![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ps : Als je de criminaliteitscijfers bekijkt voor vrouwen dan merk je dat moslimvrouwen in België een lagere criminaliteit vertonen dan vrouwen in het algemeen. En de criminaliteitscijfers voor vrouwen zijn al zo laaaag! ![]() Ik denk dat het tijd wordt om te onderzoeken waarom 96% van de mensen die in de gevangenis mannen zijn (ongeacht hun religieuze identiteit). En dat we daar ook eens iets aan doen bijvoorbeeld via het onderwijs. Laatst gewijzigd door Henry Wilder : 7 augustus 2007 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Degene die het eerste dit intikte maakte een fout en al die mensen copiëerden van die éne bron of van elkaar. 1 zonder tikfout: heeft die 't gecorrigeerd (dat zou ik gedaan hebben mocht ik het zien in een tekst die ik wil gebruiken) of had die een andere bron? Vreemd dus wel: wat is de oudste, degene waar de fout 't eerste voorkomt?? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2007 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() so? wat is uw punt?
verkeerde vertaling? enkel te begrijpen in het arabisch van de 7de eeuw? niemand begrijpt de taal van Allah? of wat wil je nu zeggen? Weet je dat op dit forum een gastje me eens ging uitleggen wat "temiffen" waren? Hij dacht dat het een arabisch woord was dat wij achterlijke kaffers toch niet snapten. Zoek "temiffen" eens op google!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2007 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
=> mogelijk onhandigheid of geknoei: in elk geval kritiekloos overgenomen door heel wat mensen... Mocht het me meer interesseren zou ik eens vergelijken met andere vertalingen (Engels, Frans of Duits)om te zien wat men daar van die tekst maakte btw, "temiffen" komt direct boven in Google. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2007 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Als die cijfers juist zijn, idd. Het cijfer gedetineerden is wel van de juiste grootteorde. bron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er bestaan op het WWW heel wat andere vertalingen, dus niet letterlijk dezelfde als de aangehaalde, in de meest diverse talen. Een bepaalde vertaling in het Engels is terug te vinden op honderden pagina's, een andere weer op honderden andere pagina's. Van de koran zijn er nu eenmaal slechts een beperkt aantal vertalingen die dan door nogal wat anderen gekopiëerd worden. De bekendste en waarschijnlijk meest betrouwbare vertalingen naar het Nederlands zijn die van Kramers en die van Leemhuis. Ik heb niet nagetrokken of ontdekislam een van die vertalingen gebruikt.
![]() |
![]() |
#489 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() "temiffen" komt uit de ISLAMITISCHE Nederlandse vertaling van de koran: http://www.islam-info.be/idp/kuran/koran/4.htm 16. En als twee temiffen van u zich hieraan schuldig maken, straft hen beiden. En als zij berouw hebben en zich verbeteren, laat hen dan met rust, voorzeker, Allah is Berouwaanvaardend, Genadevol. en �*l die moslimmekes en hun suikerversie bekeerde liefkes nemen dat dus allemaal KLAKKELOOS over! Hier op politics was er zelfs een superintelligente kwibus (The Brains) die het me even ging uitleggen: Citaat:
Gelukkig heb ik het aan die superintelligente hersens kunnen duidelijk maken (alhoewel?) Citaat:
------------- Dus nogmaals filo: wat was je probleem met die tikfout?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2007 om 20:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Minister
|
![]() Circe, die is grandioos! Een goeie om spelletjes te spelen ...
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom de Amerikanen er steeds bijsleuren Filosoof? Omdat het te moeilijk is toe te geven dat België zo goed als geseculariseerd is en dat de doorsnee Europeaan nog nooit een bijbel van kortbij gezien heeft, laat staan gelezen heeft of zijn leven er naar inricht in tegenstelling tot moslims die dat anno 2007 wel doen op basis van de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Allez, ik bedoel maar : de VB'ers onder ons hebben ook niet pakweg Filip de Winter geciteerd als bron hier, wat je terecht als biased zou afdoen. Maar waarom haal jij dan wel would-be politici aan ? Als je meer neutrale/niet-vooringenomen wetenschappers zou aanhalen zou ik dat tof vinden. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo lang heb ik al een internetaansluiting en zo lang ken ik al degene die zichzelf filosoof noemt. Zo straf is dat toch niet?
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oeioei, ik weet nog niet zo ! Het komt zo vlug in de media dus eerder een Belg zijn parkeerboeteke laten betalen dan een allochtoon voor zijn misdrijf oppakken !
|
![]() |
![]() |