![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Prostitutie: moet dit onder controle worden gehouden | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice. Ik weet ook wel dat er een door mannen georganiseerde misdaad bestaat waar hoofdzakelijk vrouwen het slachtoffer van zijn. Seks is nog altijd een goede bron van financiële inkomsten, zowel voor de vrouwelijke prostituee, als de mannelijke pooier.
Laatst gewijzigd door Rudy : 16 december 2013 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een affaire beginnen om promotie te maken is toch een vorm van prostitutie, of niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pubers en adolescenten, hoe slim ze zich ook willen voordoen, zijn nu eenmaal onervaren. Over jij en je partner die geen probleem hebben met seks met hoeren kan breeddenkend worden over gepraat. Om iemand gelijk of ongelijk te geven zou je je met beiden moeten kunnen praten. Neen dus. Je kan pubers en adolescenten zoals Six en Nietzsche en co niets verwijten, ook al citeren ze uit de schoolboekjes. Ze zijn zoals ze zijn binnen hun leeftijdsgroep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 16 december 2013 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me dat ze in Duitsland vooral de bordelen scherper willen controleren, en de zgn. flat-rate clubs verbieden. Dat zijn clubs waar je inkom betaalt voor een bepaalde tijd, en in die tijd ga je met zoveel prostituées op de kamer als je wilt. De klant betaalt die meisjes verder niets, alles zit in de inkomprijs. Dat schurkt naar mijn mening wel heel dicht aan tegen uitbuiting. Bovendien zijn er blijkbaar clubs waar je een "met condoom" en "zonder condoom" inkom hebt. Dat is dus al helemaal waanzin. Ik ben absoluut voorstander om prostitutie vrij te houden, en enkel de mistoestanden aan te pakken, en dit lijkt me duidelijk zo een mistoestand. Wie daar binnen stapt als klant gaat volgens mij wel degelijk bewust daarvan profiteren. Als dat de verstrenging in aanmaak is dan lijkt het me een redelijke en verstandige maatregel.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 16 december 2013 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bovendien vormen ze een broodnodig ontladingskanaal voor sexueel gefrustreerden. Het zou me wel eens benieuwen te weten wat er zou gebeuren met het aantal sexuele delicten (aanrandingen van de eerbaarheid, (groeps)verkrachtingen, sexueel geweld binnen het huwelijk, etc...) indien men van dag op dag alle prostitutie zou kunnen wegtoveren. Ik denk dat prostituees een belangrijke maatschappelijke functie vervullen. Het is niet voor niets het oudste beroep ter wereld.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() Ik ga de vraag die ik eerder stelde eens herhalen:
Hoe zou je reageren als je ontdekte dat je zus, dochter, of partner een prostituee was of is? Iets anders is oeverloos gepalaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe weet je nu hoe je zou reageren als je zulke zaken nog nooit hebt meegemaakt? En kom nu niet met "het is hypothetisch" . Want dan zou je de vraag anders moeten stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duidelijk voor het kleinste kind behalve ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Partner : wél een probleem mee. Niet omdat ik het beroep an sich afkeur, maar omdat ik persoonlijk niet ruimdenkend genoeg ben om het een plaats te geven in onze relatie. Ik vind het dan ook een typisch beroep voor vrijgezelle vrouwen of voor vrouwen met een partner die er wel voor open staat. Om op de vraag van de peiling bovenaan deze topic te antwoorden : Ja, het is iets wat opgevolgd moet worden, in die zin dat men blijvend alert moet blijven voor gedwongen prostitutie.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() Het is niet hypothetisch, vandaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezond verstand, het valt hier gelijk op. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry Six. Je reactie is niet zinloos maar wel inherent aan een scholierenomgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |