijk, stel dat ik een voormalig forumlid was. Als ik verschijn rond het moment dat het groepje van BTF verbannen dreigde te raken, kan evengoed gesteld worden dat ik misschien een forummer was die niet gediend was met hun aanwezigheid, en terug wil forummen nu ze weg zijn.

Misschien hebben sommigen een schone lei nodig?

De moderatie mag bevestigen dat ik als forummer nooit verbannen ben geweest, op deze account of op een veronderstelde vorige nick.
Da's waar Koenraad, maar waarom dan uw oude nick niet gebruiken?
Mogen ze, nu ze geband zijn, dan niet weten dat je wegbleef voor hen en nu terug gekeerd bent?

De moderatie moet van mij niks bevestigen.
Ik heb een Filosoof en een Alboreto, ongeacht mijn eensgezindheid met hun standpunten, altijd als waardevolle mensen op dit forum beschouwd.

Alleen kan het misleidend overkomen als iemand zich als nieuw introduceert en bepaalde standpunten inneemt waarvan sommigen mogelijks vermoeden: "tiens, er zijn er nog die denken in de lijn van die of die medeforummer".

Als je niet bent wie ik denk dat je bent, aanvaard dan mijn excuses.
In het andere geval hoop ik dat je mijn standpunt kunt begrijpen.
Ik wil hier niemand weg, alleen een beetje openheid.

Laatst gewijzigd door Nierika : 7 juni 2012 om 15:08.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be