![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 13 maart 2013 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Banneling
|
![]() We gaan een vlag in zijn wielen steken van die Gilbert.
Hij zal wel anders lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie had gedacht zo kunnen liegen
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 13 maart 2013 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Minister-President
|
![]() Wat mag hij dan ook? Mensen beledigen op basis van hun uiterlijk? Natuurlijk mag hij dat! En vervolgens mag ik op zijn inconsistentie wijzen.
Waarom kom je trouwens met 'als max dat mag'. ben jij als liberaal niet sowieso voor vrije meningsuiting? Laatst gewijzigd door mvd : 13 maart 2013 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() Is er dan iets mis met het uiterlijk van Verschaeve?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het een economisch duidelijk dominante regio is die zich afscheidt, dan kan je bijna algemeen zeggen dat het een laffe asociale handeling is. Geen idee welke regio economisch dominant was in het geval van Soedan. Ingeval het een achtergestelde regio is die zich afscheidt, dan kan ik erin komen dat het om een bevrijding van een repressieve onderdrukking zou kunnen gaan. Noch Vlaanderen noch Catalonië zitten in die situatie. In die gevallen gaat het om een laf nationalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 13 maart 2013 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er moeten aan de aankomst van de Ronde Van Vlaanderen gigantische foto's van Staf De Clercq, Cyriel Verschaeve en enorme AVV-VVK vlaggen getoond worden, zodat de wereld kan zien waar het fiere Vlaamse volk voor staat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Parlementslid
|
![]() Alé Max joeng. Ni zeveren e.
![]() |
#493 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U kent duidelijk niets van het Catalaans-nationalisme. Neem eens een kijkje op: http://en.wikipedia.org/wiki/Esquerr...a_de_Catalunya |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zedde gaai'elemoal op oewe kop gevalleuh ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom kwam je aandraven met 'als max dit dan mag peter dat'. Dat zijn toch vreemde uitspraken voor een liberaal? Laatst gewijzigd door mvd : 13 maart 2013 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Parlementslid
|
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Minister
|
![]() Gilbert: "Heb geen politieke uitspraak willen doen"
http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...len-doen.dhtml "Ik heb geen enkele politieke uitspraak willen doen, ik hou me ook zo ver mogelijk af van de politiek", verklaarde wereldkampioen Philippe Gilbert vandaag in een communiqué. "Wat voor mij telt, is de koers en mijn supporters. Of die nu uit Vlaanderen, Wallonië, Brussel of waar dan ook komen, ik waardeer hun steun enorm!" hij draait zijne frak al,de schijter... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 13 maart 2013 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Suggestie : doe mvd een groot plezier en hang er een foto van Homans naast. Dat gaat hem zeker heel blij maken. |
|
![]() |
![]() |