![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik maak geen deel uit van de vlaamse beweging
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#503 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hecht meer belang aan respect voor de levenden, de doden weten er toch niets meer van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Gouverneur
|
![]() Ook dat bestrijd ik. Maar goed, fatsoen is dus niet aan u besteed.
![]() |
#505 | |
|
![]() Citaat:
Wij moesten van Schiltz tijdens zijn leven niets hebben en het is niet omdat hij nu dood is dat hij nu ineens een goeie is. wat wel goed is dat is dat hij nu zijn werklozenfobe stellingen niet meer binnen spirit kan ventileren een obstakel minder binnen die partij om hen zover te krijgen hun werklozenfobe stellingen ( cfr dien dikzak uit harelbeke van onlangs ) te laten varen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 augustus 2006 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
|
![]() Laat die werkweigerende parasieten werken, en er zullen geen 'werklozenfoben' meer zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
|
![]() ja hopelijk krijgt dien dikzak een indigestie of verslikt hij zich in een inktvis ofzo
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 augustus 2006 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
|
![]() en frankske van de kakbroek droogt hopelijk uit ten gevolge van diaree
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Gouverneur
|
![]() Het zou beter zijn indien u eens beseft dat al dat geld dat u zo graag verdeelt ook door iemand verdiend moet worden. U bestrijdt geen armoede, u preekt de oorzaken. Valse prol/feet ...
![]() |
#511 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik nu eens vanuit minder verwachte hoek een perfecte typering van het VWS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Gouverneur
|
![]() Misschien beter eens vragen aan uw clientèle hoe graag ze over 10 jaar nog van uw goede zorgen willen profiteren. Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat ze liever werken voor hun geld dan OCMW-er te blijven. Ere wie ere toekomt!
![]() |
#516 | |
|
![]() Citaat:
de meeste armen willen idd liever werken maar worden op de arbeidsmarkt uitgesloten. Maar er is niets eervols aan om tot gemeenschapsdienst te worden verplicht. CFr daems en wijlen Schiltz was daar ook voorstander van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik denk dat ik één dezer dagen masters of war van ferre grignard eens op zijn graf ga gaan spelen ![]() en ik zal oe zien zakke in de vredige grond en ik schrijf oep oe grave gevaarlijke hond
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 augustus 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En daar lost een "offer" van een hardwerkende niets van op! D'n Hugo wilde u uit uw lethargie trekken!
![]() |