![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De pap is koud. Het sofisme "werkt" niet meer. Cultuur- en geloofsimperialisten moeten hier WEG. Duidelijk? En als Wilders de trend des tijds goed begrijpt, lult hij zich nu aan de macht, en neemt nadien de correcte initiatieven om de cultuur- en geloofsimperialisten weg te sturen uit NL. En laat ons hopen dat deze trend zich doorheen héél West-Europa doorzet. Nu nog de kern-herinstap, vaxcisten aan de lantaarnpalen, de ontvoogding vanuit het anglo-saxistisch imperialisme, en we zijn op de goede weg!
![]() |
![]() |
#482 | |
|
![]() Citaat:
Als dat "onderwerpen aan een geloof" echter meebrengt dat last en zever wordt veroorzaakt voor mensen die zich NIET wensen te onderwerpen aan dat geloof, dan zeg ik STOP. Uiteraard. Tiens, ik beschrijf precies vaxcisten en de volgelingen van "groen."
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan wel begrijpen dat u - om het eufemistisch te stellen - voor dat 'collectief organiseren' van een 'samenleving' liever niet rekent/vertrouwt op het initiatief/de voorschriften van één of méér anderen-dan-u, maar kan er ZONDER één of andere vorm van 'collectieve organisatie' ooit sprake zijn van 'samenleving'? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ook hier geldt dat wie dit soort onzin in de PVV verspreidt een enorme schop onder zijn reet krijgt. Geert is allang verwaterd en elk element dat zijn toch naar het premierschap bedreigt wordt keihard geëlimineerd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pride comes before the fall. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoel; een samenleving is emergent. Een collectief is opgelegd.
![]() |
![]() |
#489 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#490 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie het wel als je iets zinnigs zegt. Misschien ben ik het zelfs eens met je.
![]() |
![]() |
#491 |
|
![]()
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ja, juist, maar dat is geen "ORGANISEREN" van een samenleving. Dat is niks niemendalle organiseren, en de buitenwereld gebruiken voor wat U goed uitkomt. Dat daar emergente verschijnselen in voorkomen is dan maar zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is Mr Martin Bosma van de PVV verkozen als Kamervoorzitter...
Hij viel al jaren positief op tijdens de vele sessies in de Nederlandse Kamer dat hij interim-Kamervoorzitter mocht zijn....... Sommige mensen hebben het in zich een vergadering met de juiste dosis humor,spitsvondigheid en toch weer kennis van de regelgeving en beslistheid te leiden zonder dat al te veal deelnemers zich benadeeld moeten gaan voelen...of moeten vermoeden dat er ergens een spelletje in de achtergrond draait waar de voorzitter aan mee doet....
Opgepast: Bericht vanuit een alternatieve realiteit! Laatst gewijzigd door kelt : 14 december 2023 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haalt u dat vandaan? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel.... Aangaande Mr Bosman wist men dat al jaren...Al die stickers die men op hem wilde plakken gewoon maar OMDAT hij PVV-er is kleefden gewoon niet en wie het probeerde maakte zich gewoon belachelijk. Naarmate de decennia verstreken kon men in Nederland hetzelfde observeren als hier....Al die tijd wisselde de regering van de ene- naar de andere poco-club met uiteindelijk dezelfde koppen(allemaal hooggeschoolde mensen ,zeer bekwaam en diep bekommerd om de gewone burger ongetwijfeld (***overhandigt potje ironie-vet met kwast *****)en ondertussen is de Staat,de Maatschappij,de financiele stabiliteit......de sociale stabiliteit van bevolking zelf,in gevaar gekomen.... NIKS heeft de PVV,of zelfs het FvD ,daarmee te maken,want ZIJ waren nooit aan de macht hé... Same here in Belgie....we kunnen het maar vaststellen hoe een "cordon sanitaire" de zaken erg scherp helpt te maken,ongetwijfeld niet zoals de bedenkers ervan het zich ooit voorstelden....de boomerang is ook hier aan het terugkomen...
Opgepast: Bericht vanuit een alternatieve realiteit! Laatst gewijzigd door kelt : 15 december 2023 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonet kwam FvD Fractieleider Baudet,behalve aankondigen dat zijn fractie oprecht hoopt op een kabinet Wilders,met de deelnemers zoals feitelijk aangegeven door de kiezer ook nog met een interessante beschouwing over "de Grondwet"....
....kortweg dat geen enkele beslissing,in meerderheid aangenomen door de Tweede Kamer",ongrondwettelijk KAN zijn.Nederland (en Belgie) zitten met een systeem volgens Frans model,NIET volgens Amerikaans model...dus vindt Mr Baudet dat men zeker in de Kamer maar eens moet stoppen met bang te zijn voor "de grondwet"... De KAMER bepaalt de Wet! .....hij zegt dit niet voor niks natuurlijk.....en het is een vriendelijke en respectvolle ,maar toch wat aanporrende-,knik naar een bepaald bekend Nederlandse politicus die er zijn dada van gemaakt heeft.... ![]()
Opgepast: Bericht vanuit een alternatieve realiteit! Laatst gewijzigd door kelt : 15 december 2023 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie, Frankrijk en de VS is het omgekeerd. Daar zal een grondwettelijk hof de betekenis van de grondwet bepalen, en kan elke wet door het parlement gestemd, wraken ten aanzien van die grondwet. Beide dingen hebben een fundamenteel probleem en lossen het fundamenteel probleem van het andere systeem op. Een grondwettelijk hof kan een guur parlement de grondwet doen respecteren. Maar een activistisch grondwettelijk hof kan gans de wetgevende macht buiten spel zetten en doen wat het wil, onafhankelijk van de democratie en wat het volk wil. Het grappige is dat de protesten in Israel tegen Netanyahu nu juist gingen over de transitie van het ene systeem naar het andere. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 december 2023 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |