![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan is laaaaang niet de enige. 700 dagen zonder fatsoenlijke fed. regering bewijst véél méér dan geen twee zaken tegelijk kunnen doen. De selectieve blindheid van de belgische nationalisten is opvallend.
![]() |
#482 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over welke beelden gaat het? Die aan de luchthaven of die van in de cel? Mijn gevoel is dat het hier gaat over de beelden in de luchthaven. Die van de politiecel waren toen, volgens mij, niet ter beschikking. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een deel van de interventie gefimd werd bestaat dat deel zo goed als zeker uit beelden uit de publieke delen van de luchthaven. De vragen van 10 miljard zijn: wie speelde de beelden uit de cel door aan de echtgenote van het slachtoffer van de politie van Charleroi, waarom komen de beelden uit de cel uitgerekend NU boven water in de media, en wat is er de dieper liggende bedoeling van?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 augustus 2020 om 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 30 augustus 2020 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de beelden uit de cel destijds voor wie dan ook ter beschikking waren geweest hadden de media ern volmaakt zeker geen gras overlaten groeien om er hele balen garen uit te spinnen!
Die beelden waren toendertijd dus NIET in omloop, noch ter beschikking van welke betrokkenen dan ook! Ze werden om welbepaalde redenen uitgerekend NU geloosd. Als we weten door wie, weten we ook waarom ze NU circuleren ipv in de periode dat "slappe Jan" er op had kunnen reageren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 augustus 2020 om 07:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou je beter afvragen wie er belang bij had om beelden van de politie in Charleroi met nazistische inslag in de onderste schuif te moffelen.
![]() |
![]() |
#488 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wat we nu gaan doen is diene jamben es deftig door de stront trekken
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of er kopieën gemaakt mogen worden van het papier of van de beschikbare beelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker omdat dit moment gekozen werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() INTEGENDEEL! Hij had er een hoop mee kunnen winnen om het nazi-etiket dat Franstalig Belgique de Vlaams-nationalisten zo graag op kleeft af te schudden, EN het naar HEN door te schuiven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 augustus 2020 om 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat beweert hier ook niemand. Maar slappe Jan deed zijn job niet naar behoren. Hij sprak zich herhaaldelijk tegen (zegt hij eigenlijk zelf) en komt over als een niet bekwame bewindvoerder. Daar gaat het over. En na Theo Francken is hij de tweede onbekwame NVA-politieker die ferme steken laat vallen. Over Weyts zullen we maar zwijgen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 augustus 2020 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“We werden erop gewezen dat er een gerechtelijk onderzoek liep”, zegt Jambon. “Het was op dat moment geen zaak voor Binnenlandse Zaken. Wij moesten ons daarbuiten houden.” Ontmoeting met ambassadeur Na het overlijden van Chovanec had ambassadeur Vallo op 2 maart een ontmoeting met twee leden van het kabinet-Jambon. Niet met Jambon zelf, want die was in het buitenland. Die ontmoeting kwam er wel op 30 mei. “Inderdaad. Uit het opzoekingswerk dat we de afgelopen dagen hebben verzet, blijkt dat ik de man heb ontmoet”, erkent Jambon nu. “Maar ik kan mij het gesprek niet meer herinneren. Het gebeurde immers één dag na de aanslagen op (nvdr waaronder twee politieagentes) drie mensen in Luik.” “Op 30 mei werd die aanslag opgeëist door Islamitische Staat”, zegt Jambon. “Meteen na mijn korte ontmoeting met de ambassadeur ben ik samen met premier Charles Michel (MR) naar Luik vertrokken. Ik kon de ambassadeur niet méér vertellen dan dat het onderzoek nog liep. Dat verklaart wellicht waarom ik me dat gesprek nu, twee jaar later, niet meer kan herinneren.” Tel één en één eens bij elkaar, dat zal niet drie zijn zoals jij hier zit te verkondigen, dat is nog altijd twee. Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 augustus 2020 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN